Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nyugodt vagyok...versenygumikról volt szó, de utcai használat esetén.
Versenypálya az más, oda nem merek menni, mert ott mindenki póverkedik, meg púposkodik a körrekord(já)ért, engem ott eltaposnának, mint a homályostekintetű parasztgerek a lágytehénszart a legelőn..
Meg ugye azt csak időnként tudja az ember művelni, az utca meg ott van kéznél...ott meg én vagyok a kemény a sok rühes autós között!(ott kiélhetem magam, mert otthon az asszony elnyom...)
Puhapöcsösködni meg jó a lelakott pályagumi is utcára!
Vigyázz, mert a soványak hamarabb ráncosodnak...(bár az legalább nem hájredő... !)
Kézcsók.
bocsi,nem néztem pontosan utána,hogy utcai gumiról és használatáról volt szó,én versenygumiról beszéltem:))) És csak egy vélemény volt:)) szóval nyugi
És tény,nem vagyok kövér és nem is szeretnék az lenni:)))
Szia!
Én már leharcolt pályagumikról írtam a tapasztalatom... egy zsír dunlop 5500 km után lelapult, 6000 -nél szövet volt, a pályázottak 5000 km-nél már bőven megadták magukat.
Pirelli opelcorsa (nekem) alapból elmegy 7000 km-ert, (8000km -nél már kinn a szövet) 8500 km már rojtosbojtos.Kicsit rosszabb a helyzet a nagymelegben, akkor kopik rendesen ez is.
Ezek utcai használat mellett értendőek, és a saját tapasztalataim.
Keverék az SC1, meg SC2 nem tudom első, vagy hátsó, mondjuk nem is nagyon érdekel...
Dunlop is jó, sokat mentem (estem) azzal is, nagyon tapad igazán bátorrá tesz, meg minden...
Te valószínűleg dunlopnál nem voltál olyan kövér, mint a pirellinél....azé bírta annyira ,
Dagadtabb csajok alatt jobban kopik a technika...hallottam...
Különben az sokkal szebb, ha egy csajon van némi szalonna....az olyan szekszuális...azt nem tudom mi, de mindíg szóba kerül, ha nőkről beszélnek a közelemben... ,
Szép napot!
Kézi Csokoládézlak!
Mindkettőt használtam és a Dunlop sokkal jobb volt és tovább is bírta jócskán,mint a Pirelli...Persze ki hogy használja :)))
Motul 5100-at tettem most a GSX-R-be és azt vettem észre hogy nem úgy megy a motor, mintha csúszna a kuplung. (a régivel nem tapasztaltam ilyet)

Ismerős GSX-R tulajok azt mondták a 10W50-es MOTUL olaj már "túl vékony" ebbe, ettől csúszik a kuplung. Castrol 10W40-et javasolnak bele, az "vastagabb".

Mi a véleményetek?
Eladó komplett gyári ezüst-fehér idomszett gsx-r 600-750 k8-k9-hez,csak egyben 300000 ft-ért.
Ha érdekel,írj,hívj.
Javaslom még a Pirelli Supercorsa -t , az még jobb, mint a Dunlop, többet bír és tapad is.
Csak vigyázz nehogy felkenődj ezekkel a szarokkal (tudod szétpályázott versenyhulladékok) valamelyik oszlopra, vagy valamelyik csaj combjára...
Te bagzósmacska farka...teeee
azok vagy kopásjelzőn, vagy felette 1,5mm vannak.
Amin nincs már oldalt minta, na az az ingyengumi!
Elsőguminál 11000 ropi aminek a középső öntőforma még látszik.
De mindenki annyiért adja amennyiért tudja.
Szervusz!

Jó, de gondolom azoknak teljesen le van nyalva a széle... Meg van pár vásárlóm, akik a vastagabb húsú abroncsokat kérik, azokat meg nem adhatom oda ár alatt.
Ezek többet érnek,mert Kölyöktől vannak
Szia!
Ebben mi a drága? 5000 péz egy hátsó, 9000 egy első....
Másodszorra
Mégis átjött
Ilyenből leginkább Pirellit tudok, mint Dunlopot... Mennyire fontos a széle? Mennyit szánsz rá? Hétfőn tudom meghozni az abroncsot.
egy 180ast meg egy 120ast párban mennyié adsz ? 190es nem kell !
Tavaly megmondtam,hogy fogok tőled venni egyszer D211-et. Bár szerintem mire hazajönnék vele elfogyna Amúgy lőttem volna neked mélt,de megadta magát a tudomány,és visszgyütt
Olyan mindegy,melyik papucson áll a garázsba Nade most,hogy mondod,kéne vele tekerni egy kört. Le a kútig meg vissza
A hájasbrigid után a D211GP neked sztratoszférás mennyország lenne...
Jöhet,jöhet,jó lesz kályhát fűteni
Felnistő jobb lenne. Kösszentyű,de most van hájpersport BT016-tól. Naaagyon hájper. Nem adtam el,hanem felpattintottam. Nem lett vóna vevő,max a gumisnak kellett volna 3ezeré
Ilyenem is van, de szerintem ez drága lehet neked.
Mezti, felni nélkül
Miez Macadam? Felnistől
Ötezerért tied!
Az órát már beállítottad?