a minőségi generátor 2 éve volt tekerve eddig birta kapott ujatt ezt annak üzennék aki a multkor a költségeit lérdezte na,2 évente generátor tekercs.....ezt is vegye számitásba neked meg üzenem Zotyika hogy vágazsd a hajad emberi formára
papucsos motorozást szeretem,mert szellőzik a lábam,és csiklandoz a tiltás a gázcsövet ne baszogazsd mert bele szorul a pöcsöd és tudod jól hogy sok dolgot meg mentett a motoromon sőt,azt hiszem bőviteni fogom
Ha legközelebb motorvásárlásra adom a fejem tuti kipróbálom a tiltáshangot.Ha csúnya nem veszem meg.
Eddig két motor vettem és bevallom férfiasan egyiknek se akkor se most nem halottam a tiltáshangját.
Ehhez nem kell azért harvardi diploma. Abban a pillanatban, hogy dadog egyet a motor már nem gyorsulsz hanem lassulsz mert kihagy a hajtás, ahelyett, hogy feljebb váltottál volna és tovább gyorsulnál.
De a cikk jó.
Grafikon és a hozzá tartózó szöveg:
"A két váltási módszer nyomatéki adatait összehasonlítva azt látjuk, hogy aki a piros vonalat követi a motor nyomatékát végig a 93-100%-os tartományban használja ki, míg a kékvonalas "leforgatós" pilóta a 100-74%-os sávban fog mozogni. Vajon melyik az üdvözítőbb?"
Az csak ízlésficamot vagy meleg szívet feltételezne.
De ez: "életem legnagyobb hibájába akkor estem mikor k4 gikszer helyett a k2 választottam!Undorító hangja van!Darál szabályzáskor mint 1 kávéfőző talán a legcsúnyábban tilt a 600as kategóriában"
"Megbántam a napot mikor megvettem"
Erre csak annyit lehet mondani: Úúúúr Isten!
Csak mert minden görbe megy fel az égbe és még tiltás előtt már leszállóban van ahogy néztem.Vili hogy nem baszom vissza féktáv előtt hanem rajtahagyom.
Azt még süldő koromban eccer csináltam SV-vel................olyat szteppeltem hogy kivert a víz.
http://youtu.be/wyc9lFHk3pQ