Hozzászóláshoz be kell jelentkezned



megvan a hiba oka. a 4.hengernek a karbija rakoncátlankodik valamiért, azt még nemtudni miért, de hamarosan fény derül az igazságra az biztos hogy 3.henger megy normálisan a 4. halott, de nemis csodálom ennyi benzinellátás mellett .
Szia!
Én arra gondoltam, hogy üzem után nézted-e a gyertyákat?
Valamint azt, hogy kap-e szikrát minden gyertya?
Tulajdonképpen most átbasztalak, mert nem is tudok gondolkodni..
Szia!
127000, sajna idén még "csak" 7000 szaladt bele. Bár ennek is örülök, mert már most biztos, hogy fele annyit tudok menni, mint 2008 -ban..... az a kurva benzin
De nem baj......veled minden ok?
Atyád már elhagyta az egyházat, nincs több prédikáció..
Már csak a misegin maradt!
Mivel enyhén sérült,hajlott volt a gyárim.
És ha már cserélem jobb lenne egy full állítható.
Nem elhanyagolható tény hogy a cbr-é lényegesen olcsóbb mint a gyári sima mezitlábas állíthatatlan cucc.
Ha nem pályázol minek piszkálod a féket?
Jó neked............a vicc hogy nem is hondába kell.
Csak épp ebből volt olcsó a telópár és passzol ha minden igaz az enyémbe.
Sose volt Hondám. Féket sem hackeltem sose.
Passzol vajon 07-es CBR 600 rr-re is a yamaha cucc?Alsó nyergek vajon?Vagy cbr-esek nem ilyen szerelgetősek?
Nem a cél végén fog beesni a kar mivel előtte 10mp hűti a menetszél. Ha a -2-ig nem esett be a kar akkor utána sem fog. Egyébként beeséssel én nem találkoztam sose max. felpuhult kissé. Valóban 04 és utáni R1 alkatrészeket szoktak felszerelni a gixxerekre.
Akkor ahogy olvastam a pályásokat nem lesz gondod a fékkel.Csak ne húzd be olyan sokat.
Amúgy szerzel egy R1 munkahengert radiálisat és felpattintod és elajándékozod bagóért nekem a tiedet.
sajna hringen még nem volt alkalmam menni véle, de kozeljovoben változtatok ezen!
ma néztük meg a motort ugy komolyabban. szikra mindenhol van, gyertyák ujak, szelephézagok frissen állítva, sűrítést néztük műszerrel mind a 4 hengerbe jó. valószínű hogy a karburátorral van valami, mert kb 15km alatt megevett 2000 ft értékű benzint, és a dob -összekötő csatlakozásánál folyik a benzin kifele... nincs nagy gond, csak rákell jönni,milesz az
Ja igen,konkrétan bal dekli kellene
Mennyi a köridőd?
Sziasztok!

Szeretném a véleményeteket kérni a következő témában: még év elején vettem egy K5 gixxert pályára. A motor álom, bár még szoknom kell a drágát. Sokat hallottam a gsx-r elsőfék felpuhulási problémáiról és, amint lesz pénzem szeretném megelőzni a bajt (még mielőtt a hringc élegyenes végén koppra esik a kar). Orvoslásról annyit mondtak nekem, hogy elég felső fékmunkahengert cserélni és hipp hopp tökéletes a fék. Inkább hallgatok személyes tapasztalatokra és motorgazdákra mint a mendemondáknak. (mekkora fékmunkahenger, milyen, bontott vagy új, etc.) Köszi előre is és élvezzétek ki a jóidőt, de csak vigyázva:)

Udv: Bence
Bont valaki mostanság k1-k3 600-as gépet? Ha tudtok róla,jelezzétek nekem. Köszi.
/Pestiektől jövő héten személyes átvétellel tudom hozni a cuccot./
Mennyi km van most a gépben?
Szia!
Fehér füst? Jujjj.....
Hűtővíz nem fogy?
Darál? Gyertyákat megnézted hengerenként, hogy szép barnák, és szárazak? Megszagoltad a füstöt? Megszagoltál egyáltalán valamit?
Most nem jut eszembe több, de még kérdezek!
Szia Álomtestű!

Megy még a 600 -as, meg is marad , hajtókar és főtengely csapágycsere volt a télen, meg mindenféle nyakláncokat kellett benne cserélni, meg a váltó karmokat kellett reszelgetni, meg ilyenek.
Szépen megy (még), bár nem úgy mint a 750, de azért szedi a lábát
Veled mihelyzet van? Üzemeltetésre átvettél már valamilyen szarkék K91000 -et? vagy inkább csak emelőre teszed magad, és cibáltatod valami finom picsaszalonnával a gázkarod?
Remélem valamikor kapok egy-két maflást azért..... , ,
Kösz
bocsánat elírtam 12.59-re.
megmértem az aksi töltődését gázadás közben, de csak 13.59-re ment fel :( lehet valamit állítani vagy kezd meghalni a generátor?
Alkatrészt valakinek?

Bal oldalidom
Jobb hátsó lábtartó + konzol
Kuplungfedél

Mailcím az adatlapomon.