Sziasztok!Én olyanban kérném a segítségeteket,hogy a gépem 10.000-s fordulatnál ledurrog.Gyárilag mekkora fordulaton van a tiltás?Vajon mitől van hogy 10.000-nél durran le?
Ohhh jeee... Köszi a gyors választ. Gyári,csak lepergett a gitt,meg egyéb gond is van vele..
Akkor el kell fogadnom azt a 15ezres ajánlatot.. (Amúgy milyen áron vannak kb? )
Ez kb. 500Ft. Dekoros ismerősöm ajánlotta, mikor nekem is maradt ragasztómaradvány a kocsiban a műanyag részeken és az ablaküvegen is.
Lakkozást, fényezést elvileg nem bántja, persze azért óvatosan állj csak neki. Nekem gyönyörűen oldotta azt a ragasztót is, amit még körömmel sem tudtam sehogyan lekaparni...
Valakinek ötlet, hogy mivel tudom leszedni a felnicsíkot?
- Sebbenzin nem használ
- Nitro hígító kikezdi a festéket, csík továbbra is a helyén van
- hőlégfúvó sem használ
Attól nem állna meg ennyire.Gyakorlatilag az indítás pillanatától egyenletesen lassul.Elég durván.
Le kéne operálni a nyerget ki a betéteket és finoman addig pumpálni míg ki nem jön addig a dugók míg a koszos rész tart.
Nagyon vigyázz mert ha túl pumpálod kilököd a dugókat és baszhatod.
H kinn vannak lesz egy égett kurvanehezen eltávolítható koszcsík.Rongy és féktisztító.Semmi karcoló cucc.
Aggyál neki.Ha készvagy minden vissza és ha összeraktad megnyitod az alsó híd csavarjait a keréktengely és elkezded toligálni-rángatni jobbera ballra fékezés közben meg le fel nyomkorászni.
Ha meguntad minden csavart húzz a megfelelő nyomatékra és kész.
Ha még mindíg akad akkor valszeg deformált a tárcsa és kuka.
4-e környékén már van ebay.on párja kínából.
A féknyergek nem lettek takarítva remélem ez lesz a gond .. Remélem, nem a tárcsa üt és hogy nincs el vetemedve ,mert az egy kicsit zsebe nyúlósabb lesz akkor …
A video szerint a probléma megoldás a villaszárak nem voltak teljesen párhuzamosak..
Akkor el kell fogadnom azt a 15ezres ajánlatot.. (Amúgy milyen áron vannak kb? )
Talán így.
A dekli mibű van? Le kéne adni a méhbe..
Alu? Az érdekelne,hogy hegeszthető vagy sem?
Na és lecserélted már a Dukit?
Lakkozást, fényezést elvileg nem bántja, persze azért óvatosan állj csak neki. Nekem gyönyörűen oldotta azt a ragasztót is, amit még körömmel sem tudtam sehogyan lekaparni...
Ráuszítom a csajom, most jött haza a körmöstől! :D
Egyéb ötlet?
- Sebbenzin nem használ
- Nitro hígító kikezdi a festéket, csík továbbra is a helyén van
- hőlégfúvó sem használ
ötleteket várom
Le kéne operálni a nyerget ki a betéteket és finoman addig pumpálni míg ki nem jön addig a dugók míg a koszos rész tart.
Nagyon vigyázz mert ha túl pumpálod kilököd a dugókat és baszhatod.
H kinn vannak lesz egy égett kurvanehezen eltávolítható koszcsík.Rongy és féktisztító.Semmi karcoló cucc.
Aggyál neki.Ha készvagy minden vissza és ha összeraktad megnyitod az alsó híd csavarjait a keréktengely és elkezded toligálni-rángatni jobbera ballra fékezés közben meg le fel nyomkorászni.
Ha meguntad minden csavart húzz a megfelelő nyomatékra és kész.
Ha még mindíg akad akkor valszeg deformált a tárcsa és kuka.
4-e környékén már van ebay.on párja kínából.
A féknyergek nem lettek takarítva remélem ez lesz a gond .. Remélem, nem a tárcsa üt és hogy nincs el vetemedve ,mert az egy kicsit zsebe nyúlósabb lesz akkor …
A video szerint a probléma megoldás a villaszárak nem voltak teljesen párhuzamosak..
Bár attól még lehetne vetemedett is.
A teló kilazított alsó villahíd csavarokkal meg lett tisztességesen rángatva?