na széthúztam kiiktattam ezt a prop tech es cumót és úgy is ugyan azt csinálja, kitakarítottam az AC-t is telivolt szutyokkal
de még mindig nem jó, mondta pár szaki ha nem kap elegendő üzemanyagot azért is csinálhatja hogy ott letilt,
valakinek esetleg elfekvőben egy működőképes AC je nincs ?
hátha az a baj
Lehet. A szaki szerint a lánc volt a gond, kicserélte most jó. Összehasonlítva a két láncot szemmel látható volt a nyúlás. Most legalább tudom hány Km van a láncban.
Ha rossz uton lotyogosnek erzed az elejet, es fel le mozgatva kattog, az eselyes kormanycsapagy gond. Elofordul... kopo alkatresz az is. Lehet csak utana kell huzni. De ha jol meg van huzva es trovabbra is lotyog, valamint a motort felemelve a kormanyt forgatva erzed hogy daral/szorul/akad a csapagy akkor ki kell cserelni es kesz.
Fekezesnel ha oldal iranyba raz a kormany es a fekkaron is erezni akkor gorbe valamelyik tarcsa.
Vezermu lancrol. Ennel a modellnel rondan zorog hidegen amikor a lanc feszito fogas szerkezete epp atkattanas eloti allapotban van. Ez ugy 5-6 ezer km-enkent szokott elojonni, ilyenkor hidegen zorog rettenetesen. Csak emiatt nem kell lancot cserelni. Elobb utobb ugrik egyet a feszito, es megint halk lesz. Ha melegn is zorog akkor erdemes megnezetni, de lehet hogy meg mindig csak a feszito az ami csere erett. Ha elerte azt a km-t amikor mar ki kell cserelni a lancot, akkor ki kell cserelni es kesz. A 600on en 50ezer km-nel csereltettem ki (lanc es feszito egyutt csere). De meg lehet kerni szerelot hogy nezzen ra a vezermu lancra, neki el kellene tudni donteni hogy indokolt e vezermu lancot cserelni vagy sem.
Nálam semmi sem történt az előző tulajnak eldőlt és a gyári fényezés sérült fogta és az eredeti idomot lefestette feketére én pedig nemrég lekarbonoztam a tankot és a farokidomot! igy tökéletes lett az összhang :) van fent róla néhány kép itt is
Nekem is volt hangja hidegen, "kellemesen" zakatolt. Nemrég kapott új vezérműláncot most már nem. Miután visszatettem a gyári dobot utána vált zavaróvá a hangja, előtte a nyitott dob mindent elnyomott .
Szia, nalam hidegen es melegen is hallhato a kattogo hang..foleg macskakoves uton. Neha nagyobb fekezesnel szokott razni,de nem veszes.Jovoheten viszem szerelohoz majd,szelephezag allitas is lesz mert hidegen van egy kis hangja.
Hattori-Hanzo - latom a berik ruhad is ugyanaz a modell mint ami nekem van :D es mi tortent a motoroddal hogy ujra kellet fenyeztesd
Szintén ugyanilyen motor ugyanilyen (volt a fényezés is) lényeg.... szintén ráz fékezésnél de csak ritkán és kis sebességnél vettem eddig észre! kattogni nem kattog semmi...
én a fékre fogtam magamban... ami igen cserés! de ennyi :)
Szia.
Szép járgány, az enyém is pont ilyen még a színe is .
Néha ad kattogó hangot az első teló, főleg ha „hideg” frissen a garázsból tolás közben több napi/heti állás után halható, és persze a „macskaköves” úton. Mutattam (volna) a szerelőnek, de akkor pont nem csinálta (meleg volt).
Elvileg a kis szelep lemezek hangja amikor irányt vált a mozgása.
Bemelegedve a garázsba visszafelé nem szoktam hallani, de lehet csak nem érdekel .
Fék nekem csak erős fékezésnél és már csak kis sebességnél rázott de nem idegesítően.
Szia Zolibrokkoli32!
Naaagyon kemény vagy....csak nem vettél egy tankot, és már azzal nyomod?
Köcsög motorosok....igaz? Kapnak majd hátmasszazst lánctalppal a piroslámpánál...
Tigrist, vagy T-32 vettél?
üdv : 8===D!
de még mindig nem jó, mondta pár szaki ha nem kap elegendő üzemanyagot azért is csinálhatja hogy ott letilt,
valakinek esetleg elfekvőben egy működőképes AC je nincs ?
hátha az a baj