valószínű, hogy az akkumulátor is rossz, mert nekem is hasonló problémám van, konkrétan nincs töltés a motorban de még így is elmegy a motor 60-100 km-t amíg bírja az akksi
voltmérővel nézd meg, hogy mennyi a feszültség az akksiban, és úgy hogy rá rakod a sarut, elvileg az akkunak magában kb 12-13.6 között kell lennia a töltésnek és ha beindítod a motort akkor kb 13.6-14.5 között kell lennie a töltésnek, ha ennél kevesebb akkor vagy generátor nem tölt rendesen vagy a feszültségszabályzó nem adja át rendesen a töltést, a service manualban le vannak írva a pontos töltési értékek
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni pár dologban. Olajat akarok cserélni csak nem tudom melyik lenne a megfelelő válaszás, ti mit ajánlanátok 98 as 600 as SRAD-hoz? MEg lenne egy nagyobb problémám, lemerült az akksim és töltővel feltöltöttem, hogy csak 1 körre elég legyen, de pár 100 méter után megállt. Már 3x-ra, ugyan ugy. A generátornak töltenie kellene valamiylen szinten nem?
Szeva predárorkettő!
Én is azt néztem ki! Asszongya a srác akit fagattam a boltba hogy utánna néz mi a különbség az utcai sportlégszűrő vagy a verseny változat között mert nem tudta de én se Annyit hogy 1.300. Ft közte a különbség.
Ha már az olajcserénél tartunk akkor légszűrő csere is lesz mert még nem volt...
Érdemes sportlégszűrőt ha már cserélem? Kipufogó az már le lett dobva durrog is mint az állat Power Commandert nem akarok, vagyis akarnék de nincs lóvé már rá.
Nagyon szép lett de meg fogsz szenvedni azzal a fehér színnel, ha tisztán is akarod tartani
Az összkép engem is érdekelne!