Tudtad,hogy lelopták a motorodról az idomokat? Olyan,mint valami megtépázott,megnyúzott őzike,és még a csontjai is látszanak Ráadásul a fejével se stimmel valami
Sziamia...
Mi a baj kicsim....nem jó az a fránya abroncs?
Ejjj ejjj....hát mindenkinek más a jó, meg mindenki máshogy megy...nagyon sajnálom....
Pedig tényleg jó!
Túl jó a te wartburger motoros robogódnak...neked pilotroad kell, vagy mi...
Ez az első olyan hozzászólás, amikor azt látom, hogy a Pirelli többet elmegy, mint a Dunlop. Véleményem szerint, nekem teljesen mindegy már, hogy melyik a jobb abroncs, ez is, és az is tudja a kötelezőt. Nekem most kopott slickre a brian féle D211GP, 8 800 kilóméternél járok saccra. Remélem, tízezerig kihúzza... És igen, lassabban motorozom, mint te.
A Dunlop nekem teljesen bevált, tetszik a gumi mintázata, külleme, tudása, haddnesoroljamtovább. A kopott abronccsal most kakucsoztam egyet a hétvégén, remekül teljesített, igaz, nem is erőltettem a száguldozást, pusztán élveztem a kanyarvadászatot. Kétpercenkánt mindig deja vu érzésem volt.
Van egy GSX-R 600 K3-as motorom (prop-tech fokozat kijelző + elektronika)
miért van az hogy 11.000 nél leszabályoz?
Az még nekem is csúszott.
Mi a baj kicsim....nem jó az a fránya abroncs?
Ejjj ejjj....hát mindenkinek más a jó, meg mindenki máshogy megy...nagyon sajnálom....
Pedig tényleg jó!
Túl jó a te wartburger motoros robogódnak...neked pilotroad kell, vagy mi...
Azé van.
A ráérős tötymörgést tartsd meg a magamfajta túristáknak.
A Dunlop nekem teljesen bevált, tetszik a gumi mintázata, külleme, tudása, haddnesoroljamtovább. A kopott abronccsal most kakucsoztam egyet a hétvégén, remekül teljesített, igaz, nem is erőltettem a száguldozást, pusztán élveztem a kanyarvadászatot. Kétpercenkánt mindig deja vu érzésem volt.