Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gitt?
Sziasztok!Én olyanban kérném a segítségeteket,hogy a gépem 10.000-s fordulatnál ledurrog.Gyárilag mekkora fordulaton van a tiltás?Vajon mitől van hogy 10.000-nél durran le?
Ohhh jeee... Köszi a gyors választ. Gyári,csak lepergett a gitt,meg egyéb gond is van vele..
Akkor el kell fogadnom azt a 15ezres ajánlatot.. (Amúgy milyen áron vannak kb? )
Hali!Ha gyari,akkor magneziumbol van,csak speci cuccal lehet hegeszteni,mondjuk az enyemet azzal sem tudtak,szarabb lett mint vot
marad még... többet tud, mint én... de maradok márkahű
Csak azé mer szeretem a gsxr-eket és most közlékeny vagyok.
Csak nem lebaszattad a láncot?
Valakiiii..

A dekli mibű van? Le kéne adni a méhbe..
Alu? Az érdekelne,hogy hegeszthető vagy sem?
Jól éppen a tavaszi szezonkezdetre készülünk csak ezek a 600-as fórumozó kollégák nem túl közlékenyek!
Na és lecserélted már a Dukit?
Ez kb. 500Ft. Dekoros ismerősöm ajánlotta, mikor nekem is maradt ragasztómaradvány a kocsiban a műanyag részeken és az ablaküvegen is.
Lakkozást, fényezést elvileg nem bántja, persze azért óvatosan állj csak neki. Nekem gyönyörűen oldotta azt a ragasztót is, amit még körömmel sem tudtam sehogyan lekaparni...
Az biztos működik? Már sok szarságot összevásároltam hozzá, de nem igen használt semmi.
Zippo benzin!
Azt nem merem mert fém, de keresek egy autó üveg kaparót, hátha
Spakil.
Rágom...XD
Ráuszítom a csajom, most jött haza a körmöstől! :D
Egyéb ötlet?
Köröm?
Valakinek ötlet, hogy mivel tudom leszedni a felnicsíkot?
- Sebbenzin nem használ
- Nitro hígító kikezdi a festéket, csík továbbra is a helyén van
- hőlégfúvó sem használ

ötleteket várom
Zoli32 Köszönöm válaszod sokat segítettél . Hétvégén neki esek és megcsinálom amit leírtál ,remélem megoldja a problémat .
40e.
Attól nem állna meg ennyire.Gyakorlatilag az indítás pillanatától egyenletesen lassul.Elég durván.
Le kéne operálni a nyerget ki a betéteket és finoman addig pumpálni míg ki nem jön addig a dugók míg a koszos rész tart.
Nagyon vigyázz mert ha túl pumpálod kilököd a dugókat és baszhatod.
H kinn vannak lesz egy égett kurvanehezen eltávolítható koszcsík.Rongy és féktisztító.Semmi karcoló cucc.
Aggyál neki.Ha készvagy minden vissza és ha összeraktad megnyitod az alsó híd csavarjait a keréktengely és elkezded toligálni-rángatni jobbera ballra fékezés közben meg le fel nyomkorászni.
Ha meguntad minden csavart húzz a megfelelő nyomatékra és kész.
Ha még mindíg akad akkor valszeg deformált a tárcsa és kuka.
4-e környékén már van ebay.on párja kínából.
Köszönöm a kommenteket .

A féknyergek nem lettek takarítva remélem ez lesz a gond .. Remélem, nem a tárcsa üt és hogy nincs el vetemedve ,mert az egy kicsit zsebe nyúlósabb lesz akkor …
A video szerint a probléma megoldás a villaszárak nem voltak teljesen párhuzamosak..
Videó szerint?Ez úgy fogja mintha fenn valaki fékezne.
Bár attól még lehetne vetemedett is.
Vedd le a fékmnyergeket, és forgasd meg a kereket, valszeg valamelyik tárcsád üt . Nekem is ez volt a gondom . Sztem 99% hogy ez lesz a baj.
Meg lett pucolva a nyergen belül rendesen a dugók?
A teló kilazított alsó villahíd csavarokkal meg lett tisztességesen rángatva?