Panaszt tolem sem fogsz hallani a Prop-Tech-re, ha megnezed az adatlapomon a motorom tele van ragasztgatva proptech matricakkal nem veletelnul :) Ez nem a Prop Tech-rol szol, egyszeruen a gixxer ecu-n alkalmazhato "yoshi box"-os allitgatas-ra nem lehet ramondani hogy be lesz tole allitva a motor. Bizonyos dolgokon lehet vele segiteni, (pl ha nagyon szar lett az alapjarat) de messze van egy rendes pados beallitastol varhato eredmenytol. En nem allitom hogy nem er meg 15k-t a muvelet, de bizonyos esetekben (pl teljes kipufogo rendszer csere) nagyon keves ez a megoldas. Tobb haver, meg en is szoptam ezzel a temaval eleget, es mindig az lett a vege hogy akkor lett igazan jo a motor, miutan padra kerult, vagy beraktuk a closed loop rendszert.
De pl az a modszer sem jo, hogy veszel olcson egy hasznalt PC-t es netrol letoltogetett terkepet probalgatsz ra. Mondjuk lehet hogy makja van az embernek, es valamennyire stimmel, de volt olyan haver akinek vagy 10 terkepet toltam fel notebookal a gixxerre, es egyik szarabb volt mint a masik. Volt olyan amivel alig indiult be a motor :)
Csak hogy egy kicsit vicces is legyek, azért Te se nagyon szenvedsz meg azért a 128ezres beállítással, gázhúzás, pár állítgatás, enter és kész is http://www.youtube.com/watch?v...
Persze ott az árban az elektronika meg a szaktudás, de munkában ugyanazt csinálod, padra fel, képernyőbámulás, kattintgatás, és kész is.. Ezt 128ezerért.
Persze a motor jobb lesz, igen. Városban 50-el araszolva, meg garázsban állva mert nincs pénz benzinre.. De az a lényeg hogy power commander van a gépbe.. De sok ilyennel találkoztam már istenem..
Senki nem állította hogy elektronika nélkül ugyanazt meg lehet csinálni mint elektronikával, de a gyári térkép suzukinál állítható, így valamilyen szinten lehet játszani a beállításokkal..
Persze aki ebből él, annak jóhogy az a biznisz hogy százezrekért eladja a különféle elektronikai egységet, és lehurrogja a konkurenciát, érdekes módon prop-tech-ékre még nem hallottam panaszt..Náluk is kapható a suzukikhoz tartozó elektronika, de nem fogják azzal kezdeni hogy vegyél meg tőlem 300ezerért valamit, lehet először megkérdezik mit is szeretnél, hol is használnád a motort, mennyit is szánsz rá, stb..persze elhiszem hogy Ágó mestere ennek a szakmának, és jobb lesz a motor a beállításai után, de biztos hogy mindenkinek arra van szüksége hogy plusz százezres alkatrészek legyenek a gépükbe?
Igen tudom most mar beelozott a PC :) Mondjuk a Dynojet mogott enyhen komolyabb toke all, szoval ez varhato is volt :)
A lenyeg most nem is az hogy PC vagy ARF tuner vagy egyeb. A gyari rendszerrel nekem a gixxer egeszen jo volt, de mar egy sima dob+sportlegszuro csere utan is hatarozottan szarabb lett. A verseny rendszer meg amikor felkerult a 750-re, na az volt az igazi katasztrofa. Az also tartomanyban a gazreakcio olyan volt hogy nem tudtam vele kigyorsitani, parszor majdnem elestem. Ekkor adtam meg magam hogy marpedig nem uszom meg olcson ezt be kell allitani.
AFR TUnerbol is van hengerenkenti megoldas, de sebessegfokozatonkenti terkep nincs. Amikor 2008ban megvettem az AFR tunert, akkor ez volt az egyetlen closed loop cucc. Marpedig nekem tetszett hogy folyamatosan alligatja a terkepet motorozas kozben :) Persze csak ha akarom. Nem volt olcso, de hosszu tavon szerintem megeri. Kesobb kijott a closed loopos PC is, de nem nagyon figyeltem hogyan fejlodott a PC kinalat azota, mert csak hasznalom a mostanit es kesz :)
Amúgy a PC-nek van jelen pillanatban a legjobb closed loop rendszere.
Hengerenként akár külön külön is, sőt, külön fokozatonként is, ellentétben a többivel (AFR tuner).
Tutis levelére nem is válaszolok, mert:
1. mi 15KHUF-ért inkább nem basszuk át az ügyfelet.
2. ilyeneknek, mint Tutis inkább menjenek oda 15KHUF-ért...
Az a baj, hogy a sok "lehúzos" beetette a népet ezzel a gyárit is lehet "JÓL" állítani dologgal, és csak 15K-20KHUF-ért csinálják, ami kb annyi, hogy egy kézi állítón nyomnak egy gombot vagy a gépin 3* kattintás és egy enter. Ezt 15-20Kért.
Amúgy itt van pár hozzászólással elötti videó is, amin van jó pár hülyeség! Arról nem is beszélve, - amit már irtam -, hogy az elötte és az utáni mérés közötta motor "VALAMIÉRT" többet forgott/késöbb tiltott le! (?). A kérdés, hogy ez hogy lehet?!
Azt már fel sem merem feltételezni, hogy a két mérés nem ugyanaz a motoron történt, illetve az meg már csak hab a tortán, hogy egy "szakújságíró" alapvetődolgokat nem vesz észre (jó párat) és megcsinálja a videót...
Mondjuk ez a csapat, ott mért több, mint 230LE-t egy széria BMW S1000RR-en...
De hát mi magyarok nem hazudtoljuk meg magunkat. A lényeg, hogy óccccsssó legyen
Elektronika nelkul? Az nehez lesz. Amit a gyari ecuval meg lehet csinalni, az a gyari injelktor terkep reszeit tudod tologatni, de a pontos 3d terkep (gazallas es fordulathoz tartozo benzin mennyiseg) pontos beallitasahoz vagy pad kell PC-vel, vagy egy closed loop rendszer, mint pl az AFR-Tuner.
Elég sok a lehetőség, meg kérdés milyen egyéb elektronika van benne...
A hangolás elektronikával 75KHUF-tól (HealTech Suzuki FI-Tuner) 128KHUF-ig (Dynojet Power Commander V)
De lehet a Power Commander-t egészen 300KHUF-ig fejleszteni... vagy esetleg egy injektor hangolós/gyorsváltós/kipörgésgátlós rendszer (Bazzaz Z-Fi TC) közel 300KHUF körül....
poénak szántam az enyimbe ki van kopva a dugatyu,vagy vezető és kotyog és a szimering is a dögön van.......kell neki egy teló generál ahogy mondod már be irattam időpontra a szervizbe
De pl az a modszer sem jo, hogy veszel olcson egy hasznalt PC-t es netrol letoltogetett terkepet probalgatsz ra. Mondjuk lehet hogy makja van az embernek, es valamennyire stimmel, de volt olyan haver akinek vagy 10 terkepet toltam fel notebookal a gixxerre, es egyik szarabb volt mint a masik. Volt olyan amivel alig indiult be a motor :)
http://www.youtube.com/watch?v...
Persze ott az árban az elektronika meg a szaktudás, de munkában ugyanazt csinálod, padra fel, képernyőbámulás, kattintgatás, és kész is.. Ezt 128ezerért.
Persze a motor jobb lesz, igen. Városban 50-el araszolva, meg garázsban állva mert nincs pénz benzinre.. De az a lényeg hogy power commander van a gépbe.. De sok ilyennel találkoztam már istenem..
Persze aki ebből él, annak jóhogy az a biznisz hogy százezrekért eladja a különféle elektronikai egységet, és lehurrogja a konkurenciát, érdekes módon prop-tech-ékre még nem hallottam panaszt..Náluk is kapható a suzukikhoz tartozó elektronika, de nem fogják azzal kezdeni hogy vegyél meg tőlem 300ezerért valamit, lehet először megkérdezik mit is szeretnél, hol is használnád a motort, mennyit is szánsz rá, stb..persze elhiszem hogy Ágó mestere ennek a szakmának, és jobb lesz a motor a beállításai után, de biztos hogy mindenkinek arra van szüksége hogy plusz százezres alkatrészek legyenek a gépükbe?
A lenyeg most nem is az hogy PC vagy ARF tuner vagy egyeb. A gyari rendszerrel nekem a gixxer egeszen jo volt, de mar egy sima dob+sportlegszuro csere utan is hatarozottan szarabb lett. A verseny rendszer meg amikor felkerult a 750-re, na az volt az igazi katasztrofa. Az also tartomanyban a gazreakcio olyan volt hogy nem tudtam vele kigyorsitani, parszor majdnem elestem. Ekkor adtam meg magam hogy marpedig nem uszom meg olcson ezt be kell allitani.
AFR TUnerbol is van hengerenkenti megoldas, de sebessegfokozatonkenti terkep nincs. Amikor 2008ban megvettem az AFR tunert, akkor ez volt az egyetlen closed loop cucc. Marpedig nekem tetszett hogy folyamatosan alligatja a terkepet motorozas kozben :) Persze csak ha akarom. Nem volt olcso, de hosszu tavon szerintem megeri. Kesobb kijott a closed loopos PC is, de nem nagyon figyeltem hogyan fejlodott a PC kinalat azota, mert csak hasznalom a mostanit es kesz :)
Amúgy a PC-nek van jelen pillanatban a legjobb closed loop rendszere.
Hengerenként akár külön külön is, sőt, külön fokozatonként is, ellentétben a többivel (AFR tuner).
Tutis levelére nem is válaszolok, mert:
1. mi 15KHUF-ért inkább nem basszuk át az ügyfelet.
2. ilyeneknek, mint Tutis inkább menjenek oda 15KHUF-ért...
Az a baj, hogy a sok "lehúzos" beetette a népet ezzel a gyárit is lehet "JÓL" állítani dologgal, és csak 15K-20KHUF-ért csinálják, ami kb annyi, hogy egy kézi állítón nyomnak egy gombot vagy a gépin 3* kattintás és egy enter. Ezt 15-20Kért.
Amúgy itt van pár hozzászólással elötti videó is, amin van jó pár hülyeség! Arról nem is beszélve, - amit már irtam -, hogy az elötte és az utáni mérés közötta motor "VALAMIÉRT" többet forgott/késöbb tiltott le! (?). A kérdés, hogy ez hogy lehet?!
Azt már fel sem merem feltételezni, hogy a két mérés nem ugyanaz a motoron történt, illetve az meg már csak hab a tortán, hogy egy "szakújságíró" alapvetődolgokat nem vesz észre (jó párat) és megcsinálja a videót...
Mondjuk ez a csapat, ott mért több, mint 230LE-t egy széria BMW S1000RR-en...
De hát mi magyarok nem hazudtoljuk meg magunkat. A lényeg, hogy óccccsssó legyen
Van benne riasztó?!
kérdésem lenne hogy véleményed szerint az mitől lehet hogy 11.000 RPM-nél leszabályoz a motor (GSX-R 600 K3)
http://youtu.be/7V6o8Rfzp-o
Elég sok a lehetőség, meg kérdés milyen egyéb elektronika van benne...
A hangolás elektronikával 75KHUF-tól (HealTech Suzuki FI-Tuner) 128KHUF-ig (Dynojet Power Commander V)
De lehet a Power Commander-t egészen 300KHUF-ig fejleszteni... vagy esetleg egy injektor hangolós/gyorsváltós/kipörgésgátlós rendszer (Bazzaz Z-Fi TC) közel 300KHUF körül....
és már viszem is!
A válaszom az, hogy eleve gyári állapotában is össze kellene hangolni a motort.
Minden változtatás pedig még tesz rá egy lapáttal...
Ettől függetlenül a motorosok nagy része leszarja és úgy megy vele... oszt kész
Érdekes, hogy az injektor állítás után, a video végén a diagramnál "valamiért" a motor később (!?) szabályozott le....
De ezt mán mondtam amott is