Minek akasztani.........amugyis kobcentifolenyben vagyok.......es ne feledd........egy gyarmatbirodalom gyartmanya. globalis nagyhatalom........nem csak egy kis keleti szigetecske.
igen ám,csak az a külömbség,hogy a gyári az fonott,amit én,meg valószinü te is bele raktunk sodrott,és nem fogja olyan soká birni én azért a csavaros szoritot is tele vágtam cinnel
én is rolytos kuplung bovdennel vettem az enyimet de 6000 lett volna az uj és mivel unoka öcsém motoros boltba dolgozik,bele huztuk a simson elsőfék bovden belsőt
Felőlem a tökét is vakarhatja,ha rendesen megcsinálja Egyszer el kell kezdenem szerelni,ha már az én motorom,nemdebár?
Meg alkatrészeket én is tudok cserélni
sokban tér el az srad bloktól? ahhoz van szervízkönyv vagy mi a fene nekem és abban sok minden le van írva, meg sok robbantott rajz is van benne többek között a blokkról is.
Tisztelt Szobamotoros! Maradj szobán belül:) a bowden azért szakadt el mert már ki volt rojtolva én erről tudtam is ,és azzal is tisztában voltam h 800 ft ba kerül a javítása. Így volt merszem megvenni a motort. am igen a váltót is le kellet húzni de nem kellet megbontani. nem tudom mester de tanácsaidra nem hallgatva egy fél óra alatt megcsináltam, de köszönöm hogy ilyen nagyokos vagy és h ilyen jó tanácsokkal látsz el nálad nagyobb seggfejt a fórum el sem tud képzelni. Vagy csak engem basztat a lenéző gecizésed? AM A NEVEM NEM AZ! TANULJ MEG OLVASNI DSZLEKSZIÁS!
azért egy pár dolgot bezsebelt:)
itt a második fele:
http://www.sportmotor.hu/motor...
de gondolom ezt már minden suzukis látta
Meg alkatrészeket én is tudok cserélni
600_Service_Manual.pdf|52967|R~16AD4A968810478CE071DF93909BFA59|0|0
Ebben a service manualban találsz robbantott rajzot.
..nincs.