Jaja...jó volt, de csak volt....igaz én erre szántam minden pénzem, de én nagyon akartam motorozni, de mindíg csak akartam, és mindíg volt nála fontosabb. Egyszerűen bekattantam, és azt mondtam elég volt, most nyomatom, és behozom a lemaradást....ráadásul szerencsém volt anyagilag mindenképp.....azért voltak árnyoldalai is (család nem örül(t) neki), de megbékéltek vele......most már más is fontos kezdett lenni, így valszeg kicsit terelődik a mennyiségről a figyelmem, és rámegyek a minőségre.....de ezek csak tervek.
Persze kíváncsi is voltam mit bírnak ezek a gépek, de mint látjátok össze vannak rakva, és ha gondozzák őket rendesen, hosszú életűek is lehetenek.(persze törést kivéve...)Igaz ehhez egy olyan szakember is kellett, aki elejétől a végéig szerelte a gépet, és mindíg tudta mikor mit kell csinálni, és cserélni, hogy elmenjen ennyit!
De sokat pofázok! Na húzok dolgozni....
Méér.... minden nap melóhelyre bemenni az 60km....egy kis kerülővel 500km.... de minimum 250/nap az átlag 7500km/hó és 5 hónapos szezonnal számolva kényelmesen megvan majdnem a 40E -is.
Nekem a rekordom az 50E/év (ezt 2 évig bírtam), most ment le 30E/évre, meg volt az eleje, mikor ismerkedtem a sárkányommal....
Sajna a 4 év alatt a 40E/év nem jött össze, de talán jövőre összejön, de már nem vonz annyira ez a motorozósdi....
Inkább nyalogatom a forró kipufogóját, meg ráverdesem a lámpájára....cibálgatom a szarvacskáját, és körbejárós videókat nyomatgatok róla....
Szia Csipszarcsimbók!
Idén 30090 km -t durrantottam bele... 2 szervíz után a harmadikat nem úszod meg min. 100E szervízzel (az előtte 2 is darabonként 15-30E -ben benne van a szakszervízben)
Nekem idén 6x volt szervízben, bár már jelentős kedvezményeket is kapok, de összességében költeni kell rá vastagon, hogy üzembiztos maradjon.
Most tavaszig kupplung, lánc-lánckerék, termosztát minimum cserés lesz, ha elhúzom pl a kupplungot, akkor csak vastagabb lesz a számla, ezt meg már nem kockáztatom.
144E -nél olaj, olajszűrő, első fékbetétek, első féktuskók komplett felújítása, fékolajcsere, jobb első féktárcsacsere, első-hátsó gumicsere volt..... ki lehet számolni ez mennyi, még szerencse, hogy tudtam mindenből jó áron szerezni anyagokat, de így sem maradt 100E alatt.a 150E szervíz eseménytelen volt, a következő szervízre, meg írtam fenn, hogy mi lesz....
Üzemanyag: idén 1000 km -et kihoztam 24000 Forintból + egy kicsi.Ez azt jelenti, hogy végtelenül hikomattosan verettem neki 130-150 km/h körül....néha volt egy kis ciba, de már nem döntöttem fogyasztási rekordot...
Ha belegondolok 2008 -ban ebből a 2x annyit mentem el.......
Na mennyé nyálazd meg az aktuális fostalicskád, megyek én is, rácsapkodom az ülésére!
Szobamotoros akkor teszi le a motorját, amikor hétvége van (család miatt), és műszak előtt-után teker egyet, többnyire a M0 keleti szektorán. Jó persze megy másfele is, csak itt nyelezi ki a motorját, neki az annyi, mint másnak a reggeli kávé. És amikor elolvad a hó, ül motorra, és amikor leszáll az első, akkor leteszi a gépet. Neki nem számít az eső se, megy, ha úgy tartja a kedve. Semmi extra nincs a viselkedésében, csupán imád motorozni. Megteheti.
Végülis lehetne reális.Az első évem 16e volt és jószeréverl csak hétvégéken mentem.Viszont máshonnan nézve miajóistent megy valaki itthon 25e-ret?
Na ez nem életszerű.Hacsaknem azon élvezkedik hogy egyiknap zalaegerszegen másiknap nyíregyházán harmadik nap meg baján kávézik.
Az ominózus kérdésre adott válaszod jogos. De ez a futásteljesítmény nem átlagos(25 ezer/év) SZERINTEM. Természetesen lehetne számolni 50,10,200 ezer km/évvel is, annak is van egy költsége, csak nem reális, hiszen nem beszélhetünk 12 hónapos használatról, és még a fennmaradó napok többségében sem garantált a jó idő. Nem kötegszem, peace
köszi szépen, de ugye ez az újraélesztés és nagyszervíz nem tudom mit takar amúgy elképesztő eredmény 4 év alatt...és milyen szép a képen a műszerfal körüli rész...akár 0-t is mutathatna az óra megemelem a kalapom
aztamindenitneki ..:O:O
Kicsit bővebben kifejtitek, hogy ez alatt a nem kevés megtett km alatt milyen nem általános szervízt igényelt a káhét? Birizgálja a kíváncsiságomnak a fantáziáját
Pedig egy jó kis fincsi kucsmás, vagy kopasz csigatalpnál nincs is jobb......ne aggódj, én is csak képről ismerem!
Jaja...jó volt, de csak volt....igaz én erre szántam minden pénzem, de én nagyon akartam motorozni, de mindíg csak akartam, és mindíg volt nála fontosabb. Egyszerűen bekattantam, és azt mondtam elég volt, most nyomatom, és behozom a lemaradást....ráadásul szerencsém volt anyagilag mindenképp.....azért voltak árnyoldalai is (család nem örül(t) neki), de megbékéltek vele......most már más is fontos kezdett lenni, így valszeg kicsit terelődik a mennyiségről a figyelmem, és rámegyek a minőségre.....de ezek csak tervek.
Persze kíváncsi is voltam mit bírnak ezek a gépek, de mint látjátok össze vannak rakva, és ha gondozzák őket rendesen, hosszú életűek is lehetenek.(persze törést kivéve...)Igaz ehhez egy olyan szakember is kellett, aki elejétől a végéig szerelte a gépet, és mindíg tudta mikor mit kell csinálni, és cserélni, hogy elmenjen ennyit!
De sokat pofázok! Na húzok dolgozni....
Nekem a rekordom az 50E/év (ezt 2 évig bírtam), most ment le 30E/évre, meg volt az eleje, mikor ismerkedtem a sárkányommal....
Sajna a 4 év alatt a 40E/év nem jött össze, de talán jövőre összejön, de már nem vonz annyira ez a motorozósdi....
Inkább nyalogatom a forró kipufogóját, meg ráverdesem a lámpájára....cibálgatom a szarvacskáját, és körbejárós videókat nyomatgatok róla....
Idén 30090 km -t durrantottam bele... 2 szervíz után a harmadikat nem úszod meg min. 100E szervízzel (az előtte 2 is darabonként 15-30E -ben benne van a szakszervízben)
Nekem idén 6x volt szervízben, bár már jelentős kedvezményeket is kapok, de összességében költeni kell rá vastagon, hogy üzembiztos maradjon.
Most tavaszig kupplung, lánc-lánckerék, termosztát minimum cserés lesz, ha elhúzom pl a kupplungot, akkor csak vastagabb lesz a számla, ezt meg már nem kockáztatom.
144E -nél olaj, olajszűrő, első fékbetétek, első féktuskók komplett felújítása, fékolajcsere, jobb első féktárcsacsere, első-hátsó gumicsere volt..... ki lehet számolni ez mennyi, még szerencse, hogy tudtam mindenből jó áron szerezni anyagokat, de így sem maradt 100E alatt.a 150E szervíz eseménytelen volt, a következő szervízre, meg írtam fenn, hogy mi lesz....
Üzemanyag: idén 1000 km -et kihoztam 24000 Forintból + egy kicsi.Ez azt jelenti, hogy végtelenül hikomattosan verettem neki 130-150 km/h körül....néha volt egy kis ciba, de már nem döntöttem fogyasztási rekordot...
Ha belegondolok 2008 -ban ebből a 2x annyit mentem el.......
Na mennyé nyálazd meg az aktuális fostalicskád, megyek én is, rácsapkodom az ülésére!
Persze ha ingázik valaki kelet-nyugatot az nemér.
5 évre 15k az évi átlagom. Mondjuk én nem napelemes motoros vagyok
Na ez nem életszerű.Hacsaknem azon élvezkedik hogy egyiknap zalaegerszegen másiknap nyíregyházán harmadik nap meg baján kávézik.
Még 50 forint sincs 1 km..
Kicsit bővebben kifejtitek, hogy ez alatt a nem kevés megtett km alatt milyen nem általános szervízt igényelt a káhét? Birizgálja a kíváncsiságomnak a fantáziáját