mulkor ez volt a téma és ki tárgyaltuk rendesen de le irom ha ez segit nekem 72-76 nál nem megy fentebb ha 90 meg a feletti tempokat megyek,ha kicsit jobban elő veszem,akkor is 82fok,,,,viszont a városi tötymörgést és a találozós 1-2 fokozatos felvonulásokat nem szereti....... olyankor jóval 100 fölé megy a hófok nekem a K' 103 foknál kapcsol a ventilátor.....7-8 másodpercet megy malyd 7-8 másodpercet leál és igy váltogassa......117fok volt eddig a rekor,de nem nyomta a vizet sehol valakinek volt már itt 125 fok is
Sziasztok!Lehet hülye kérdést teszek fel,de inkább megkérdezem,válaszoljon aki ért hozzá!Van egy K1-es Suzukim...Az normális,hogy a menetszéltől annyira hűl a motor,hogy 80 fok körüli a folyamatos hőmérséklet?Még a hűtő sem kapcsol rá,mert nincs rá szükség,még 80 kilóméter után sem megy feljebb,mert hűti a menetszél...Normális ez?Köszönöm!
Szeva Sanyi! amikor hivtalak akkor se találtam ma nekiálltam megint, megint nem találtam hogy hol lehet rajta állítani.... hülye vagyok ehhez mint a szar.. de már úgy csúszik hogy nem tudok vele közlekedni
Nos az nem olyan egyszerű,mint anno mi is hittük,próbáltuk kimérni,és nem találtunk semmi különöset mi sem (tesómé volt a gép amin keletkezett ez a gond)
Amúgy ez az írás adta a gyanakvás forrását,igaz CBR de nekünk segített ;) http://www.sportmotor.hu/motor...
Akkor még időben cseréld a fesszabot mert ha az rossz az teszi tönkre a generátort is....az utángyártott fesszab jobb amint a gyári, solvent kft gugli...
De lehet,hogy nem volt az!
Kettő fele megyünk gurulni JoeZ,Avar Peti,hanzó meg én!
Nem jössz?
Te nekem derékszög a gumiban volt....derekasan haza is vágta az ab-roncsomat!
Derékszög az nem 90 fok csak?
Akkor neked 2derékszög volt
tudod!180fok!
A hűtő nem kapcsol rá, max a ventilátor,de az 95 fok alatt el nem indul...
Amúgy ez az írás adta a gyanakvás forrását,igaz CBR de nekünk segített ;)
http://www.sportmotor.hu/motor...
Lefelé a 9.dik, Fazer9999 hozzászólása az