Lenne egy kérdésem , jó lenne ha v.ki tudna segíteni , A probléma a következő a motor fent van első emelőn és ha kereket megforgatom ,akkor hallatszik is ,hogy súnyolja a tárcsát illetve egy ponton meg is akad a tárcsák jó állapotban vannak a vastagsága is megfelelő illetve a fék betétek is nem rég lettek cserélve . Műszaki vizsgán derült ki ,hogy a első fékkel van egy kis gond nem egyenletes a fékerő ez a diagramból kis is derült. A villákba nem rég volt kicserélve a szimering is ,Lehet az összeszerelésnél a villaszáraknál lenne egy kis eltérés lehet nem teljesen párhuzamos ?
Linkelek egy videót is pont itt bukkantam rá hasonló az eset a motor típusa is ugyan ez.
Aki tudja a választ illetve ,hogyan lehet orvosolni az nagyon meg köszönném .
Motor : Suzuki GSX-R 600 K3
Ez a pirelli diablo opelcorsa is nagyon fasza, de együtt kopik az első a hátsóval, most ott tartok a pirelli elsővel, mint a d211 elsővel a 2. d211 hátsó után.
Csinálok arról is képet....már szépen erodálódott pár helyen, de nem a menetszéltől.... , ,
A csizma is faszányos, már kellett helyette egy új, mert a régiből kilógott a lábam (alul)... Koptatóknál kicsit elfogyott a csizma is..
Szóval fasza szakadt motoros benyomását keltem.
Akkor pusszantalak. Még egy ezrest bir elöl a gyári az 13e és megy fel használtban ez a sztárgumi előre.
Hátul meg birja a rosso egyenlőre a nagypapás stílust.
Vigyázz magadra ekkora futásmennyiségnél már érezhetően lekoptatja a bőrruhát a menetszél cseréld azt is.
Sziamia Túrabuci! ,
Elöl 2 hátsót bírt (12.000 km), de már akkor is rázott kissé kanyarban, egyenesfutásban pedig érezte a ragasztott útburkolati jeleket, és vitte az első kereket, de engem annyira nem zavart.
Tehát max 12000 km, ez pályázott első kerékre vonatkozik nem újra.
Az új első (mert olyan is volt) sem bírt többet max 2000 km -rel, de az ára miatt nem érte meg olyantot venni uccára . ,
Szia!
Blokkon belül minden fasza, szép , a hajtókar, és a főtengelycsapágyak felületkeményített részei kissé elfogytak, így a legutolsó pillanatban lettek cserélve. Képet majd felteszek róla, bár nem minden látszik, de megvan mind, így csinálok róla fotót még, ha érdekel.
Kibaszott traktor hangja volt, így láncokat is cseréltünk benne, meg valami szelepszar szimmeringeket is, sokat... , most gyári a hangja. Olajat csipegeti tartós 10000 fordulat felett,így kapott kicsit vastagabb olajat, most tesztelem a kuplung és váltó nagyon fasza lett, az olaj kissé habzik melegen, de leszarom, ha megy mint állat.
Többet nem tudok hirtelen, csak még annyit, hogy lejártam az első adag pirelli supercorsát vagy mit, és faszább mint a d211 kb. 2000-2500 km -el többet bírt szövetig, és eléggé bemelegszik 10-15 fokban is, de faszkodni azért nem lehetett vele.
Persze ez tavaszi körülmények között bírt ennyit, meglátom nyáron hogy kopik a nagymelegben (legalábbis remélem akkor még tudom tankolni...) D211 5500 max 6000 -et bírt, de akkor már nagyon vége volt.
Hát ennyi.
II. Gépész Motoros Nap - EURO-RING - 2012.04.14 szombat.
Részletek:
http://gepeszmotorosok.hu/?modul=blog&a=167180
Eddig regisztráltak:
http://gepeszmotorosok.hu/?modul=oldal&tartalom=116835
5
Regisztráció:
http://gepeszmotorosok.hu/?modul=form&tartalom=1155307
Eddig regisztráltak:
S.sz. Név Város Motor
Csoport
-----------------------------------------------------------------------
-----
----------------------
01. Kerekes Attila " Titi " Kecskemét Yamaha R1,
2010,998ccm Gyors (
II. Gépész Motoros Nap - EURO-RING - 2012.04.14 szombat.
Részletek:
http://gepeszmotorosok.hu/?modul=blog&a=167180
Eddig regisztráltak:
http://gepeszmotorosok.hu/?modul=oldal&tartalom=116835
5
Regisztráció:
http://gepeszmotorosok.hu/?modul=form&tartalom=1155307
Eddig regisztráltak:
S.sz. Név Város Motor
Csoport
-----------------------------------------------------------------------
-----
----------------------
01. Kerekes Attila " Titi " Kecskemét Yamaha R1,
2010,998ccm Gyors (
Lehet szenzor is mivel érzékeli hogy kevés a levegő vagy valami el van tömődve és akkor leáll és ha olyankor rövidre zárnád 2 kábelt akkor hibakódot is látnál...
Lenne egy kérdésem , jó lenne ha v.ki tudna segíteni , A probléma a következő a motor fent van első emelőn és ha kereket megforgatom ,akkor hallatszik is ,hogy súnyolja a tárcsát illetve egy ponton meg is akad a tárcsák jó állapotban vannak a vastagsága is megfelelő illetve a fék betétek is nem rég lettek cserélve . Műszaki vizsgán derült ki ,hogy a első fékkel van egy kis gond nem egyenletes a fékerő ez a diagramból kis is derült. A villákba nem rég volt kicserélve a szimering is ,Lehet az összeszerelésnél a villaszáraknál lenne egy kis eltérés lehet nem teljesen párhuzamos ?
Linkelek egy videót is pont itt bukkantam rá hasonló az eset a motor típusa is ugyan ez.
Aki tudja a választ illetve ,hogyan lehet orvosolni az nagyon meg köszönném .
Motor : Suzuki GSX-R 600 K3
Üdv,
Szinyák