Hát ő, mondjuk nem vagyok szakértője, lemez lehet nincs.
Megnéztem a robbantott ábrát.
Valami szelep szerűség gondolom van benne, hogy külön állítható legyen le és fel mozgás csillapítása. (de lehet az sincs). trükkös japók.
Haveromnak is (K4_600)jelzett de mást, és közben azzal is volt gond (ua. mint a max 11e ford) azé nyálazd meg azt is a biztonság kedvéért
Mármint a pillangólamellákat...a motorét is....utána mindenképp...
Rángassad.....úgy gyorsabban telik az idő.....de semmi buzulás!
Szia makiFC!
Te ne írkáljál mán itt ilyen hülyeségeket, az az én dolgom... ,
Szerintem meg le kell venni a légszűrőházat, beindítani, melegíteni, majd cibálni a gázkart, és figyelgetni kell a pillangószelepsort, hogy gázra szépen nyitnak -é.
Ha nem nyílik mint a virágok a réten,vagy elakad kb. 11ezernél akkor lehet, hogy a mozgatómotorjába fészkelte be magát a kisördög.... Vagy hova. Feltéve, ha a motor amiről itt beszéltek, az már eletronyikusan befecskendőzős, nem karbulátoros vagy milyen. De tituggyátok alapvetően... ,
Kül a kopogást nem valami eszméletlen fémes kopogás.
Csak ha áll a motor és rángatom le fel vagy toltam rosszabb úton (cica köves) akkor olyan tompa hangon halható amikor irányt vált a teló mozgása.
De most normál értéken van a csillapítás már lehet nem is hallható, ebből gondolom hogy a kis lemez szelepek hangja ami kisebb (normál) csillapítás mellet nem akkora erővel nyit zár.
Szia,
Nekem az a 11k rev limit nem tűnik véletlen értéknek (net).
Lehet valami letiltja pl: kuplung kapcsoló, oldal sztender kapcsoló.
Eldőlés vagy mi a neve kapcsoló.
Pl. k5 behúzott kuplunggal 500 kisebb rpm et enged (nem próbáltam).
Üdv!
Én úgy veszem észre, hogy szerencsére az enyémen nem kopog a teló... Mondjuk tegnap nagyobb sebességgel belementem egy olyan bukkanóba, hogy azt hittem hogy lerepülök a motorról. Még rendesen sajnáltam is a gépet, de remélem ezzel nem ártottam nagyon neki...De amúgy is kicsit keménynek érzem a felfüggesztést, mert rosszabb úton nagyon pattog a gép.
Neked mennyi km van benne hogy kellett láncot cserélni?
Üdv: Martin
Sziasztok!
Tudom amatőr dolog, de amióta megvettem a mocit kb 3 éve nem tekergettem a futóművön, gondolván úgyis csak rontanék rajta.
Mostanra viszont meguntam hogy szétverte a csuklóm, megnéztem a gyári beállítást és kiderült az előző tulaj eltekergette a csillapítást:
1 fordulat nyomó és húzó, gyári pedig 1+3/4.
Visszatekertem.
Most mint amit kicseréltek végre nem érzek minden úthibát és most sem koppan össze.
Ja és a kopogó hang is jelentősen mérséklődött, ez is alátámasztja hogy az adja a hangot.
Szia, normális :) Így jelzi hogy szeretne kicsit pörögni. Nekem is csinálta de valszeg majd ugrik a feszítő, vagy ha nem akkor veszel láncot mint én, mondjuk 28 nál korai lenne. Szerezz hangos kiput, engem nem zavart amíg nem hallottam.
Úgy tűnik most érkezett el K4-K5 vezlánc ideje.
UI:
Teló nem kopog?
Köszönöm a válaszodat! Értem, hogy hidegen csinálja, de neked hogy ha már bemelegedett akkor teljesen megszűnik a hangja? Mert nekem melegen is lehet hallani főleg miután rendesen meghajtottam...
Üdv Kedves Gixxer tulajok!
Szerintetek az normális, hogy alacsony fordulaton főleg 2 3 és 4 ezernél ( 5 ezernél már elhalkul) lehet hallani a szelepeknek a kattogását ( nem olyan durván hangosan ) de mégis lehet hallani. Magasabb fordulaton már nincs ilyen probléma. Amúgy k4-es 600-asról van szó most van benne 28.000 km . Nem olyan rég szelepellenőrzés el volt rajta végezve és egy szelepet, egészen pontosan az első henger egyik kipufogó szelepét kellett lapkázni .
jól van ez igy , a hótolo meg majd jó lenne ha elcsiszol 1 liba szaron a gsr-be viszont igazad van,már én is nézegettem
de ez ilyen helyen érzi jól magát
Megnéztem a robbantott ábrát.
Valami szelep szerűség gondolom van benne, hogy külön állítható legyen le és fel mozgás csillapítása. (de lehet az sincs). trükkös japók.
Mármint a pillangólamellákat...a motorét is....utána mindenképp...
Rángassad.....úgy gyorsabban telik az idő.....de semmi buzulás!
cibálom akkor is, a motor nálam is áll...
Lemez szelepek? mire gondolsz? Telóban? Valóban?
PIlangó szelep hibát jelezné hibaként legalábbis nekem jelezte.
Reméltem hogy ennyi irkálással csak felkeltem a figyelmed .
Nincs itt az asszony kicsit magányos is vok már a telót rángatom.
Te ne írkáljál mán itt ilyen hülyeségeket, az az én dolgom... ,
Szerintem meg le kell venni a légszűrőházat, beindítani, melegíteni, majd cibálni a gázkart, és figyelgetni kell a pillangószelepsort, hogy gázra szépen nyitnak -é.
Ha nem nyílik mint a virágok a réten,vagy elakad kb. 11ezernél akkor lehet, hogy a mozgatómotorjába fészkelte be magát a kisördög.... Vagy hova. Feltéve, ha a motor amiről itt beszéltek, az már eletronyikusan befecskendőzős, nem karbulátoros vagy milyen. De tituggyátok alapvetően... ,
Csak ha áll a motor és rángatom le fel vagy toltam rosszabb úton (cica köves) akkor olyan tompa hangon halható amikor irányt vált a teló mozgása.
De most normál értéken van a csillapítás már lehet nem is hallható, ebből gondolom hogy a kis lemez szelepek hangja ami kisebb (normál) csillapítás mellet nem akkora erővel nyit zár.
Kimentem megcibáltam (a motort) és nincs hangja.
45 ezer (óra szerint), de lehet Birta volna csak az én türelmem nem.
Érdemes megnézi gyári e beállítás.
Nekem az a 11k rev limit nem tűnik véletlen értéknek (net).
Lehet valami letiltja pl: kuplung kapcsoló, oldal sztender kapcsoló.
Eldőlés vagy mi a neve kapcsoló.
Pl. k5 behúzott kuplunggal 500 kisebb rpm et enged (nem próbáltam).
Itt a neten egy 1000 k7 járt hasonlóan: link
Iktass ki minden ami nem kell
Üdv: Viktor
Én úgy veszem észre, hogy szerencsére az enyémen nem kopog a teló... Mondjuk tegnap nagyobb sebességgel belementem egy olyan bukkanóba, hogy azt hittem hogy lerepülök a motorról. Még rendesen sajnáltam is a gépet, de remélem ezzel nem ártottam nagyon neki...De amúgy is kicsit keménynek érzem a felfüggesztést, mert rosszabb úton nagyon pattog a gép.
Neked mennyi km van benne hogy kellett láncot cserélni?
Üdv: Martin
Tudom amatőr dolog, de amióta megvettem a mocit kb 3 éve nem tekergettem a futóművön, gondolván úgyis csak rontanék rajta.
Mostanra viszont meguntam hogy szétverte a csuklóm, megnéztem a gyári beállítást és kiderült az előző tulaj eltekergette a csillapítást:
1 fordulat nyomó és húzó, gyári pedig 1+3/4.
Visszatekertem.
Most mint amit kicseréltek végre nem érzek minden úthibát és most sem koppan össze.
Ja és a kopogó hang is jelentősen mérséklődött, ez is alátámasztja hogy az adja a hangot.
Jó csapatást mindenkinek.
Úgy tűnik most érkezett el K4-K5 vezlánc ideje.
UI:
Teló nem kopog?
Üdv:
Viktor
Szerintetek az normális, hogy alacsony fordulaton főleg 2 3 és 4 ezernél ( 5 ezernél már elhalkul) lehet hallani a szelepeknek a kattogását ( nem olyan durván hangosan ) de mégis lehet hallani. Magasabb fordulaton már nincs ilyen probléma. Amúgy k4-es 600-asról van szó most van benne 28.000 km . Nem olyan rég szelepellenőrzés el volt rajta végezve és egy szelepet, egészen pontosan az első henger egyik kipufogó szelepét kellett lapkázni .
Válaszotokat előre is köszönöm!
Te nem tudsz hulladéklerakatokon kívül is fotózni néhányat?
Valahogy bejönnek neked ezek a kukázott bontanivalók...fura egy gusztusod van....
de ez ilyen helyen érzi jól magát