megvan a hiba oka. a 4.hengernek a karbija rakoncátlankodik valamiért, azt még nemtudni miért, de hamarosan fény derül az igazságra az biztos hogy 3.henger megy normálisan a 4. halott, de nemis csodálom ennyi benzinellátás mellett .
Szia!
Én arra gondoltam, hogy üzem után nézted-e a gyertyákat?
Valamint azt, hogy kap-e szikrát minden gyertya?
Tulajdonképpen most átbasztalak, mert nem is tudok gondolkodni..
Szia!
127000, sajna idén még "csak" 7000 szaladt bele. Bár ennek is örülök, mert már most biztos, hogy fele annyit tudok menni, mint 2008 -ban..... az a kurva benzin
De nem baj......veled minden ok?
Mivel enyhén sérült,hajlott volt a gyárim.
És ha már cserélem jobb lenne egy full állítható.
Nem elhanyagolható tény hogy a cbr-é lényegesen olcsóbb mint a gyári sima mezitlábas állíthatatlan cucc.
Nem a cél végén fog beesni a kar mivel előtte 10mp hűti a menetszél. Ha a -2-ig nem esett be a kar akkor utána sem fog. Egyébként beeséssel én nem találkoztam sose max. felpuhult kissé. Valóban 04 és utáni R1 alkatrészeket szoktak felszerelni a gixxerekre.
Akkor ahogy olvastam a pályásokat nem lesz gondod a fékkel.Csak ne húzd be olyan sokat.
Amúgy szerzel egy R1 munkahengert radiálisat és felpattintod és elajándékozod bagóért nekem a tiedet.
ma néztük meg a motort ugy komolyabban. szikra mindenhol van, gyertyák ujak, szelephézagok frissen állítva, sűrítést néztük műszerrel mind a 4 hengerbe jó. valószínű hogy a karburátorral van valami, mert kb 15km alatt megevett 2000 ft értékű benzint, és a dob -összekötő csatlakozásánál folyik a benzin kifele... nincs nagy gond, csak rákell jönni,milesz az
Szeretném a véleményeteket kérni a következő témában: még év elején vettem egy K5 gixxert pályára. A motor álom, bár még szoknom kell a drágát. Sokat hallottam a gsx-r elsőfék felpuhulási problémáiról és, amint lesz pénzem szeretném megelőzni a bajt (még mielőtt a hringc élegyenes végén koppra esik a kar). Orvoslásról annyit mondtak nekem, hogy elég felső fékmunkahengert cserélni és hipp hopp tökéletes a fék. Inkább hallgatok személyes tapasztalatokra és motorgazdákra mint a mendemondáknak. (mekkora fékmunkahenger, milyen, bontott vagy új, etc.) Köszi előre is és élvezzétek ki a jóidőt, de csak vigyázva:)
Szia!
Fehér füst? Jujjj.....
Hűtővíz nem fogy?
Darál? Gyertyákat megnézted hengerenként, hogy szép barnák, és szárazak? Megszagoltad a füstöt? Megszagoltál egyáltalán valamit?
Most nem jut eszembe több, de még kérdezek!
Megy még a 600 -as, meg is marad , hajtókar és főtengely csapágycsere volt a télen, meg mindenféle nyakláncokat kellett benne cserélni, meg a váltó karmokat kellett reszelgetni, meg ilyenek.
Szépen megy (még), bár nem úgy mint a 750, de azért szedi a lábát
Veled mihelyzet van? Üzemeltetésre átvettél már valamilyen szarkék K91000 -et? vagy inkább csak emelőre teszed magad, és cibáltatod valami finom picsaszalonnával a gázkarod?
Remélem valamikor kapok egy-két maflást azért..... , ,
megvan a hiba oka. a 4.hengernek a karbija rakoncátlankodik valamiért, azt még nemtudni miért, de hamarosan fény derül az igazságra az biztos hogy 3.henger megy normálisan a 4. halott, de nemis csodálom ennyi benzinellátás mellett .