Ma sikeresen lezajlott az I. Gépészmotorosok Kupa!
A szombati Kecskemét járat diszkózásból hazafelé jövet szakadt az eső Hernád környékén, megijedtem, hogy elmaradt egy remek program. Deles ébredésemkor nagy megelégedettséggel vettem tudomásul, hogy a jó Isten százával küldi meg a Föld felé a napsugarakat, délután egy felé szépen ki is értem az EuroRingre, ahol a várakozásaimnak megfelelően, rengeteg sportmotoros tette tiszteletét. Dübörgött a sok száz detroiti, urambocsá', japán lóerő, hatalmas hangorkánban üvöltötte ki a magáét a MIVV, a Leo Vince, az Akrapovic, a Yoshimura, az Arrow, hogy csak néhányat említsek. A pályán hatalmas Suzuki fölény volt tapasztalható kizárólag Gixxerek képviselték magukat. A kawasakisok 636-ossal, ZX-6R-rel, ZXR250-essel köszöntek be, Hondáék a hasszá RR-t hozták magukkal, meg a ZXR ellenfeleként az új CBR250R-es pályamotort. A szabad pályázások alatt rengeteg vezetési stílust lehetett megtapasztalni, nagyjából lehetett sejteni, hogy ki milyen kategóriába fér be, illetve milyen időket tud futni.
A futamok óriási izgalmakat hoztak. Az első csoportba, szó szerint vadállatok kerültek, embert, gépet, egyenest, és kanyart nem kímélve csavarták a gázkart, vérre menő küzdelemben meccseltek egymással. Ha emlékeim nem csalnak, a párharcot K8 600 nyerte meg, mögötte a drum 'n' bass muzsikát mixelő Yamaha YZF-R1 futott be, harmadikként ismét Suzukis zárta a dobogót. A második futamba az 1:20 és 1:30 közötti időket futó motorosok kerültek be, fórumunk színeit Darage viselte, a '97-es SRAD-nak a nyergében. Biztató előjelnek számított, hogy a gurulórajtnál a második helyről indulhatott, ám két kör után már látszott, hogy a Darázs fáradt. A sok délelőtti menés rányomta bélyegét a futamra, így fokozatosan pozíciókat veszített. Pontosan nem emlékszem, hogy hányadikként futott be, az 5. és 10. hely valamelyikére saccolom. Az utolsó - "leglassabb" - csoport hozta a legnagyobb izgalmakat, tutis órási harcban gyűrte le Totya Rizla Suzukiját. PáZy csuklója bemondta az unalmast, megerőltető volt az egész napos pályázás. A célegyenes végén volt egy pillanat, sosem felejtem el: Valahol az első kanyar ívének kezdeténél álltunk Darázssal, no meg tutis asszonyával, amikor ugyanis Totya a gépét már ívre tette, tutis a betonfal, és a Rizla Suzuki közötti "pont elég" területet használta ki előzésre. Hajmeresztő pillanat volt, mindezt premier plánban láttam, a 79-es rajtszámú Suzuki ezzel a manőverrel bebiztosította a pozícióját. A futam végén az első három helyezettek díjat kaptak, majd egy csoportkép felvétel is készült.
Összességében elmondhatom, hogy remek versenyeket láthattunk, annak pedig külön örülök, hogy a fórumunk versenyző motorosai remek helyezéseket értek el, a körübelül csoportonként 10-15-20 motorossal. GRATULÁLOK NEKIK!
Köszi köszi. Sötét plexim még úgyse volt.. Majd egyszer akarok én is,csak aztán lássak is vele Még mindig kutatok,mert nem tudom,hogy ebben a városban ki árul HJC-t. Egy helyet találtam,de ott a honlapon csak cross sisak volt
Ez a sisak jó ár-érték arányban,nem? Tehát aránylag olcsó,de tartós és minőségi.
Hali, az esőt bírta lezárt szellőzőkel igaz csak egyszer kapott a majd 3 év alatt de akkor egyhuzamban 520km-ert (csak tankolni álltunk meg). Plexi hogy mennyire karcosodik? Nekem irídiumos (bevonatos) van fent azok két szezont lazán elmennek, bár havernak (3év) még a gyári tiszta van rajta és faszás neki. Párásodni sem párásodik mert van rajta orr védő. Szélzaj, azt meg embere válogatja nekem egyáltalán nem hangos.
-1 fog az annyit jelent, hogy 6-7%-al rövidebb lesz a végáttételed. Ergo ha ugyan annyival mész ennyivel többet fog forogni a motor. Érzetre harapósabb lesz jobban leforogja a fokozatokat. Ha eddig nem forogta le a 6-at most lehet, hogy lefogja. A végsebesség nem fog lényegesen változni. Fogyasztás kicsit nőhet de csak akkor ha ki is használod a rövidebb áttételt.
-1,+2 csak utcára már szerintem sok. Persze egykerekezni könnyebb lesz vele.
Sziasztok!
Mostanában lapos egy kicsit a fórum.Gondoltam feldobom.
Fogaskerék cserén gondolkozom.Jó lenne pár személyes tapasztalat milyen pozitív és negatív oldalai lesznek és hogy érdemes.Ha csak elöl szeretnék egyel kisebbet,akkor még belefér a gyári láncméretbe?
Köszi!
Köszönöm a segítségedet de tényleg nem kapható más tipusú olaj errefelé:( Keresgéltem a neten,honnan tudhatnám meg,hogy jó -e ez a típus,de kielégítő választ nem találtam.Sokat olvasgattam mi a különbség olaj és olaj közt,de nem lettem okosabb.Szóval akkor belerakhatom?
Szia 120-130 körül nagyon zajos? Párásodás? Esőt mennyire bírja? Karcolódások a plexin?
Még körül kéne néznem,de német honlapon találtam 100€ + postáért. Még ki kell derítenem,itthon mennyi. A karbonos tetszik
Hali én már a harmadik szezonomat nyomom az FG-14 ben.
Én meg vagyok vele elégedve nagyon is, sőt a haverok közül is még ketten ezt a típust használják és náluk sem jelentkezett még semmi gond vele.
Az igazsághoz hozzátartozik hogy nem a leghalkabb sisakok közé tartozik mivel kívül vannak a légcsatornái, be simán a határon belül van a szélzaj.
Nagy sebességnél sem akarja letépi a fejed ha elfordítod, és nagyon könnyen tisztítható a belseje.
Egyszóval nálunk bevált !
Ja és kóreai de nem kispályások . http://youtu.be/mRmhVWyGUu0
Sziasztok
A segitsegeteket szeretnem kerni.A motorom lassan olajcseres lesz de ahol elek nem kapni normalis olajat.Talaltam egyet de nem tudom,hogy ey jo-e. PUTOLINE Ester Tech Syntec 4+ 15W-50 Full szintetikus 4 ütemű verseny motorolaj. Mit gondoltok http://www.gokartaruhaz.hu/ind...
A pics.. De drága a HJC HQ1. HJC FG-14-ről tud valaki valamit? Néztem a boncteremben,mindenki áradozik róla A sok hsz alapján már nem tudom,hogy Koreai vagy Amcsi Most akkor jó vagy sem? Az FG14 30 körül lenne.
A szombati Kecskemét járat diszkózásból hazafelé jövet szakadt az eső Hernád környékén, megijedtem, hogy elmaradt egy remek program. Deles ébredésemkor nagy megelégedettséggel vettem tudomásul, hogy a jó Isten százával küldi meg a Föld felé a napsugarakat, délután egy felé szépen ki is értem az EuroRingre, ahol a várakozásaimnak megfelelően, rengeteg sportmotoros tette tiszteletét. Dübörgött a sok száz detroiti, urambocsá', japán lóerő, hatalmas hangorkánban üvöltötte ki a magáét a MIVV, a Leo Vince, az Akrapovic, a Yoshimura, az Arrow, hogy csak néhányat említsek. A pályán hatalmas Suzuki fölény volt tapasztalható kizárólag Gixxerek képviselték magukat. A kawasakisok 636-ossal, ZX-6R-rel, ZXR250-essel köszöntek be, Hondáék a hasszá RR-t hozták magukkal, meg a ZXR ellenfeleként az új CBR250R-es pályamotort. A szabad pályázások alatt rengeteg vezetési stílust lehetett megtapasztalni, nagyjából lehetett sejteni, hogy ki milyen kategóriába fér be, illetve milyen időket tud futni.
A futamok óriási izgalmakat hoztak. Az első csoportba, szó szerint vadállatok kerültek, embert, gépet, egyenest, és kanyart nem kímélve csavarták a gázkart, vérre menő küzdelemben meccseltek egymással. Ha emlékeim nem csalnak, a párharcot K8 600 nyerte meg, mögötte a drum 'n' bass muzsikát mixelő Yamaha YZF-R1 futott be, harmadikként ismét Suzukis zárta a dobogót. A második futamba az 1:20 és 1:30 közötti időket futó motorosok kerültek be, fórumunk színeit Darage viselte, a '97-es SRAD-nak a nyergében. Biztató előjelnek számított, hogy a gurulórajtnál a második helyről indulhatott, ám két kör után már látszott, hogy a Darázs fáradt. A sok délelőtti menés rányomta bélyegét a futamra, így fokozatosan pozíciókat veszített. Pontosan nem emlékszem, hogy hányadikként futott be, az 5. és 10. hely valamelyikére saccolom. Az utolsó - "leglassabb" - csoport hozta a legnagyobb izgalmakat, tutis órási harcban gyűrte le Totya Rizla Suzukiját. PáZy csuklója bemondta az unalmast, megerőltető volt az egész napos pályázás. A célegyenes végén volt egy pillanat, sosem felejtem el: Valahol az első kanyar ívének kezdeténél álltunk Darázssal, no meg tutis asszonyával, amikor ugyanis Totya a gépét már ívre tette, tutis a betonfal, és a Rizla Suzuki közötti "pont elég" területet használta ki előzésre. Hajmeresztő pillanat volt, mindezt premier plánban láttam, a 79-es rajtszámú Suzuki ezzel a manőverrel bebiztosította a pozícióját. A futam végén az első három helyezettek díjat kaptak, majd egy csoportkép felvétel is készült.
Összességében elmondhatom, hogy remek versenyeket láthattunk, annak pedig külön örülök, hogy a fórumunk versenyző motorosai remek helyezéseket értek el, a körübelül csoportonként 10-15-20 motorossal. GRATULÁLOK NEKIK!