Ezt miből gondolod? Svéd ennyit írt:
"Német szervezés, egy 3 napos pályahétvége utolsó napjára van még néhány hely kedvezö áron: 80 euro
VASÁRNAP: 2x20 perc délelött és egy hosszabb 12 körös verseny (a csajverseny és a rookie verseny csak 8 körös) és délután 80 perc szabad motorozás csoportbontás nélkül, tehát összesen 120 perc. A transzponderes idömérés benne van az árban.
A versenyekre az idömérö már korában lezajlik ezért a versenyre hátulról lehet csak felállni."
A Slovakringre írja, hogy helyszíni fizetés 110 euró. Nem tudom csak kérdezem.
Nem felvágásként de most igazam van. Ha nem lennék biztos benne már régen leálltam volna. Megmondom őszintén én meglepődtem, hogy van aki ennyire hisz a kmórájának. Sportmotoroknál köze nincs a valósághoz. Azt hittem ez köztudott. Amúgy ezer helyen ellenőrizheted. Pl. Kunmadaras. A radarcellának csak hiszel.
Igen de a görbének nem a teljesítménycsúcson van a vége hanem a szabályzásnál. Láttál már teljesítménymérést ami nem szabályzásig megy? A K8 13500 körül adja le a max teljesítményét. Úgy 3-4 éve volt egy cikk az SBK-ban, hogy a 600-as motoroknak mennyit csal a fordulatszámmérőjük. Volt amelyik 1200-al mutatott többet.
És légy szíves ne rázd le a fele érvemet. Nagyon megragadtál a GPS-nél. Ez valami USA összeesküvés-elmélet nálad? A fékpad 1-2km/h pontossággal mutatja a valódi sebességet. A Fuch-os főleg mert azon van optikai kerékcsúszás mérő. A fordulatszámjelet meg az ECU-ról veszik le. Köszönőviszonyban sincs ahhoz amit az óra mutat.
2000ben nem szüntették meg csak pontosították ugyanis régebben sokkal többet rontottak a jelen 2000 után a Bill Clinton kormány javított a pontosságon és még mindig pontatlan direkt .
Majd ha kész lesz az Európai Galileo az halál pontos lesz.
Az hogy a fordulatot nem mutatja az nem jelenti hogy amotor nem forog 15ezret hisz jóval előbb leadja a teljesítményt min 14ezer
Fékpadon meg teljesítményt nem lehet mérni csak származtatni
A GPS jel zavarását 2000-ben megszüntették de ne zavarjon. A GPS-em a Hungaroring köridőmérőjéhez képest 2 századon belül mér.
Itt megnézheted, hogy mennyire pontos. link Azt mindenesetre garantálom, hogy pontosabb mint a te fordulatszámmérőd. Ugyan is örülhetsz ha valójában 14500-at forog a motorod. Az akarpovic oldalán 14200-nál vége van a görbének és ha rákeresel a googlen ott sem találsz egy teljesítménymérést sem ami eljutna 15 000-ig. Hoppá.
Verj bele 1 kis értelmet meg egy városi GPS-t Kriki