Szerintem nincsenek a toppon mostanság a nagyérdeműből senki.............3 tól picit több ha jól tévedek de eccerű mint a faék az ablakon a két kelölés köztig töltse.
Olajleeresztőt szigorúan tekerje be asszem 23 Nm.
Hogy milyet................tökmindegy amilyen vén a csataló 10-40-es és ismertebb márka legyen.
Úgyis csipegetni fogja.
1 barátomnak kéne 1 kis segítség.
'99-es SRAD-jában olajcserét akar csinálni, de nem tudja, milyen olaj lenne jó bele... Ti mit ajánlanátok? Ill mennyi olaj kell bele? 2-3L?
Előre is köszi a tippeket -a nevébe is!
Értem , csak nálam az a bibi hogy elöször csak világít,szóval nem villog. Tehát pont a fordítottja annak amit te irtál, 189 km-nél villant ki,és 212 nél is csak világít , NEM villog egyáltalán. De azért köszi az infót, így azért tudok megközelitőleg számolni a km-ekkel!
Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek! Én egy hónapja lettem K4 GSX-R600 tulajdonos és arra lennék kiváncsi hogy a tank jelző csak kivillan ,vagy villogni is szokott? Tankolástól számítva 212 km-nél csak világított. Átlagba hány km-t mentek el egy tankkal?
Én már végigjártam ezt az utat, nekem is gsr-em volt, oda nagyon kellett a -1.
1000-es megindulásra ne számíts, de sokkal rugalmasabb lesz tőle a motor, sokkal jobb mint a gyári áttét szerintem az kicsit hosszú. Én mindenképp ajánlom..
hamarabb veszi a fordulatot is, haver k7 600-ával összehasonlítva egymás mellett gurulva minden fokozatban kigyorsításra az enyém jónéhány méterrel lelépte a gyári áttétes motort..Majdnem olyan volt mintha egy 600-as és egy 750-es motor lenne egymás mellett.. Persze azért a 750-es jobban el tud húzni, de érzékletes volt a különbség..
szevasztok gixeresek :) nem tudtok nekem egy 2002es gsxr 600ra hátsó ülést? vagy valami értelmes tippet hol keresek? bontókba érdeklődtem de sehol nincs, előre is köszi, széles utat!
Hát nem tudom mitévő legyek... Anno a GSR-en elől -1 -gyel nagyon látványos "fejlődést" értem el, érzésre legalább +10 LE -t jelentett, és pl egy előzésnél sem kellett visszaváltani 5.-ből úgy, hogy közben nem forgattam szét a blokkot.
A végsebesség tulajdonképp csak annyiban számítana, hogy azért egy 220-230-at jó lenne ha menne a gép, több nem kell.
Teszteltem a múltkor egy 1000-res Gixert és nagyon tetszett hogy bármelyik sebességi fokozatban megindul mint egy mozdony. Valami hasonlót szeretnék elérni a lánckerék cserével az enyémen is, mert jelenleg 8000 alatt ha odateszem neki a tüzet, nem annyira dinamikus, és utcán nem szeretem annyira pörgetni ha nem muszáj. Pályán meg nyilván jól jön, ha hamarabb végigforogja a fokozatokat.
Nekem k8 600-am van -1+2vel és teljesen jó városi használatra is, csak nem kell rögtön teligázt húzni..
Nem kell láncmódosítás se. Én ajánlom, végsebesség városban úgyse számít, pályán meg elég ügyesnek kell lenni hogy le tudd forgatni végig, nekem a hring célegyenesbe nem forog le a hatodik, majdnem a fokozat vége előtt fékezni kell, bár ritka szar féktávokat veszek.
szeva! szerintem felejtsd el a minusz egy plusz 2őt főleg városi használatra... nekem hátul van plusz kettő és folyton emelné az elejét.. ha elől még plusz minusz egyet akarsz az szinte kezelhetetlen lesz városi használatra
Érdeklődnék, hogy ha egy K8-asra elől 1-gyel kisebb, hátul pedig 2-vel nagyobb lánckereket rakok fel, akkor kb mennyi lesz a végsebesség, van-e ebben tapasztalata valakinek? Vagy elég lenne csak hátulra +2-t felrakni? (Főleg utcai használatra, néha pálya is (Kakucs, Kecskemét, P.ring)).
Illetve a módosítás után elég-e a D.I.D 525-ös lánc, vagy nagyobb (530-as) kell?
Szia Zoli! Sziasztok Pöcsvitézek!
Az alábbi infót osztom meg veletek ami a hétvégi motorbuzerkálás közben esett meg velem :
Esedékessé vált a kötelező servicém, amelyben gyertyacsere is beleesett egy kicsit....mivel az előző irridiumos szettbe belevertem 36000 km -t, így úgy (amúgy) gondoltam nem kellene tovább erőltetni, lecserélem.
Nem is volt gondom egészen a 2. henger gyertyájáig, ami alig akart kitekeredni. Gondoltam miafasz ?Lehet befelé tekerem a kifelé helyett... Mire meggyőződtem, hogy nem én vagyok a hülye le is ment a nap, így hagytam a francba az egészet....
Na jó nem... nagy nehezen sikerült kitekernem, de már majdnem sírtam a végén gondolván mi történhet az alu hengerfej gyertyamenetével...mikor kijött láttam is, hogy a menetből kikapott egy kis darabot(ráadásul alulról) amit aztán kitekerésnél szépen végighajtott az egész menetsoron! ,
Na fasza, gondoltam és behajtottam az újat, de annak adtam egy kis hőálló zsírt, hogy talán könnyebben belemegy. Na befelé is nehezen ment (hála a szétkúrt menetnek) de valahogy behajtottam a cuccost a helyére, nyomatékkal már meg sem húztam, mert kb 5x nagyobb erővel tekertem be. A többi gyertya bement szépen a helyére. Érdekesnek találtam a szitut, mert nem áztam el tavaly egyszer sem, és tavaly volt cserélve a gyertya is.
Felhívtam a szerelő srácot, aki kezeli a gép komolyabb dolgait, aki mondta is, hogy: igen-igen van ilyen sajnos (mikor úgymond összerohad a gyertya menete a hengerfej menetével, az anyagtípusok eltérősége miatt (sok hőtágulás, nedvesség, sok ideig nem nyúlnak hozzá...stb) ami előidézheti ezt a jelenséget. A menetet szétcincálja a régi gyertya, és egy idő után annyira meggyengül a hengerfejben lévő menet, hogy idézem : "kilövi a henger a gyertyát a tankba" ő már találkozott ilyen esettel...
mondom kösz, ez az infó jól esett !
Csak azért írtam le, mert ha valakinek régóta bent van a gyertya, érdemes egyszer áthajtani őket, hogy mindegyik könnyen jár -e a furatban, esetleg adni nekik egy kis vazelint, vagy nem tudom. Na mindegy csak leírtam, hogy tudjátok szarcsimbókok! ,
Olajleeresztőt szigorúan tekerje be asszem 23 Nm.
Hogy milyet................tökmindegy amilyen vén a csataló 10-40-es és ismertebb márka legyen.
Úgyis csipegetni fogja.