Lényegében a 180/55-össel könnyebben borogatod át egyik oldaláról a másikra a gépet, a 190/55-sel meg mélyebbet tudsz dönteni kanyarban. ***/50-es abroncsokkal nincs tapasztalatom. Nekem bevált a 190/55-ös, én csak ilyet használok. Brian szerint a K8 600-ban befér hátra a 200/55-ös is, de ahhoz a hátsó sárvédőt már le kell venni. Ne feledjük, a 200/55-nek is 19 cm a peremfelülete, csupán a gumi magassága nagyobb. 200/55-öst már nem tennék fel személy szerint.
190/50-est ne tegyél fel mert darabosan fogsz kanyarodni. 190/55-ös kell rá. Én csak ilyet használok, ahogy előttem is leírták, ennek pályán van inkább előnye. El fog férni a lánctól.
Jól jöhet a 190 mondjuk versenypályán, utcán felesleges. Főleg ha szeretsz a pécs környéki szerpentineken vadulni. . Sokkal könnyebben fordul (kissebb ivben) a gyári 180-al. A nagyobb méret nyilván nagyobb felületen tapad kanyarba, de ennek csak akkor van jelentősége ha keményen égeted a gumi szélét és a koptatódat....
Szerintem. . .
Sziasztok.
A segítségeteket szeretném kérni. Gumivásárlás előtt állok, egy 2005ös gsxr 600 ba szeretnék egy új garnitúrát venni. Az első gumi mérete számomra adott(120/70/17) de a hátsóval kapcsolatban lenne kérdésem. A gyári méret a 180/55/17, de fél füllel hallottam ,hogy sokan próbálkoznak/használnak 190/50/17et. Pécsi lakos révén, a szerény kanyarvadászathoz adott a környezet, érdekelne ,hogy az egyel nagyobb méret segít a biztonságosabb döntögetésben , vagy csak a több néha kevesebb? Ha esetleg pluszt kapok a nagyobb mérettől, akkor a fentiekben leírt motorba biztonságosan be tudom rakni( lánc 5000km-rel ezelőtt volt cserélve, 1-2 cm a lengővillán a feszítettsége)? Segítő válaszaitokat előre is köszönöm. üdv. Norbi
Ja azt elfelejtetem..de csak leírni... a nyergeket is leszedtem akkor is csinálja...:/ Az biztos hogy a teló...csak mi rá a megoldás...Fel újító készlet esetleg?De ha már újonnan is csinálta...háát nem tudom.. :/
egy jó tanács mi előtt széd szedtek mindent,hajoljatok a motorkátok mellé és a kis kezetekkel mozgassátok meg a tárcsát lehetőleg hidegen és forgásirányal megeggyező-majd elentétes irányba ha kottyan akor ott a prücök
Enyemnek is kattog tavasz ota , a tellobol jon az a hang nem pedig a fekbetetek szerintem. De valamelyik nap kiveszem a fekbeteteket hogy akkor kattoge
Valaki tud valami infóval szolgálni,Gixer K5 600 első teleszkópoknak volt e valamiféle gyári hibája?Kis fel-le mozdulatokra (tolás közben is) kotyogó hangot ad...0km-en vettem már akkor is hallatszott azt mondták ez ilyen!Csak egyre jobban erősödik...Kerékagy csapágy,kormánycsapágy,ellenőrizve nem lóg nem kotyog semmi!90% hogy a teloból jön a hang!Volt olyan K5 amin ugyan ez volt a jelenség,volt amin semmi nem hallatszott..Ha valaki tudna ebben segíteni örülnék neki,mert nem találok rá megoldást!Köszönöm.
sziasztok találtam a polcon egy gsx r 600 (srad) első lengéscsilapito szimeringet igaz egy darab csak de vadi uj akit érdekel 1000 ft ....
kerord@mail.com ra irjon
Igazi bizalomgerjesztő feje van.....
ManóGabó! Vidd ki a tévét a motorhoz, vagy a motort a tévéhez, azt szólj ennek a BulvárSaolin papnak, hogy szervizelje le a bokáját TV -n keresztül, hogy ne akadjon a paripád!
Ha nem megy neki, kapcsolj át a Pempős Pistára....
Te...lecserélted már a gyári gumit a motorodon?