Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jaj de szarul darál

Majd ha fagy.
Jobb ha yetinek nézek ki.
a minőségi generátor 2 éve volt tekerve eddig birta kapott ujatt ezt annak üzennék aki a multkor a költségeit lérdezte na,2 évente generátor tekercs.....ezt is vegye számitásba neked meg üzenem Zotyika hogy vágazsd a hajad emberi formára
Baszhatod ha leég a minőségi generátor.
papucsos motorozást szeretem,mert szellőzik a lábam,és csiklandoz a tiltás a gázcsövet ne baszogazsd mert bele szorul a pöcsöd és tudod jól hogy sok dolgot meg mentett a motoromon sőt,azt hiszem bőviteni fogom
minnyá indulok!
Te kis fasz!
Az élet útjai kifürkészhetetlenek, vannak még csodák.
Krikett! Mintha te folyton itt csücsülnél! Ugorjá le motorral felénk, van egy rekesz söröm neked...
Vagy vásárlás előtt megnézni a jutyubon pár GSX-R 600 K2 exhaust videót amin hallani hogyan is tilt a motor.
De hát ezek jó kis japo gépek...............birniuk kell.
Igen éppen írni akartam, hogy biztos jó néven venném mint eladó ha Zoli azzal indítania.
A hülye nem jött rá, hogy lehet mp3-ban hallgatni a K4 tiltást motorozás közben
Egyből hidegindítás után tedd.. örülni fog az eladó
Ha legközelebb motorvásárlásra adom a fejem tuti kipróbálom a tiltáshangot.Ha csúnya nem veszem meg.
Eddig két motor vettem és bevallom férfiasan egyiknek se akkor se most nem halottam a tiltáshangját.
Ehhez nem kell azért harvardi diploma. Abban a pillanatban, hogy dadog egyet a motor már nem gyorsulsz hanem lassulsz mert kihagy a hajtás, ahelyett, hogy feljebb váltottál volna és tovább gyorsulnál.
De a cikk jó.
Szerintem nincs értelme..

Ez ugyan nem GSX-R.. de az elv ugyan az.

Grafikon és a hozzá tartózó szöveg:
"A két váltási módszer nyomatéki adatait összehasonlítva azt látjuk, hogy aki a piros vonalat követi a motor nyomatékát végig a 93-100%-os tartományban használja ki, míg a kékvonalas "leforgatós" pilóta a 100-74%-os sávban fog mozogni. Vajon melyik az üdvözítőbb?"

Teljes cikk
Az csak ízlésficamot vagy meleg szívet feltételezne.
De ez: "életem legnagyobb hibájába akkor estem mikor k4 gikszer helyett a k2 választottam!Undorító hangja van!Darál szabályzáskor mint 1 kávéfőző talán a legcsúnyábban tilt a 600as kategóriában"
"Megbántam a napot mikor megvettem"
Erre csak annyit lehet mondani: Úúúúr Isten!
Csak mert minden görbe megy fel az égbe és még tiltás előtt már leszállóban van ahogy néztem.Vili hogy nem baszom vissza féktáv előtt hanem rajtahagyom.
Azt még süldő koromban eccer csináltam SV-vel................olyat szteppeltem hogy kivert a víz.
Esetleg ha pont féktáv előtt kéne váltanod de egyébként csak időt veszítesz vele. Haladás közben amúgy sem olyan a szabályzás mint állva üresben.
Haladáskor pályán van értelme tiltásig vágni szerencsétlent?
Pinkre még festheti.
Váltani tudsz?
Ha valamitől hányingerem lesz azt nem csinálom.