Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

150 000 km van a K7-esbe... 2008-ban vette nullkilométeresen.
Kicsit túlzásba estél, meg amúgyis kinek mit jelent a simogatás
Lehet simogatni úgyis egy motort, mint ha persze cica lenne
Mé, nem homokos?
na meg ne feledd azt a sok öreg asszonyt akit hegeszt sokba van az is
Aza szopóka nagyzol..............sokat megy és töri mint a ropit.
Szobamotoros.

Ne értsd félre, nem kötözködöm, de nekem kicsit irreálisak az általad leírt összegek. Részleteznéd, hogy hogy jön ki Neked ekkora éves költség?
Szia Shurmo!

Szervíz kb :270e, üzemanyag :720e /év közúton!
Ha csak simogatod kevesebb.......
nem is eladó sok sikert
majd több vitamint szedek
Ha használod sosefognak füstölni.
gyilkos!
ööööööööööö gumik engem is érdekelnének 600-é meg pláne
Ha azon törpölsz hogy mennyi a költség megette a fene az egészet.
Ez egy nem olcsó hobbi.
Ha az a lényeg inkább szerezz egy 2t cross gépet és üssed-vágjad vagy hajrá horgászni.
A sportmotor sose lesz költséghatékony verda.
Etetni kell olajjal,benzinnel,fékbetéttel, és főként gumival.

Bár most láttam sikosított extravékonyt 12db-ot asszem 600-ért.
Semmiféleképp nem akarnám hajtani, mert sose tudhatom mikor válok majd meg tőle, és nem szeretnék hanyadt esni a javítási költségektől De ez még a jövő zenéje :)
Még ne szaladjunk előre
Kérdés mennyit mész.

Átlag gixxernél KB 6000/év.Ez gyakorlatilag minden hatkilós géppel ennyi lesz.
Ez naggyából 30-40-ere kalkulálhatsz évente (felhasznált anyagok árától függően)plusz a gumi és lánc.
Ezenfelül biztosítás és teljesítményadó.Ez életkor és lakóhely függő netrisken nézz utána.

gumi már viccesebb.Én úgy nézem a használt és új közt annyi a különbség hogy egyszerre vagy apránként adod ki a pénzt.
2 éve használtgumizom úgyhogy képben vagyok naggyából.Az jövő évet újjal indítom.Meguntam a használtvadászat lutriját és a 4000-enkénti gumizást.
A többi csuklófüggő.

Viszont a galacsinná hajtod az kurvasokba lesz.
Ha most kezded dobj hozzá egy casco-t ha teheted.
lakásban tartom,szemem fénye
1.200.000ft-ért oda adom
kék az már halál fekete lehet sok minden,szelep hézag,elektronika,stb
Pont tegnap olvastam néhány hasznos, nem elhanyagolandó szemrevételezést, köztük a kék/fekete füst is benne volt
Igyekszem majd a lehető legjobb vételt kifogni
de hogy mondjak neked okosat is az első tárcsákat nagyon nézd át mert ha kottyan akkor el döntheted hogy tákolod,vagy cseréled......de inkább cseréld mert a tákolást töbször igényli ami annyi mintha ki cserélnéd,uj tárcsa 30-tól indul/db,telókat is nézd át,ne higy a keményre állitott szövegnek olaj vagy szimering cserét igényel.....dekliket is jól nézd át mert ragasztóval ügyesen lehet leplezni a sérüléseket,aminek a jele hogy csuszott a motor,hogy menyire azt csak a gazda tudja....például az enyim is itt van a kezembe..kivülről tökéletes ,belül repedt....na most vajon meddig birja....lábtartók,váltó is árulkodik a csuszásról,gyagy 1 ügyes pályamenőről ajánlom még a váz hegesztéseket is át nézni,volt már rá példa hogy rá huznak,de sosem lessz gyári ha kék füst van akkor felejtős,zakatolást meg ugy tudod meg halgatni hoyg be fogod a kipupogót és már halod is ha valami katyvasz van,bár a lánc hangja és a csapágyé könnyen össze keverhető,a csapágy gázra be kótog rendesen,de az már 1 halott vas,cimbora járt ugy hogy miközben irták meg az adás vételit járt a motor alapjáraton és egyszer csak kopp......már kint is volt a hajtókar nem árt 1 multiméter sem a vásárlásnál,ha világitáson kevés a töltés akkor offos a generátor tekercs 13-16 a ujra tekercselése.....nagy vonalakban ennyi,hogy a töbiek szavával éljek,a rá költés csak a pénztárcád vastagságától függ.....de ne okiratokkal legyen tele
Végülis, nem horrorisztikus összegek ezek, ha mellette nincs káros szenvedélye az embernek
Köszi a segítségeteket