NGK 11.560 minden szezon kezdete. Nálam az olaj csere 21.000ft 3x szezon. RK lánc 32.000Ft,JT első 4900ft,JT hátsó 9600ft.Brembo betét első 24.000ft,hátsó 13.000ft. Rengeteg 95-ös benzin és vágott slick gumi....stb sok-sok pénz
Használt gumikat már kapsz 10-15 000 Ft körül, ha nem fontos neked a széle. A gumisod meg elkér egy-két-háromezer forintot. Ötezrenkénti olajcserénél az olaj literje (amit én használok) 2 500 Ft, én ebből hármat veszek. Olajszűrő ezerötszáz. Fékbetétek (amit néztem) 6-7 000 Ft-tól indulnak meg, párban. Láncot még nem cseréltem, annak nem tudom a költségét. Levegőszűrő 7 rugó, gyertyát már nem emlékszem, hogy mennyiért vettem. Kérdés, hogy magad szervizeled, vagy más, mert utóbbinálaz is költség. Benzin meg a csuklód, és a pénztárcád kérdése. Érdemes télen az akkukat csepptöltőre tenni, hogy hosszabb maradjon az élettartama. Láncsprayt meg amilyet kapsz a boltba, vagy amivel szimpatizálsz... Én a Motul termékeknél maradtam.
azért mert a kérdés sem kézzel fogható mert ki hogy használja,vagy ki mire.....alapból meg bármeik tipusnál vannak kopó cuccok és tipus hibák......suzuki az generátor beteg az fix,
Sziasztok
Egy ideje nézegetem már, a 600-as gsxr-t és szimpatikus így ránézésre, ami engem érdekelne hogy mennyibe kerül egy szezonális használat, és a kopó alkatrészek olajak, gumi, fékbetét, gyertyák cseréje, nem pályamotornak kéne, hanem közútra, tehát nem falnám az alkatrészeket
Nagyon szeretnék venni egyet, azért érdekel ennyire a dolog, leginkább K4-5-6 típusokra lennék kíváncsi, de előtte muszáj utána kérdeznem hogy mennyit kell rááldozni a motorra, hogy a magánéletben egyéb alapvető dolgokra és magam fenntartására is maradjon a fizetésemből
Valaki nem tudna nekem leméretezni egy K6-K7 első tengely hézagolót? Ami a kerék csapágy és a teleszkóp között van.
Nekem hiányzik a tengelyről.
Köszönöm!
Me kene nekem ilyen?
Az enyem profi europai mestermu nem tavol-keleti fercelt felhulla. amit meg utana "stunt" neven meg infuzion ujraeleszettek mint egy nyuggert.
Hagyd kimulni es vegyel egy babszit azis sarga es nem kell generator hoza.
Hali all Suzuki Gsxr 600 k2re keresek tuning leömlőt mind1 a márka az anyagösszetétele saválló legyen :) Maximum 25e gondolkozom!Ha valaki tudna segíteni megköszönném.Elérhetőségem!06303997648
Használt gumikat már kapsz 10-15 000 Ft körül, ha nem fontos neked a széle. A gumisod meg elkér egy-két-háromezer forintot. Ötezrenkénti olajcserénél az olaj literje (amit én használok) 2 500 Ft, én ebből hármat veszek. Olajszűrő ezerötszáz. Fékbetétek (amit néztem) 6-7 000 Ft-tól indulnak meg, párban. Láncot még nem cseréltem, annak nem tudom a költségét. Levegőszűrő 7 rugó, gyertyát már nem emlékszem, hogy mennyiért vettem. Kérdés, hogy magad szervizeled, vagy más, mert utóbbinálaz is költség. Benzin meg a csuklód, és a pénztárcád kérdése. Érdemes télen az akkukat csepptöltőre tenni, hogy hosszabb maradjon az élettartama. Láncsprayt meg amilyet kapsz a boltba, vagy amivel szimpatizálsz... Én a Motul termékeknél maradtam.
Ennyi jutott eszembe hirtelen.
Egy ideje nézegetem már, a 600-as gsxr-t és szimpatikus így ránézésre, ami engem érdekelne hogy mennyibe kerül egy szezonális használat, és a kopó alkatrészek olajak, gumi, fékbetét, gyertyák cseréje, nem pályamotornak kéne, hanem közútra, tehát nem falnám az alkatrészeket
Nagyon szeretnék venni egyet, azért érdekel ennyire a dolog, leginkább K4-5-6 típusokra lennék kíváncsi, de előtte muszáj utána kérdeznem hogy mennyit kell rááldozni a motorra, hogy a magánéletben egyéb alapvető dolgokra és magam fenntartására is maradjon a fizetésemből
Előre is köszönöm
Valaki nem tudna nekem leméretezni egy K6-K7 első tengely hézagolót? Ami a kerék csapágy és a teleszkóp között van.
Nekem hiányzik a tengelyről.
Köszönöm!
Az enyem profi europai mestermu nem tavol-keleti fercelt felhulla. amit meg utana "stunt" neven meg infuzion ujraeleszettek mint egy nyuggert.
Hagyd kimulni es vegyel egy babszit azis sarga es nem kell generator hoza.
Adták az egészet és működik.
Nemúgy mint a donald kacsa.
Abba ilyen bizgeréket kell venni mer szar.