Bár nem vág témába, de vettem Blackmotorsból magnézium térdkoptatót: http://blackmotors.hu/inside.p...
Nagyon vagány, van vagy fél kiló :) Csak azt felejtették el mondani, hogy a csomagban úgy van 2 pár, hogy egyszerre csak 1iket lehet használni, és aztán át kell szerelni a tépőzárra, illetve hogy fordított tépőzáras hogy bassza szájba... Nem tud valaki esetleg boltot ahol van kétoldali tépőzár? (így megvoltoztathatnám a tépőzár pólusát.)
100%. Azelv az úgy működik, hogyha kigyorsításnál rátekered a gázt, akkor nem fog 110 pacit rábaszni rögtön a kerékre a mocc, hanem fokozatosan kapod az erőt. Elhaladási zajvédelemnek is hivják a tiltást, mivel 50km/h-nál a zajvédelem miatt nem kapsz full ménest.
De mondom, tegnap néztem meg a grafikont, Ágó mester jobban tudja mindenkinél
Tutis, biztos hogy így van? Mert ha az elvet nézzük, pont hogy magas fordulaton kellene hogy tiltsa, mert pl az elhaladási tiltás esetén a hang miatt van, és az magas fordulaton van...
Szia Tomi!
Szerintem ezt csak úgy fogod tudni kideríteni hogy egyesével leszeded az idomokat és próbakört mész. Sajnos egyszerűbb együtt élni vele. Dobj fel egy komolyabb dobot a vasra és akkor nem fogod hallani
Mondjuk egy ilyet:
Ez így ebben a formában nem teljesen igaz.
A gear2dash-nak az a lényege, hogy a motor alacsony fordulatszámon nem adja le a max teljesítményét, ezt a tiltást iktatja ki. Szóval CSAK alacsony fordulaton érezhető. Tegnap voltam Ágónál, Ő meg is mutatta grafikonon a mérések eredményeit (healtech cuccos de ugyanaz mint a proptech)
8ezerig hozott is még 3 lóerőt pluszba, de onnantól ugyanolyan volt a görbe mint az eredeti, healtech nélküli motornak.
Hát mind 600 mind 750 vagy 1000-nél máshogy érezhető ám..
Az enyémnél 4000-8000-ig lett jobb,kisimultabb!Érezhető hogy jobban húz azt aláírom,de nem az a becsokizós élmény!
Amikor a kisebb fogaskerék került bele előre,nos az drasztikusabb érzés volt mint ez.. De azért jóó
Én lehet hogy tudok segíteni, mert nekem van magyar leírásom a gear2dash modul beszereléséről.
Lefotóztam az útmutatót.
Remélem tudtam segíteni és ha kell vmi írj.
Szia tutis!
Olvastam a véleményed-értékelésed a gixxeről!
Nagyon áttekinhető és jól fogalmaztál!
Én mint kezdő motoros,sajna nem tudok még hasonlítani és ilyen mód véleményezni,de ezeket mind tapasztaltam az olvasotak alapján,nekem legjobb barátomnak van még GSR-je(ezt a kényelemre értem) mert én is ültem utasként is GSR-en és Gixxeren is!
Szó mi szó a végén a javítanivalónál felfigyelmtem arra a bizonyos rezgésre valamelyik idomnál egy adott fordulaton nekem is csinálja!
Menet közben sajna nehéz oda figyelni honnan jön,de engem is idegesít,de mint írtad pályaidomod lesz és nem foglalkozol már vele!
Ha viszont valaki még észre vett ilyesmit az megírhatná hogy mi okozhatja!
Én a plexire gyanakszom!
Nagyon vagány, van vagy fél kiló :) Csak azt felejtették el mondani, hogy a csomagban úgy van 2 pár, hogy egyszerre csak 1iket lehet használni, és aztán át kell szerelni a tépőzárra, illetve hogy fordított tépőzáras hogy bassza szájba... Nem tud valaki esetleg boltot ahol van kétoldali tépőzár? (így megvoltoztathatnám a tépőzár pólusát.)
De mondom, tegnap néztem meg a grafikont, Ágó mester jobban tudja mindenkinél
Szerintem ezt csak úgy fogod tudni kideríteni hogy egyesével leszeded az idomokat és próbakört mész. Sajnos egyszerűbb együtt élni vele. Dobj fel egy komolyabb dobot a vasra és akkor nem fogod hallani
Mondjuk egy ilyet:
A gear2dash-nak az a lényege, hogy a motor alacsony fordulatszámon nem adja le a max teljesítményét, ezt a tiltást iktatja ki. Szóval CSAK alacsony fordulaton érezhető. Tegnap voltam Ágónál, Ő meg is mutatta grafikonon a mérések eredményeit (healtech cuccos de ugyanaz mint a proptech)
8ezerig hozott is még 3 lóerőt pluszba, de onnantól ugyanolyan volt a görbe mint az eredeti, healtech nélküli motornak.
Az enyémnél 4000-8000-ig lett jobb,kisimultabb!Érezhető hogy jobban húz azt aláírom,de nem az a becsokizós élmény!
Amikor a kisebb fogaskerék került bele előre,nos az drasztikusabb érzés volt mint ez.. De azért jóó
Én lehet hogy tudok segíteni, mert nekem van magyar leírásom a gear2dash modul beszereléséről.
Lefotóztam az útmutatót.
Remélem tudtam segíteni és ha kell vmi írj.
Nem,a szervizes srác jó haverom,együtt szoktunk mocizni,vele rakattam be,ő mégis csak jobban tudja,nem akartam magam!
Olvastam a véleményed-értékelésed a gixxeről!
Nagyon áttekinhető és jól fogalmaztál!
Én mint kezdő motoros,sajna nem tudok még hasonlítani és ilyen mód véleményezni,de ezeket mind tapasztaltam az olvasotak alapján,nekem legjobb barátomnak van még GSR-je(ezt a kényelemre értem) mert én is ültem utasként is GSR-en és Gixxeren is!
Szó mi szó a végén a javítanivalónál felfigyelmtem arra a bizonyos rezgésre valamelyik idomnál egy adott fordulaton nekem is csinálja!
Menet közben sajna nehéz oda figyelni honnan jön,de engem is idegesít,de mint írtad pályaidomod lesz és nem foglalkozol már vele!
Ha viszont valaki még észre vett ilyesmit az megírhatná hogy mi okozhatja!
Én a plexire gyanakszom!