Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kunmadár nyílt napra fog menni valaki? április 30 hétfő

Kunmadaras nyílt nap
megvan...
Én pedig ma voltam nála
Krikivel beszéltem, hétvégén átugrok hozzá!
Hőőőő.................akkor megint elbizonytalanodtam hogy kell e ez nekem.
Nincs. De van 90 perces egybemotorozás amatőröknek. Detto ugyan az csak nem olyan jó a társulat. Ja meg drágább.
Van még MERSZ?
Erre mindig azt szoktam mondani, hogy vedd meg a motort majd rakj bele annyi km-ert, hogy blokkproblémáid legyenek.
Mert sok embert ismerek/tem (és ezzel nem akarlak hozzájuk hasonlítani) akik keresték a tipp-topp motort, megtalálták majd fél év múlva összecsukták pedig csak 80-al mentek lakott területen belül. És ezzel be is fejeződött a motoros pályafutásuk.
Azokról már nem is beszélek akik így mint te keresték a pályamentes mocit majd 1 év múlva már a Hungaroringes MERSZ estén körözgettek megszállottan. Pályaidomot vettek, gumiszakértővé váltak stb.
Ha nem akarsz pályázott motort ne vegyél sportmotort. Vagy vegyél zsír újat.
Viszont a tudat hogy megkímélt,idős,vidéki,nemdohányzó,pap-körorvos, használta kizárólag a 3 falura lévő nagynnyát látogatni havonta eccer.
Na az minden pénzt megér.
A vegere azert csak eljutottunk a lenyegig.
kaki maki bum bum
A fakezűségre nincs mentség.Viszont egy folyamatos 14000-en pörgő motor pöttyet jobban használódik.Nem véletlen sűrítik a pályások az olajcsereintervallumot.
Bár az is igaz hogy aki ilyet vesz az utcán is úgy nyomul mintha veszett páviánok kergetnék úgyhogy tökmindegy.
Igazából az állapot ami mérvadó független attól hol szolgált.
Tehát a tulajra kéne ránézni nagyon.
Nem arra hogy hol ment a gép.
Ertelek. Felhivom a hirdetesben az embert, hogy mondja majd neked azt, hogy nem jart palyan. A hit legalabb meglesz.
Igen tudom, hogy beidegződés. Azt is tudom, hogy minél nagyobb fordulaton van használva vmi annál jobban kopik, nem beszélve arról, hogy ha ezt hosszabb ideig tart. Viszont abban nem lennék meggyőződve, hogy jobban is karban van tartva. Másrészről biztos, hogy nem 4000 körül fogom használni sőt lehet, hogy jövőre egy két pályanapra is kimegyek. De abban a hitben akarok motort venni, hogy az nem járt pályán.
Attol meg hogy palyan nem jart a motor lehet a tulaj otthon hidegen tiltasig porgette.

Sosem ertettem ezeket a berogzodeseket, hogy ha palyan ment, akkor szar. Arra nem gondolsz, hogy ha valaki talan palyan hasznalja, akkor rendesen szervizeltetve is van?

Masreszt szerinted mire vannak ezek kitalalva szerinted? 4000-es fordulat folott Te nem is fogod hasznalni?
Persze mindenképpen át lesz nézve/nézetve/kipróbálva előtte, ezek nélkül nem veszek járművet. Csak érdeklődtem
Röhögni fogsz de az SV-m is ment pályán.


Igaz megálltam aludni egyet ment közben de volt rajta.
Ezt senki nem mondta. Lehetne vitatkozni, hogy mi a jobb egy sport motornak ha a városban poroszkál vagy állandó 10e fölött forog pályán...
Egyszerűen nem akarok olyan motort venni ami pályán is ment, ennyi.
Persze...................de a kamion alól kihúzás is jobb mint amikor átesel és 40x fordul meg a 3 tengelye körül majd a blokk is kettészakad.
Mindezt KB 270-nél.
Van mindkét verzióra rémtörténet oda-vissza.
Ezért mondom hogy átnézni és ha rendben akkor mehet a menet.
Meg mindig jobb a kavicsagyon osszetorni, mint egy szembejovo teherauto alol kihuzni.
Nem de nagyobb az esélye egy bakugrásnyit egy törésre.Nem sokkal de nagyobb.
Miert, ha valaki latta mar palyan, akkor ez egy szar, szethullott motor?
Ha találkozott is akkor sem ismerné meg...................a pályamotorok idomai sosincsenek pályán.............talán a kamrában.
Így kinézet alapján nem felismerhető.Át kell nézni.
Szia!

Köszönöm az "építő" jellegű hozzászólásod.
De leginkább arra lennék kíváncsi, hogy találkozott-e már vki a pályán vele vagy az árok szélén