Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na most legalább tanulsz valami kultúrát te satnya...
Verj bele 1 kis értelmet meg egy városi GPS-t Kriki
Na itt vagyok Krikettnél... Faszom, több sör van itt, mint hengerfej...

DJ Kölyök
hát ööö izé fogalmam sincs nem néznél utána hálás lennék érte
Ha a K6 600-é jó rá, akkor van.
Sziasztok nincs valakinek elfekvőben 2002-es 600-hoz féktárcsája mert ma sikerült meg fingatnom őket
az a biztos.
Ok. Majd azért írok a Svédnek.
80 előre 100 a pályán. Hoppá, kicsit félre gondoltam az előbb.
Ezt miből gondolod? Svéd ennyit írt:
"Német szervezés, egy 3 napos pályahétvége utolsó napjára van még néhány hely kedvezö áron: 80 euro
VASÁRNAP: 2x20 perc délelött és egy hosszabb 12 körös verseny (a csajverseny és a rookie verseny csak 8 körös) és délután 80 perc szabad motorozás csoportbontás nélkül, tehát összesen 120 perc. A transzponderes idömérés benne van az árban.
A versenyekre az idömérö már korában lezajlik ezért a versenyre hátulról lehet csak felállni."
A Slovakringre írja, hogy helyszíni fizetés 110 euró. Nem tudom csak kérdezem.
De ha keres egy rendőrt aki lézerrel mér beáll stabil 200-ra egy héten belül megjön a hiteles sebessége.
a héten még 80 eur , utánna 100. Regelj / fizess ma és megvan a benzinköltség.
Hát ha neked így könnyebb. Minek kezdtél bele?
Még nem iratkoztam fel de szándékomban áll.
IGEN NEKED VAN IGAZAD te vagy a király ez köztudott
Igen.
Majd titokban csinálom.
Persze. Inkább úgy mondanám ha jót akarsz akkor ne használd azt amit én.
Még nem 100%. A Svédes pályanapra gondolsz ugye?
Nem felvágásként de most igazam van. Ha nem lennék biztos benne már régen leálltam volna. Megmondom őszintén én meglepődtem, hogy van aki ennyire hisz a kmórájának. Sportmotoroknál köze nincs a valósághoz. Azt hittem ez köztudott. Amúgy ezer helyen ellenőrizheted. Pl. Kunmadaras. A radarcellának csak hiszel.
Azok le vannak jogvédve.
akkor ha összekerülünk lekoppintom az íveidet.
na jó nem vitatkozom biztos neked van igazad erre már nem tudok mit írni
Igen de a görbének nem a teljesítménycsúcson van a vége hanem a szabályzásnál. Láttál már teljesítménymérést ami nem szabályzásig megy? A K8 13500 körül adja le a max teljesítményét. Úgy 3-4 éve volt egy cikk az SBK-ban, hogy a 600-as motoroknak mennyit csal a fordulatszámmérőjük. Volt amelyik 1200-al mutatott többet.
És légy szíves ne rázd le a fele érvemet. Nagyon megragadtál a GPS-nél. Ez valami USA összeesküvés-elmélet nálad? A fékpad 1-2km/h pontossággal mutatja a valódi sebességet. A Fuch-os főleg mert azon van optikai kerékcsúszás mérő. A fordulatszámjelet meg az ECU-ról veszik le. Köszönőviszonyban sincs ahhoz amit az óra mutat.
2000ben nem szüntették meg csak pontosították ugyanis régebben sokkal többet rontottak a jelen 2000 után a Bill Clinton kormány javított a pontosságon és még mindig pontatlan direkt .
Majd ha kész lesz az Európai Galileo az halál pontos lesz.
Az hogy a fordulatot nem mutatja az nem jelenti hogy amotor nem forog 15ezret hisz jóval előbb leadja a teljesítményt min 14ezer
Fékpadon meg teljesítményt nem lehet mérni csak származtatni
A GPS jel zavarását 2000-ben megszüntették de ne zavarjon. A GPS-em a Hungaroring köridőmérőjéhez képest 2 századon belül mér.
Itt megnézheted, hogy mennyire pontos. link Azt mindenesetre garantálom, hogy pontosabb mint a te fordulatszámmérőd. Ugyan is örülhetsz ha valójában 14500-at forog a motorod. Az akarpovic oldalán 14200-nál vége van a görbének és ha rákeresel a googlen ott sem találsz egy teljesítménymérést sem ami eljutna 15 000-ig.
Hoppá.