Ez csak egy javaslat:
Egy városban,vagy a környékén nézz ki több motort,úgy jobban jársz. Nem kell sokszor ide-oda rohangálnod.. De nem hiszem,hogy pest környékén nem akadnál ilyesmire.
tudoom, nehéz dolog
mások is mondták, hogy zsákbamacska
de ha sikerül, nagyon örülnék
és én karban tartanám, ezen kívül nyáron használnál 1-2 hónapig, utána megint pihenni elraknám
külföldön fogok tanulni, és tényleg csak ritkán használnám
így más a helyzet, vagy ugyanúgy szarban vagyok?
És külföldön érdemesebb lehet körülnézni, vagy nincs nagy különbség?
Anglia, németország, más államok?
hát, ha van egy ilyen gépem nem hiszem, hogy az idomokon és a lámpákon kívül bármit változtatnék rajta...
és pontosan ez miatt akarok elmenni, és megnézni, mert net alapján nem tudom eldönteni, milyen lehet a gép
És egy 2001-es környéki 600-e forint körüli gépet néztél ki 2011-ben.És mivel olcsó külföldi lehetőleg szétpályázott majd túrázósnak beállított gépet akarsz te 15-17 éves koráig megtartani.Ezért keresel "megbízható" darabot ilyen ársávban.
Természetesen a fiatalok által legkedveltebb tehát igen nagy valószínűséggel feküdt már tankal lefelé kategóriájú sportmotorok közül kell választani mert az menő.
Fél millióból? Ez tisztára lottó-dolog kifogni egy kibaszott egyben lévő K1-K2-es Gixxert, öregebb példányokról nem is beszélve. Ha az eladó megcsinálta az olajcserét, fékfolyadék cserét, apámfaszát, akkor azzal a motorral tényleg jól jártál! De hát nehéz kifogni az aranyhalat, mindenesetre drukkolok, hogy összejöjjön a dolog!
Aha. 7-8 év alatt 20X volt pályán? Egy átlag pályanap a ringen 25 kör, az 110km. 10 pályanap 1100, 20 2200km. Én tavaly 15 pályanapon és versenyen voltam és ezzel nem hiszem, hogy benne vagyok a top50-ben. Kérdezd meg magadtól: Ha Te építesz egy "(Akrapovic full titán rendszer, Brembo radiális főfékhenger, TTSL idomszett, TTSL villahídak, Braking fém fékcsövek, stb. )" pályamotort akkor évente 3X mész vele ki a pályára?
Persze ettől még lehet jó. Csak ha vissza akarod építeni utcára akkor rámegy még egyszer az ára. Ja és utcára a cuccok fele tök felesleges.
Na,akkor marad majd ez a 4 nagyobb forgalmazó,ha gumit akarok.
De nem a mamával, elhiheted
Egy városban,vagy a környékén nézz ki több motort,úgy jobban jársz. Nem kell sokszor ide-oda rohangálnod.. De nem hiszem,hogy pest környékén nem akadnál ilyesmire.
mások is mondták, hogy zsákbamacska
de ha sikerül, nagyon örülnék
és én karban tartanám, ezen kívül nyáron használnál 1-2 hónapig, utána megint pihenni elraknám
külföldön fogok tanulni, és tényleg csak ritkán használnám
így más a helyzet, vagy ugyanúgy szarban vagyok?
És külföldön érdemesebb lehet körülnézni, vagy nincs nagy különbség?
Anglia, németország, más államok?
Azt tudom,hogy Dunlop,Pirelli,Brig jó,de a többiről semmi.
és pontosan ez miatt akarok elmenni, és megnézni, mert net alapján nem tudom eldönteni, milyen lehet a gép
Természetesen a fiatalok által legkedveltebb tehát igen nagy valószínűséggel feküdt már tankal lefelé kategóriájú sportmotorok közül kell választani mert az menő.
Persze ettől még lehet jó. Csak ha vissza akarod építeni utcára akkor rámegy még egyszer az ára. Ja és utcára a cuccok fele tök felesleges.
De ez is olyan minőség? :O
Törött, szarul összebarkácsolt gépet nem akarok venni.
Mit tudtok róla?