Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikor két test összeér....látom csakis a csokis volt előtte!
Meg ez is!
Munkának látszó gyíkhúzás van sajna....De mindenkit csókolok, és a komposztszájúnak is lebaszhatsz egy nagyot, a nevemben!
Na ez volt a BULI!
Ez volt a polyén!
De lehet,hogy nem volt az!
Kettő fele megyünk gurulni JoeZ,Avar Peti,hanzó meg én!
Nem jössz?
Szia!
Te nekem derékszög a gumiban volt....derekasan haza is vágta az ab-roncsomat!
Derékszög az nem 90 fok csak?
Akkor neked 2derékszög volt
Jaaa!Nálam meg derékszög is volt!
tudod!180fok!
mulkor ez volt a téma és ki tárgyaltuk rendesen de le irom ha ez segit nekem 72-76 nál nem megy fentebb ha 90 meg a feletti tempokat megyek,ha kicsit jobban elő veszem,akkor is 82fok,,,,viszont a városi tötymörgést és a találozós 1-2 fokozatos felvonulásokat nem szereti....... olyankor jóval 100 fölé megy a hófok nekem a K' 103 foknál kapcsol a ventilátor.....7-8 másodpercet megy malyd 7-8 másodpercet leál és igy váltogassa......117fok volt eddig a rekor,de nem nyomta a vizet sehol valakinek volt már itt 125 fok is
Sok szerencsét!
Hétvégén, mint most...
Mikor leszel tárnokközelben? :D akármikor készen állok lemenni
Majd ha egyszer erre jársz bejössz...
Sőt,van amikor 105ön kapcsol!
Akkor hűtés(ventilátor)...De a lényeget értettétek!És köszi a választ
Az lenne a baj, ha nem annyi lenne.
A hűtő nem kapcsol rá, max a ventilátor,de az 95 fok alatt el nem indul...
Bocs, tényleg solvart....
köszönöm!
Igen. Hűvös időben volt, hogy 65 fokos vízzel mentem órákig.
Sziasztok!Lehet hülye kérdést teszek fel,de inkább megkérdezem,válaszoljon aki ért hozzá!Van egy K1-es Suzukim...Az normális,hogy a menetszéltől annyira hűl a motor,hogy 80 fok körüli a folyamatos hőmérséklet?Még a hűtő sem kapcsol rá,mert nincs rá szükség,még 80 kilóméter után sem megy feljebb,mert hűti a menetszél...Normális ez?Köszönöm!
forma1 után megyünk tekeregni JOEZval!Jön valaki velünk?
Solvart Kft, és köszi
Szeva Sanyi! amikor hivtalak akkor se találtam ma nekiálltam megint, megint nem találtam hogy hol lehet rajta állítani.... hülye vagyok ehhez mint a szar.. de már úgy csúszik hogy nem tudok vele közlekedni
Nos az nem olyan egyszerű,mint anno mi is hittük,próbáltuk kimérni,és nem találtunk semmi különöset mi sem (tesómé volt a gép amin keletkezett ez a gond)
Amúgy ez az írás adta a gyanakvás forrását,igaz CBR de nekünk segített ;)
http://www.sportmotor.hu/motor...

Lefelé a 9.dik, Fazer9999 hozzászólása az
Akkor még időben cseréld a fesszabot mert ha az rossz az teszi tönkre a generátort is....az utángyártott fesszab jobb amint a gyári, solvent kft gugli...