C11 Vezérműtengely helyzet-érzékelő vagy áramkör hiba A jel nem éri el az ECM több mint 4 mp. kézhezvétele után az indító jelet.
A CMP érzékelő vezetékeit és mechanikus alkatrészek. (CMP érzékelő, a beszívott cam pin, vezetékek / csatoló kapcsolat)
C12 Főtengely szenzor helyzete vagy áramkör hiba A jel nem éri el az ECM több mint 4 mp. kézhezvétele után az indító jelet.
A CKP érzékelő vezetékeit és mechanikus alkatrészek. (CKP érzékelőt, vezetékek / csatoló kapcsolat)
C13 A beszívott levegő nyomásérzékelő hiba Az érzékelő termel következő feszültség. (0,5 V
ezeket lehet számítógépre dugni ?
mármint úgy hogy ne csak a hibakódot lehessen kiolvasni
mert hibakódot nem ír ki csak a C00 és ugye azt jelenti, hogy nincs hiba
Figyelj én abszolúte nem vagyok szakember de, hogy itt nem a benzin fogy el az számomra nyilvánvalónak tűnik. Tök simán felpörög aztán, mint ha szimplán ott lenne a szabályzási fordulat. A helyedben mielőtt nekiállok AC-t venni elvinném egy szakemberhez. Ki tudja mit heckeltek azon a motoron.
Egész pontosan mit csinál a motor? Mert a letilt "vadadadada" és az elfogy a benzin és nem megy tovább nem ugyan az. Arról nem is beszélve, hogy ha kevés a benya attól még üresben le kéne dadognia.
Egy fajin hűtőtakaró és egy 2011-es gsr750 féle lámpaidom már jól állna neki.
Meg egy kevésbé fancsali szín.
Monnyuk fehér.