teljesen felpörögtem tőle , sajnos csak egy kör erejéig bírtam...
mentem ám utánad is , és nem voltak az ívek rosszak amiken mentél , csak a tempót kell egy kicsit növelni rövidebb féktávval és kicsit nagyobb kanyarsebességgel...
ügyes voltál, látod segített az energiaital is amit adtam Majd legközelebb megyek utánad nézni az íveket meg féktávokat, én most csak kóvályogtam a pályán, ismeretlen terep volt számomra..
egyvalamit nagyon sajnálok, elfelejtettem feltenni a kamerát a motorra, pedig milyen klassz felvétel lehetett volna, minden percét élveztem a meccsünknek! Na de majd legközelebb nem leszek ilyen balfasz, gondolni fogok a kamerára is! Remélem jövő hónapban is szerveznek a srácok motoros napot, szuper nap volt!
Kölyök, szerintem szervezésben vedd fel a kapcsolatot a gépész srácokkal, ha akarnak majd futamot akkor segítségeddel ismét összejöhet egy jó létszám a motoros napra, illetve sikerül elintézni ismét a teljes motoros napot..
Szerintem is fantasztikus volt.Egy kicsit kelet volna bátrabnak lennem.Viszont ez nem vérre ment.Nem a VB vagy OB 3 helyéért küzdötünk.1 egészséges verseny szellem volt mind kettőnkben.Gyertek le Kalocsára vasárnap.Itt is minden nap végén van háziverseny.
én is gratula neked, jót meccseltünk, bármelyikünk befuthatott volna a másik előtt!
Kölyök, csak annyit helyesbítésként hogy az időbeosztás a következő volt:
Első csoport: 1:22-ig
második csoport: 1:22-1:27-28
harmadik csoport: 1:28 felett
tegnap én 1:27-et mentem (első euroringezésem), de mivel láttam hogy a második csoportban elég gyors pilóták vannak, illetve fáradt is voltam, nem akartam a végére nevezni. Jól döntöttem mert totyával igazi harcot vívtunk, második körben egy balosban beszúrt, aztán rátapadva követtem, majd a talán uccsó vagy az uccsó előtti kör kezdetén a célegyenes végén sikerült még bemenni mellé. Persze mivel nem vagyunk profik, sokat hibázgattunk, én 2x elváltottam magam (nem ugrott fel 3-ba a motor), illetve volt vagy 2 kanyar amit 3-ba vettem 2 helyett.. De szépen mentünk totyával, igazat megvallva jobb volt utána menni mint előtte menekülni célrarában akartam leelőzni, csak a kigyorsításon volt az egyik elváltásom, kénytelen voltam féktávra bemenni mellé..Utána már csak előre tudtam menekülni előle A vége nagyon fárasztó volt, már a pálya másik oldaláról néztem a célt hogy mikor intik le, egész napi pályázás elvette az erőm.. Van még mit fejlődni, idén második pályázásom, alig mentem még a motorral pár 100 km-t, még a téli berozsdásodás van rajtam. Remélem lesz még ilyen eringes szervezés, talán nyár végére sikerül felvennem egy jó tempót. Mindenesetre a gépészmotoros srácok előtt le a kalappal, saját anyagi erőforrásaikból osztották az ajándékokat és az érmeket!
Tényleg jó nap volt.A versenyen jól mecseltünk.
Tutis!
Még egyszer gratula!Ügyes voltál!Majd leközelebb agreszívebb leszek.:)))
Azért a második helyen a Kalo-ring szineiben Szombati András.
pedig én betartottam a megengedett sebességet...
mentem ám utánad is , és nem voltak az ívek rosszak amiken mentél , csak a tempót kell egy kicsit növelni rövidebb féktávval és kicsit nagyobb kanyarsebességgel...
Pályaidom(fej és hasidom): 25.000
gyári üléspúp: 9.000
gyári kormánygátló: 20.000
gyári gumi fékcsövek előre: 5.000
gyári indexek+ rendszámtáblatartó: 20.000
gyári kipuf: 20.000
és vadi új gyári csomagolásban BREMBO RC első versenybetétek (27.000ft volt): 22.000
Üdv Sipi
Kölyök, szerintem szervezésben vedd fel a kapcsolatot a gépész srácokkal, ha akarnak majd futamot akkor segítségeddel ismét összejöhet egy jó létszám a motoros napra, illetve sikerül elintézni ismét a teljes motoros napot..
Szerintem is fantasztikus volt.Egy kicsit kelet volna bátrabnak lennem.Viszont ez nem vérre ment.Nem a VB vagy OB 3 helyéért küzdötünk.1 egészséges verseny szellem volt mind kettőnkben.Gyertek le Kalocsára vasárnap.Itt is minden nap végén van háziverseny.
én is gratula neked, jót meccseltünk, bármelyikünk befuthatott volna a másik előtt!
Kölyök, csak annyit helyesbítésként hogy az időbeosztás a következő volt:
Első csoport: 1:22-ig
második csoport: 1:22-1:27-28
harmadik csoport: 1:28 felett
tegnap én 1:27-et mentem (első euroringezésem), de mivel láttam hogy a második csoportban elég gyors pilóták vannak, illetve fáradt is voltam, nem akartam a végére nevezni. Jól döntöttem mert totyával igazi harcot vívtunk, második körben egy balosban beszúrt, aztán rátapadva követtem, majd a talán uccsó vagy az uccsó előtti kör kezdetén a célegyenes végén sikerült még bemenni mellé. Persze mivel nem vagyunk profik, sokat hibázgattunk, én 2x elváltottam magam (nem ugrott fel 3-ba a motor), illetve volt vagy 2 kanyar amit 3-ba vettem 2 helyett.. De szépen mentünk totyával, igazat megvallva jobb volt utána menni mint előtte menekülni célrarában akartam leelőzni, csak a kigyorsításon volt az egyik elváltásom, kénytelen voltam féktávra bemenni mellé..Utána már csak előre tudtam menekülni előle A vége nagyon fárasztó volt, már a pálya másik oldaláról néztem a célt hogy mikor intik le, egész napi pályázás elvette az erőm.. Van még mit fejlődni, idén második pályázásom, alig mentem még a motorral pár 100 km-t, még a téli berozsdásodás van rajtam. Remélem lesz még ilyen eringes szervezés, talán nyár végére sikerül felvennem egy jó tempót. Mindenesetre a gépészmotoros srácok előtt le a kalappal, saját anyagi erőforrásaikból osztották az ajándékokat és az érmeket!
Ügyesen motorozott!
Tutis!
Még egyszer gratula!Ügyes voltál!Majd leközelebb agreszívebb leszek.:)))
Azért a második helyen a Kalo-ring szineiben Szombati András.
http://sharp.direct.gov.uk/
Itt meg találod az összes sisak törés tesztjét.
Válogas.4* alatt nem ajánjáka biztonságod.