Egyik ismerősöm ajánlotta (mint egyszerű és olcsó tuning), hogy vegyek egy lambdaszonda kiiktatót, kössem be, és ez is dobni fog pár lóerőt a motoron úgy, hogy nem kell megbontani semmit, és a katalizátor is rajta marad a motoron.
Szerintetek ez valóban igaz lehet? Olcsónak valóban olcsó, mert kb 5 ezer Ft-ból megvan, de nem tudom hogy valóban jelenteni fog-e ez valamiféle lóerő vagy hang többletet, hiszen a katalizátor ugyanúgy rajta marad a motoron.
Amúgymeg túl öreg vagyok én hogy hozé kartárs bármilyen megnyilvánulását tudjam értelmezni.
Valszeg én vagyok benne a bűnös.
De úgy vagyok vele mint a viccben.
Felvetted a szövegét, mint a nőstény a bakkecskét... na mindegy lehet már én sem értem !
Azé jó vagy?
Én már nyomtam egy kötelező szervíztet idén....te hogy állsz a wall-e vel?
Szia!
Parasztbácsi hozott egy nősténykecsét a bakjának, hogy ne unatkozzon.... A kecskék nem akarták tenni a dolgukat, a nőstény nem akart megállni a baknak.
Az öreg meg csak egyre mondogatta fejcsóválva : nem veszi főőő.....nem veszi főőő!
Nekem innen ismerős ez a szöveg, meg amikor hívom az asszonyt az meg csak nem veszi főőő....nem veszi főőő..
Szia NinJoe-Z!
Fasza volt, pláne mikor a kis Dokikancsó46 megnősült a Hungaroringen!
Baszomaszta hullámpala ajkait a kisbohóccal!
Elvittem volna nászéjszakázni a kiccsajt....mármint a Doki46 -ot természetesen...
Nekem ugyanez volt fent hátul. Annyit tudok neked mondani,hogy elég lassan kopik. Nem volt vele sok bajom. 2 ezret mentem vele,és alig látszott meg rajta.
Nekem volt. Akkumulátorcsere lett a vége. Hidegen pöccre indult a K4, melegen meg csak bikával. Ne kérdezd miért. Új aksi és többet a hiba nem jelentkezett. Persze ez nem biztos, hogy neked is jó de egy próbát megér másik aksival.
szerintetek mi lehet a motor baja, ha egy picit már bemelegedett, leállítom, és utána nem akar beindulni.Ha egy picit hagyom hűlni akkor meg beindul ?Nah valakinek volt mát ilyen problémája ?Segítsetek már.
Kevés a teljesítmény?
Kipuff+légszűrő+PC na ez ad lóerőt de az a bohócság amit írtál az nem