Erre mindig azt szoktam mondani, hogy vedd meg a motort majd rakj bele annyi km-ert, hogy blokkproblémáid legyenek.
Mert sok embert ismerek/tem (és ezzel nem akarlak hozzájuk hasonlítani) akik keresték a tipp-topp motort, megtalálták majd fél év múlva összecsukták pedig csak 80-al mentek lakott területen belül. És ezzel be is fejeződött a motoros pályafutásuk.
Azokról már nem is beszélek akik így mint te keresték a pályamentes mocit majd 1 év múlva már a Hungaroringes MERSZ estén körözgettek megszállottan. Pályaidomot vettek, gumiszakértővé váltak stb.
Ha nem akarsz pályázott motort ne vegyél sportmotort. Vagy vegyél zsír újat.
Viszont a tudat hogy megkímélt,idős,vidéki,nemdohányzó,pap-körorvos, használta kizárólag a 3 falura lévő nagynnyát látogatni havonta eccer.
Na az minden pénzt megér.
A fakezűségre nincs mentség.Viszont egy folyamatos 14000-en pörgő motor pöttyet jobban használódik.Nem véletlen sűrítik a pályások az olajcsereintervallumot.
Bár az is igaz hogy aki ilyet vesz az utcán is úgy nyomul mintha veszett páviánok kergetnék úgyhogy tökmindegy.
Igazából az állapot ami mérvadó független attól hol szolgált.
Tehát a tulajra kéne ránézni nagyon.
Nem arra hogy hol ment a gép.
Igen tudom, hogy beidegződés. Azt is tudom, hogy minél nagyobb fordulaton van használva vmi annál jobban kopik, nem beszélve arról, hogy ha ezt hosszabb ideig tart. Viszont abban nem lennék meggyőződve, hogy jobban is karban van tartva. Másrészről biztos, hogy nem 4000 körül fogom használni sőt lehet, hogy jövőre egy két pályanapra is kimegyek. De abban a hitben akarok motort venni, hogy az nem járt pályán.
Attol meg hogy palyan nem jart a motor lehet a tulaj otthon hidegen tiltasig porgette.
Sosem ertettem ezeket a berogzodeseket, hogy ha palyan ment, akkor szar. Arra nem gondolsz, hogy ha valaki talan palyan hasznalja, akkor rendesen szervizeltetve is van?
Masreszt szerinted mire vannak ezek kitalalva szerinted? 4000-es fordulat folott Te nem is fogod hasznalni?
Ezt senki nem mondta. Lehetne vitatkozni, hogy mi a jobb egy sport motornak ha a városban poroszkál vagy állandó 10e fölött forog pályán...
Egyszerűen nem akarok olyan motort venni ami pályán is ment, ennyi.
Persze...................de a kamion alól kihúzás is jobb mint amikor átesel és 40x fordul meg a 3 tengelye körül majd a blokk is kettészakad.
Mindezt KB 270-nél.
Van mindkét verzióra rémtörténet oda-vissza.
Ezért mondom hogy átnézni és ha rendben akkor mehet a menet.
Ha találkozott is akkor sem ismerné meg...................a pályamotorok idomai sosincsenek pályán.............talán a kamrában.
Így kinézet alapján nem felismerhető.Át kell nézni.
Kunmadaras nyílt nap
Mert sok embert ismerek/tem (és ezzel nem akarlak hozzájuk hasonlítani) akik keresték a tipp-topp motort, megtalálták majd fél év múlva összecsukták pedig csak 80-al mentek lakott területen belül. És ezzel be is fejeződött a motoros pályafutásuk.
Azokról már nem is beszélek akik így mint te keresték a pályamentes mocit majd 1 év múlva már a Hungaroringes MERSZ estén körözgettek megszállottan. Pályaidomot vettek, gumiszakértővé váltak stb.
Ha nem akarsz pályázott motort ne vegyél sportmotort. Vagy vegyél zsír újat.
Na az minden pénzt megér.
Bár az is igaz hogy aki ilyet vesz az utcán is úgy nyomul mintha veszett páviánok kergetnék úgyhogy tökmindegy.
Igazából az állapot ami mérvadó független attól hol szolgált.
Tehát a tulajra kéne ránézni nagyon.
Nem arra hogy hol ment a gép.
Sosem ertettem ezeket a berogzodeseket, hogy ha palyan ment, akkor szar. Arra nem gondolsz, hogy ha valaki talan palyan hasznalja, akkor rendesen szervizeltetve is van?
Masreszt szerinted mire vannak ezek kitalalva szerinted? 4000-es fordulat folott Te nem is fogod hasznalni?
Igaz megálltam aludni egyet ment közben de volt rajta.
Egyszerűen nem akarok olyan motort venni ami pályán is ment, ennyi.
Mindezt KB 270-nél.
Van mindkét verzióra rémtörténet oda-vissza.
Ezért mondom hogy átnézni és ha rendben akkor mehet a menet.
Így kinézet alapján nem felismerhető.Át kell nézni.
Köszönöm az "építő" jellegű hozzászólásod.
De leginkább arra lennék kíváncsi, hogy találkozott-e már vki a pályán vele vagy az árok szélén