Ha azon törpölsz hogy mennyi a költség megette a fene az egészet.
Ez egy nem olcsó hobbi.
Ha az a lényeg inkább szerezz egy 2t cross gépet és üssed-vágjad vagy hajrá horgászni.
A sportmotor sose lesz költséghatékony verda.
Etetni kell olajjal,benzinnel,fékbetéttel, és főként gumival.
Bár most láttam sikosított extravékonyt 12db-ot asszem 600-ért.
Semmiféleképp nem akarnám hajtani, mert sose tudhatom mikor válok majd meg tőle, és nem szeretnék hanyadt esni a javítási költségektől De ez még a jövő zenéje :)
Átlag gixxernél KB 6000/év.Ez gyakorlatilag minden hatkilós géppel ennyi lesz.
Ez naggyából 30-40-ere kalkulálhatsz évente (felhasznált anyagok árától függően)plusz a gumi és lánc.
Ezenfelül biztosítás és teljesítményadó.Ez életkor és lakóhely függő netrisken nézz utána.
gumi már viccesebb.Én úgy nézem a használt és új közt annyi a különbség hogy egyszerre vagy apránként adod ki a pénzt.
2 éve használtgumizom úgyhogy képben vagyok naggyából.Az jövő évet újjal indítom.Meguntam a használtvadászat lutriját és a 4000-enkénti gumizást.
A többi csuklófüggő.
Viszont a galacsinná hajtod az kurvasokba lesz.
Ha most kezded dobj hozzá egy casco-t ha teheted.
Pont tegnap olvastam néhány hasznos, nem elhanyagolandó szemrevételezést, köztük a kék/fekete füst is benne volt
Igyekszem majd a lehető legjobb vételt kifogni
de hogy mondjak neked okosat is az első tárcsákat nagyon nézd át mert ha kottyan akkor el döntheted hogy tákolod,vagy cseréled......de inkább cseréld mert a tákolást töbször igényli ami annyi mintha ki cserélnéd,uj tárcsa 30-tól indul/db,telókat is nézd át,ne higy a keményre állitott szövegnek olaj vagy szimering cserét igényel.....dekliket is jól nézd át mert ragasztóval ügyesen lehet leplezni a sérüléseket,aminek a jele hogy csuszott a motor,hogy menyire azt csak a gazda tudja....például az enyim is itt van a kezembe..kivülről tökéletes ,belül repedt....na most vajon meddig birja....lábtartók,váltó is árulkodik a csuszásról,gyagy 1 ügyes pályamenőről ajánlom még a váz hegesztéseket is át nézni,volt már rá példa hogy rá huznak,de sosem lessz gyári ha kék füst van akkor felejtős,zakatolást meg ugy tudod meg halgatni hoyg be fogod a kipupogót és már halod is ha valami katyvasz van,bár a lánc hangja és a csapágyé könnyen össze keverhető,a csapágy gázra be kótog rendesen,de az már 1 halott vas,cimbora járt ugy hogy miközben irták meg az adás vételit járt a motor alapjáraton és egyszer csak kopp......már kint is volt a hajtókar nem árt 1 multiméter sem a vásárlásnál,ha világitáson kevés a töltés akkor offos a generátor tekercs 13-16 a ujra tekercselése.....nagy vonalakban ennyi,hogy a töbiek szavával éljek,a rá költés csak a pénztárcád vastagságától függ.....de ne okiratokkal legyen tele
Lehet simogatni úgyis egy motort, mint ha persze cica lenne
Ne értsd félre, nem kötözködöm, de nekem kicsit irreálisak az általad leírt összegek. Részleteznéd, hogy hogy jön ki Neked ekkora éves költség?
Szervíz kb :270e, üzemanyag :720e /év közúton!
Ha csak simogatod kevesebb.......
Goldhand & Liquid - Stay Down (DJ Kölyök IntroMash Bootleg)
Ez egy nem olcsó hobbi.
Ha az a lényeg inkább szerezz egy 2t cross gépet és üssed-vágjad vagy hajrá horgászni.
A sportmotor sose lesz költséghatékony verda.
Etetni kell olajjal,benzinnel,fékbetéttel, és főként gumival.
Bár most láttam sikosított extravékonyt 12db-ot asszem 600-ért.
Átlag gixxernél KB 6000/év.Ez gyakorlatilag minden hatkilós géppel ennyi lesz.
Ez naggyából 30-40-ere kalkulálhatsz évente (felhasznált anyagok árától függően)plusz a gumi és lánc.
Ezenfelül biztosítás és teljesítményadó.Ez életkor és lakóhely függő netrisken nézz utána.
gumi már viccesebb.Én úgy nézem a használt és új közt annyi a különbség hogy egyszerre vagy apránként adod ki a pénzt.
2 éve használtgumizom úgyhogy képben vagyok naggyából.Az jövő évet újjal indítom.Meguntam a használtvadászat lutriját és a 4000-enkénti gumizást.
A többi csuklófüggő.
Viszont a galacsinná hajtod az kurvasokba lesz.
Ha most kezded dobj hozzá egy casco-t ha teheted.
Igyekszem majd a lehető legjobb vételt kifogni
Köszi a segítségeteket