szevasztok gixeresek :) nem tudtok nekem egy 2002es gsxr 600ra hátsó ülést? vagy valami értelmes tippet hol keresek? bontókba érdeklődtem de sehol nincs, előre is köszi, széles utat!
Igen ezzel mentem 1:59-et. A blokkban tuning nincsen. Legalabbis nem kulonosebben eros a motor. 2010ben megelozott egy R6 a celegyenes vegen 00-as koridonel, szoval egy jol megcsinalt R6 akar meg erosebb is lehet :D Van benne egy 2x lezuzott yoshi rendszer, meg egy closed loop injektor map allitgato rendszer (errol megy itt a vita), amivel valszeg erosebb mint elotte volt, de nem hiszem hogy sokkal.
A motorban nem gyari futomu van. Egy 2003-as 600-ba valo ohlins rugostag van benne, es az eleje at lett szelepelve. A rugok ki lettek cserelve a sulyomhoz, es a geometriaval is sokat jatszottam mire jo lett. A legjobb koridomet amugy egy kukazott, 50% elkopott dunlop slickkel mentem, szoval lenne meg benne boven :D
A gyari futomurol. A villaban a csillapitas szerintem alig lettek jobbak atszelepeles utan. Valahogy olyan bizonytalan erzesu ez a villa, es informaciot is kicsit keveset ad at. Komplett cartridge csere utan valoszinuleg jobb lenne erzetre. A rugostag kicsit oszver, nem igazan lehet beallitani, maszatol, es gyorsan el tud melegedni. Lehet a gyarival is jo koridot menni, de gyari allapotban biztosan nehezebb. Foleg hogy a gyari rugo nagyon puha hatul is, ami a hringre nem az igazi. A tuning futomu persze jobb, de ott meg az van , hogy ha nem jo a beallitas, akkor meg szarabb is lehet a motor, mint a maszatolo gyarival. SZoval be is kell tudni allitani...
Ertem en is amit te mondasz, es megertem hogy ellenkezel a 100-200k elkoltese ellen latszolag a semmire :) Igazabol nekem sem a tuning volt a cel soha. Mindegy volt nekem is hogy most 5Le-vel erosebb vagy gyengebb a motor nyel gazon. Ami fontos volt, hogy jo legyen vezetni. A gyari kipufogot azert csereltem le, mert volt kipufogo dob aron verseny rendszer, hat gondoltam miert ne (a 750-et lezuzott kipufogoval vettem). A gond csak ott volt hogy a nyitott rendszerrel fos volt a motor :) Es itt nem az volt a fos, hogy sokat evett, vagy hogy gyengebb lett. Vezetni volt fos. Gaz reakcio nem jo... ez alatt azt ertem, hogy nem veszi jol a fordulatot, elcsukott gaz utan amikor ujra raadod akkorakat rantott hogy meg utcan is zavart, szar volt az alapjarat... ilyenek. Egy jo beallitas azert kellett hogy ezek szunjenek meg. EN nagyon nem akartam erre kolteni, de vegul megis megvettem a closed loop rendszert, mert belattam hogy hosszu tavon megeri. Nem a fogyasztas miatt, hanem mert mindig jo lesz a motorral motorozni :)
PErsze aki sorozni jar, es azert rak PC-t a motorba, hogy +10 loerot hazudhasson a motorra, az maximum Ago-t gazdagitja, sok ertelme valoban nincsen :) De ha egy atlag sportmotoros feldob egy nyitott dobot, meg egy sport legszurot, es utana ugy erzi hogy kicsit fura lett a motor viselkedese, tobbet zabal, nehezen indul stb... na ide kelleni fog a rendes injektor terkep, es erre biztos nem lesz eleg a yoshi box...
Helló! Látom K5 750ed van. Azzal mentél 1:59-et a ringen? Nekem is ilyen gépem van, próbálok folyamatosan javulgatni én is, motorba pici tuning van, bár nemtom mennyit hozott, ha hozott egyáltalán (bár eddig szinte minden 750-est lenyomtam Hring célegyenesben, újabbakat is, gyári ezresek se lépnek le durván), futóművem gyári. Te, amikor ezt az 1:59et mented milyen módok voltak a mociba? Volt benne valami futóműtuning? Motortuning? Esetleg gyári futóművel volt vele tapasztalatod, ha már nem gyári? Úgy mennyit tudtál vele menni?
Üdv
Okés, ez mind igaz amit mondasz.. Nem okoskodásnak szántam én se, csak ésszerűen próbálom megközelíteni a témát.. Felesleges olyan sok pénzt rálocsolni a motorra, ha nem is használod ki. Jó a pc, de egy utcai motoros nem biztos hogy mindig észlelné a jótékony hatását..Mert mivel is szoktak érvelni? Jobb gázrakció? Lámpától lámpáig gyorsuláshoz? Esetleg jobb fogyasztás? Mennyivel? A jobb nem mérőszám.. Nézzük számokban: Fél liter benzinspórolás 100 km-en? Akkor kell menni vagy 50ezer km-et a motorral hogy pénzednél legyél...Pályán számít hogy ne 4 sec alatt gyorsulj 100-ra hanem 3,5 alatt, de utcán nemhinném.. A motorba benzin kell meg gumi, aztán menni róni a km-eket.. ráadásul én azt mondom hogy lehet hogy a motorod 120 vagy 130 lóerős, első dolog a futómű amit állítgatnék, mert ott elég sok el tud veszni.. Nem egy ismerősömnek ott a pc a motorjában, kávézóban ülve jó erről beszélni, de azt a motort meg is kellene ülni.. Még a gyári értékeket is kevesen tudják kimotorozni, nemhogy még egy kicsit tuningolt verziót.. persze lehet pc-vel könnyebb kezelni a motort, de én már ültem cimbim pc-s gixerén meg az enyémen, hát semmi különbséget nem vettem észre.. Hacsak azt nem hogy az enyém lelépte az övét az áttétel miatt De nehogy félreértsetek, nem mondom hogy felesleges a pc meg a hasonló dolgok, én csak azt mondom hogy nem biztos hogy mindenkinek megéri ár/érték arányban beruházni rá, mert azok a dolgok amikez hoz pozitívba, lehet nincs arányban a pénztárcában okozott negatív tétellel.. Van vagy 3 barátom is akivel 2 éve nem gurultam együtt mert ugye mindig van mit tuningolni a motoron, rendszer, pc, miegymás, persze arra már nincs zsé hogy eljöjjön velünk túrázni.. A pálya az megint más. Aki pályázik az nyomja ezerrel amit csak lehet, aki komolyabban foglalkozik a témával, mindent megtesz a másodpercekért..De utcára...hát nem is tudom..
Megtudná nekem íni valaki hogy milyen vastag egy gyári állapotú kuplung lamella?
Az enyém jelenleg 3,2 mm a pdf-be 2.62 mm írt kopáshatárnak, a lényeg hogy még elmegy csak jó lenne tudni az új adatait.. köszönöm előre is
A Pohinak az elérhetőségét szeretném megtudni!
( email,mobil)
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv kékvillám
Van egy eladó gsxr 600-750 k4 kent farokidomom,vtn karbon fóliával bevonva.És egy pálya idomom is(szerintem ez 1000re való de nem biztos).
A motorban nem gyari futomu van. Egy 2003-as 600-ba valo ohlins rugostag van benne, es az eleje at lett szelepelve. A rugok ki lettek cserelve a sulyomhoz, es a geometriaval is sokat jatszottam mire jo lett. A legjobb koridomet amugy egy kukazott, 50% elkopott dunlop slickkel mentem, szoval lenne meg benne boven :D
A gyari futomurol. A villaban a csillapitas szerintem alig lettek jobbak atszelepeles utan. Valahogy olyan bizonytalan erzesu ez a villa, es informaciot is kicsit keveset ad at. Komplett cartridge csere utan valoszinuleg jobb lenne erzetre. A rugostag kicsit oszver, nem igazan lehet beallitani, maszatol, es gyorsan el tud melegedni. Lehet a gyarival is jo koridot menni, de gyari allapotban biztosan nehezebb. Foleg hogy a gyari rugo nagyon puha hatul is, ami a hringre nem az igazi. A tuning futomu persze jobb, de ott meg az van , hogy ha nem jo a beallitas, akkor meg szarabb is lehet a motor, mint a maszatolo gyarival. SZoval be is kell tudni allitani...
PErsze aki sorozni jar, es azert rak PC-t a motorba, hogy +10 loerot hazudhasson a motorra, az maximum Ago-t gazdagitja, sok ertelme valoban nincsen :) De ha egy atlag sportmotoros feldob egy nyitott dobot, meg egy sport legszurot, es utana ugy erzi hogy kicsit fura lett a motor viselkedese, tobbet zabal, nehezen indul stb... na ide kelleni fog a rendes injektor terkep, es erre biztos nem lesz eleg a yoshi box...
Üdv