Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ma sikeresen lezajlott az I. Gépészmotorosok Kupa!

A szombati Kecskemét járat diszkózásból hazafelé jövet szakadt az eső Hernád környékén, megijedtem, hogy elmaradt egy remek program. Deles ébredésemkor nagy megelégedettséggel vettem tudomásul, hogy a jó Isten százával küldi meg a Föld felé a napsugarakat, délután egy felé szépen ki is értem az EuroRingre, ahol a várakozásaimnak megfelelően, rengeteg sportmotoros tette tiszteletét. Dübörgött a sok száz detroiti, urambocsá', japán lóerő, hatalmas hangorkánban üvöltötte ki a magáét a MIVV, a Leo Vince, az Akrapovic, a Yoshimura, az Arrow, hogy csak néhányat említsek. A pályán hatalmas Suzuki fölény volt tapasztalható kizárólag Gixxerek képviselték magukat. A kawasakisok 636-ossal, ZX-6R-rel, ZXR250-essel köszöntek be, Hondáék a hasszá RR-t hozták magukkal, meg a ZXR ellenfeleként az új CBR250R-es pályamotort. A szabad pályázások alatt rengeteg vezetési stílust lehetett megtapasztalni, nagyjából lehetett sejteni, hogy ki milyen kategóriába fér be, illetve milyen időket tud futni.
A futamok óriási izgalmakat hoztak. Az első csoportba, szó szerint vadállatok kerültek, embert, gépet, egyenest, és kanyart nem kímélve csavarták a gázkart, vérre menő küzdelemben meccseltek egymással. Ha emlékeim nem csalnak, a párharcot K8 600 nyerte meg, mögötte a drum 'n' bass muzsikát mixelő Yamaha YZF-R1 futott be, harmadikként ismét Suzukis zárta a dobogót. A második futamba az 1:20 és 1:30 közötti időket futó motorosok kerültek be, fórumunk színeit Darage viselte, a '97-es SRAD-nak a nyergében. Biztató előjelnek számított, hogy a gurulórajtnál a második helyről indulhatott, ám két kör után már látszott, hogy a Darázs fáradt. A sok délelőtti menés rányomta bélyegét a futamra, így fokozatosan pozíciókat veszített. Pontosan nem emlékszem, hogy hányadikként futott be, az 5. és 10. hely valamelyikére saccolom. Az utolsó - "leglassabb" - csoport hozta a legnagyobb izgalmakat, tutis órási harcban gyűrte le Totya Rizla Suzukiját. PáZy csuklója bemondta az unalmast, megerőltető volt az egész napos pályázás. A célegyenes végén volt egy pillanat, sosem felejtem el: Valahol az első kanyar ívének kezdeténél álltunk Darázssal, no meg tutis asszonyával, amikor ugyanis Totya a gépét már ívre tette, tutis a betonfal, és a Rizla Suzuki közötti "pont elég" területet használta ki előzésre. Hajmeresztő pillanat volt, mindezt premier plánban láttam, a 79-es rajtszámú Suzuki ezzel a manőverrel bebiztosította a pozícióját. A futam végén az első három helyezettek díjat kaptak, majd egy csoportkép felvétel is készült.

Összességében elmondhatom, hogy remek versenyeket láthattunk, annak pedig külön örülök, hogy a fórumunk versenyző motorosai remek helyezéseket értek el, a körübelül csoportonként 10-15-20 motorossal. GRATULÁLOK NEKIK!
Kicsúszik a motorod vaze, óvatosabban térdelj!
Szélzajt megoldod füldugóval!
Köszi köszi. Sötét plexim még úgyse volt.. Majd egyszer akarok én is,csak aztán lássak is vele Még mindig kutatok,mert nem tudom,hogy ebben a városban ki árul HJC-t. Egy helyet találtam,de ott a honlapon csak cross sisak volt
Ez a sisak jó ár-érték arányban,nem? Tehát aránylag olcsó,de tartós és minőségi.
Oké,azt gondolom,hogy nem lesz ezres meg tényleg nem nagy összeg csak gondoltam megkérdezem,hogy merre-meddig
Hali, az esőt bírta lezárt szellőzőkel igaz csak egyszer kapott a majd 3 év alatt de akkor egyhuzamban 520km-ert (csak tankolni álltunk meg). Plexi hogy mennyire karcosodik? Nekem irídiumos (bevonatos) van fent azok két szezont lazán elmennek, bár havernak (3év) még a gyári tiszta van rajta és faszás neki. Párásodni sem párásodik mert van rajta orr védő. Szélzaj, azt meg embere válogatja nekem egyáltalán nem hangos.
Figyu ez olyan kicsi kiadás, hogy simán megéri megpróbálni. 2-3e Ft egy első lánckerék. Jobb lesz tőle. De nem lesz 1000ccm.
Hát megmondom őszintén,hogy egy kicsit bánom,hogy nem nagyobbat vettem.Nem azért mert állatkodni akarok,hanem a nyomaték miatt.
Igen. Mondjuk 6-ban csodát ne várj. De érezhető lesz.
Mennyire vagy most elégedett a motorral?
Értem.Csak utcára kell.Azért jutott az eszembe,mert azt mondták,hogy nyomatékosabbnak lehet majd érezni.Ez így van?
-1 fog az annyit jelent, hogy 6-7%-al rövidebb lesz a végáttételed. Ergo ha ugyan annyival mész ennyivel többet fog forogni a motor. Érzetre harapósabb lesz jobban leforogja a fokozatokat. Ha eddig nem forogta le a 6-at most lehet, hogy lefogja. A végsebesség nem fog lényegesen változni. Fogyasztás kicsit nőhet de csak akkor ha ki is használod a rövidebb áttételt.
-1,+2 csak utcára már szerintem sok. Persze egykerekezni könnyebb lesz vele.
És ha csak az elsőn változtatok,mennyivel meg mivel lesz másabb?Szoktam itt olvasni,hogy -1 +2-őt szoktak.
Akkor még bőven jó.
Még van 20 mm.
Nézd meg mennyire van hátul a hátsó kerék. Elvileg bele kelljen férjen.
Sziasztok!
Mostanában lapos egy kicsit a fórum.Gondoltam feldobom.
Fogaskerék cserén gondolkozom.Jó lenne pár személyes tapasztalat milyen pozitív és negatív oldalai lesznek és hogy érdemes.Ha csak elöl szeretnék egyel kisebbet,akkor még belefér a gyári láncméretbe?
Köszi!
Köszönöm a segítségedet de tényleg nem kapható más tipusú olaj errefelé:( Keresgéltem a neten,honnan tudhatnám meg,hogy jó -e ez a típus,de kielégítő választ nem találtam.Sokat olvasgattam mi a különbség olaj és olaj közt,de nem lettem okosabb.Szóval akkor belerakhatom?
Szia 120-130 körül nagyon zajos? Párásodás? Esőt mennyire bírja? Karcolódások a plexin?
Még körül kéne néznem,de német honlapon találtam 100€ + postáért. Még ki kell derítenem,itthon mennyi. A karbonos tetszik
Hali én már a harmadik szezonomat nyomom az FG-14 ben.
Én meg vagyok vele elégedve nagyon is, sőt a haverok közül is még ketten ezt a típust használják és náluk sem jelentkezett még semmi gond vele.
Az igazsághoz hozzátartozik hogy nem a leghalkabb sisakok közé tartozik mivel kívül vannak a légcsatornái, be simán a határon belül van a szélzaj.
Nagy sebességnél sem akarja letépi a fejed ha elfordítod, és nagyon könnyen tisztítható a belseje.
Egyszóval nálunk bevált !
Ja és kóreai de nem kispályások .
http://youtu.be/mRmhVWyGUu0
Jónak tűnik, bár én inkább a 10w-50 venném a helyedben
Sziasztok
A segitsegeteket szeretnem kerni.A motorom lassan olajcseres lesz de ahol elek nem kapni normalis olajat.Talaltam egyet de nem tudom,hogy ey jo-e. PUTOLINE Ester Tech Syntec 4+ 15W-50 Full szintetikus 4 ütemű verseny motorolaj. Mit gondoltok
http://www.gokartaruhaz.hu/ind...
A pics.. De drága a HJC HQ1. HJC FG-14-ről tud valaki valamit? Néztem a boncteremben,mindenki áradozik róla A sok hsz alapján már nem tudom,hogy Koreai vagy Amcsi Most akkor jó vagy sem? Az FG14 30 körül lenne.
Á, csak sima mash up!
Azért írtam azt az elejére,mert fingomsenincs,hogy milyen cuccban tolod De miért ne,összemixelted a télen
Monnyuk ja. A bőrruhámra rávarrattam racsingzászlós motívumokat, és a buktám is lecseréltem SHOEI-re...