a jogsival kezd mert folyamatosan változnak a törvények(kategória,külömbözet)aztán rá érsz gyakorolni......a borulás meg benne van.....még a vér profiknak is
életem legnagyobb hibájába akkor estem mikor k4 gikszer helyett a k2 választottam!Undorító hangja van!Darál szabályzáskor mint 1 kávéfőző talán a legcsúnyábban tilt a 600as kategóriában tehetsz erre titán rendszertől kezdve a kurva istent is akkor is 1 szar lesz.Megbántam a napot mikor megvettem...Talán 2 év múlva megvehetem az 1000 ccm es gikszikét aminek egyenletes gyönyörű szabályzása van még gyári rendszerrel is :)
Szevasz pufi!
Mi a helyzet a fóti bringákkal? Szervizeled őket, vagy csak a friss csülökpörköltért jársz át hozzájuk savanyúuborkával?
Te telefosott sátorvászon veszélyesen pingált külalakkal!
Ha tökös gyerek, akkor úgyis megtanul vele komolyan motorozni, ha meg nem, akkor megbaszhatja az egészet, mert egy ötvenes szarkupaccal is ráharap a csuklósbusz differenciálművére, egy elnézett buszöbölnél, vagy pirosnál...
A kanyarokról már nem is beszélve.....
Mikor ébredtél nem lógott bele a fejed a klozetba?
Vagy hogy kell ezt mondani...?.
Én akarok lenni a legjobb motoros barátod, te féreg!
Mennnyé, verd ki, és feküdj vissza,akkor talán lesz még abból gsxr 1000 is!
én is belevauvau ebbe a milyen motort vegyek(be)...
Persze logikus lenne, hogy ne vegyél erőgépet, ne vegyél elsőre idomosat, ne vegyél túl drágát, stb....
De ki tud olyankor "reálisan" gondolkodni, mikor évek óta "álmodott" vágya elérhetővé válik.
Sajnos nem olyan világban/országban élünk, hogy vegyek fél/egy évre egy "tanuló" motort és majd lecserélem. Lassan annak is örülhetünk, ha egy motort hosszú távra megvehetünk, vagy ha a meglévőt megtudjuk tartani.
Szóval vedd meg azt, ami a vágyad, könnyezd meg mikor elsőre leállítod a garázsban és szeretgesd.
Ha meg összetöröd, hát az álmod akkor is megvolt!
Dipshit és ddt500 már leírták a lényeget. Előbbi felhasználónak elolvastam a megadott linkjét, és minden szavával egyetértettem annak ellenére, hogy ötvenes robogóról ültem át a Gixxerre.
Nekem is meg volt a maga Mad Max korszaka, tartott októbertől kora decemberig. Ma már összeteszem a két kezem, hogy itt vagyok. A nagymotor vásárlásánál elsősorban a hosszútávú gazdasági okok, és az álmok döntöttek. Ha nem tépem, 5 literes fogyival eljárok, 500+ kilométeres túrák után sem érzem szarnak a végtagjaim, bár lehet, hogy ez még a korommal jár...
DE...
Tényleg fasza a K8, meg jó, meg minden, tényleg faszán van összerakva, de úgy érzem, jobb lenne, ha itthon dekkolna plusszba még egy 125-ös speed pályamotor. Vagy 250 4T. Bár 25 000 kilométert már lemotoroztam a 600-assal, elég valószínű, hogy visszaülök majd az iskolapadba. Az életben néha a legapróbb dolgok is számítanak.
Egyszóval, Dipshitnek igaza van: Kicsi-közepes-nagymotor a helyes ranglétra. Innentől kezdve rajtad múlik, hogy ezekbe a kategóriákba mely motorok férnek bele, amik tetszenek neked.
Az én személyes meggyőződésem hogy nem érdemes 50-60 lovas gépnél nagyobbal kezdeni...és nem azért mert elsőre nem lehet elmotorozgatni nagyobbal, hanem mert tanulási szempontból nem szerencsés. Tök mindegy mit veszel elsőre.. a kezdeti nagyon illedelmes magázó viszony után úgyis olyan tempóval fogsz vele közlekedni mint ami az adott motornak a kényelmes utazó... és minél erősebb a motor annál magasabb lesz ez a sebesség. Ez csak azért baj mert te még nem leszel ott hogy ehhez a sebességhez adaptálódj, ez főleg féktávokon és kanyargósabb részeken lesz kényelmetlen...mert egyenes menni mindenki tud.
Egyébként szerintem az 1 millába egy GSXR+öltözék kombó csak neccesen fér bele.
Alap ruhaszett, újonnan középkategóriás cuccokból 250k forint körül van.
GS500-CB/CBF 500, ER-6, SV650 vonalon lenne érdemes első körben keresgélni.
Add el de rögtön féláron.
Mi a helyzet a fóti bringákkal? Szervizeled őket, vagy csak a friss csülökpörköltért jársz át hozzájuk savanyúuborkával?
Te telefosott sátorvászon veszélyesen pingált külalakkal!
Ha tökös gyerek, akkor úgyis megtanul vele komolyan motorozni, ha meg nem, akkor megbaszhatja az egészet, mert egy ötvenes szarkupaccal is ráharap a csuklósbusz differenciálművére, egy elnézett buszöbölnél, vagy pirosnál...
A kanyarokról már nem is beszélve.....
Mikor ébredtél nem lógott bele a fejed a klozetba?
Vagy hogy kell ezt mondani...?.
Én akarok lenni a legjobb motoros barátod, te féreg!
Mennnyé, verd ki, és feküdj vissza,akkor talán lesz még abból gsxr 1000 is!
Utána kialakul mi fekszik neked túrás vagy sportos.
Persze logikus lenne, hogy ne vegyél erőgépet, ne vegyél elsőre idomosat, ne vegyél túl drágát, stb....
De ki tud olyankor "reálisan" gondolkodni, mikor évek óta "álmodott" vágya elérhetővé válik.
Sajnos nem olyan világban/országban élünk, hogy vegyek fél/egy évre egy "tanuló" motort és majd lecserélem. Lassan annak is örülhetünk, ha egy motort hosszú távra megvehetünk, vagy ha a meglévőt megtudjuk tartani.
Szóval vedd meg azt, ami a vágyad, könnyezd meg mikor elsőre leállítod a garázsban és szeretgesd.
Ha meg összetöröd, hát az álmod akkor is megvolt!
Dipshit és ddt500 már leírták a lényeget. Előbbi felhasználónak elolvastam a megadott linkjét, és minden szavával egyetértettem annak ellenére, hogy ötvenes robogóról ültem át a Gixxerre.
Nekem is meg volt a maga Mad Max korszaka, tartott októbertől kora decemberig. Ma már összeteszem a két kezem, hogy itt vagyok. A nagymotor vásárlásánál elsősorban a hosszútávú gazdasági okok, és az álmok döntöttek. Ha nem tépem, 5 literes fogyival eljárok, 500+ kilométeres túrák után sem érzem szarnak a végtagjaim, bár lehet, hogy ez még a korommal jár...
DE...
Tényleg fasza a K8, meg jó, meg minden, tényleg faszán van összerakva, de úgy érzem, jobb lenne, ha itthon dekkolna plusszba még egy 125-ös speed pályamotor. Vagy 250 4T. Bár 25 000 kilométert már lemotoroztam a 600-assal, elég valószínű, hogy visszaülök majd az iskolapadba. Az életben néha a legapróbb dolgok is számítanak.
Egyszóval, Dipshitnek igaza van: Kicsi-közepes-nagymotor a helyes ranglétra. Innentől kezdve rajtad múlik, hogy ezekbe a kategóriákba mely motorok férnek bele, amik tetszenek neked.
Ide nem másolom be, de itt a hozzászólás linkje ha érdekel
Az én személyes meggyőződésem hogy nem érdemes 50-60 lovas gépnél nagyobbal kezdeni...és nem azért mert elsőre nem lehet elmotorozgatni nagyobbal, hanem mert tanulási szempontból nem szerencsés. Tök mindegy mit veszel elsőre.. a kezdeti nagyon illedelmes magázó viszony után úgyis olyan tempóval fogsz vele közlekedni mint ami az adott motornak a kényelmes utazó... és minél erősebb a motor annál magasabb lesz ez a sebesség. Ez csak azért baj mert te még nem leszel ott hogy ehhez a sebességhez adaptálódj, ez főleg féktávokon és kanyargósabb részeken lesz kényelmetlen...mert egyenes menni mindenki tud.
Egyébként szerintem az 1 millába egy GSXR+öltözék kombó csak neccesen fér bele.
Alap ruhaszett, újonnan középkategóriás cuccokból 250k forint körül van.
GS500-CB/CBF 500, ER-6, SV650 vonalon lenne érdemes első körben keresgélni.