Mik azok a típushibák?
Amúgy az a gáz hogy nyár közepére v. végére jönne össze a 8k a mocira de addig még lesz időm gondolkodni és lehet spórolok tovább....
Nincs mit! Fogadd is meg, nekem K7-em van, ami ugyanaz, mint a K6 és SOKKAL JOBBAK EZEK A GÉPEK, mint a K5-ös és az alatti évjáratok.
Ja és a K4 vagy K5-nek van egy nem olcsó típushibája is, no meg a döntésed mellett szóljon az is, hogy szebbek már a gépek K6-tól!
DE TE TUDOD!
Szerintem nyárig gyűjtsél még 100-200 ezret és vegyél egy minimum K6-ost! K6-os azt jelenti 2006-os évjárat, K7 2007-es...és így tovább...
Jobban fogsz járni vele, főleg azért is mert sokkal kisebb is testre és könnyebb is vezetni...meg tud lepni egy kezdőt a nagy gép súlya főleg egy semminek tűnő megforduláskor, amikor a csutkakormány nem enged tovább! És hát a gixerek nem éppen kis körívben fordulnak és ha rutintalan vagy, akkor lehetsz 120 kiló is....a váratlan dőlésnél nem fogod meg a kis Gixert! De egy jó tanács: Ha dől a gép, akkor kerülj alá és óvd az idomokat...inkább a bűröd horzsold le, mint a cííííp drága idomokat!
Jó vásárlást!
sokan hívtak már ahhoz képest, hogy nem a legolcsóbb és hideg is van még, mert akinek nincs motorszállítója nem igen tudja elvinni. Amúgy annyira nem eladó mert nagyon jó motor, még a gyári elsőgumi van rajta igaz már kopott a közepe főleg érintetlen minden csavar rajta km csak 9000ezer 2-3száz van benne vhogy így teljesen rendben van!
Hát annyira nem szereti a motor a nyelezgetéseket, meg a hideg aszfalt/gumik miatt is érdemesebb "KRESZ-tudóan" vezetni. De gondolom vágtad a vakert 'azze!
Széles utat, guminőket!
Nem veszem töredékáron a motorokat, a 600-ast újonnan vettem az 1000-est pedig azért sikerült jó áron venni mert a srácnak kellett a lé egy 1098-ra és úgy volt vele, hogy nem hónapokig akarja árulni hanem vegyék meg minél előbb a Suzukit!
Ruha,sisak,védőszar mindből a márkás dolog,bizti,súlyadó,lánc és még a ...köm tudja mi az?
Télleg, K6-tól felfele válassz!
Amúgy az a gáz hogy nyár közepére v. végére jönne össze a 8k a mocira de addig még lesz időm gondolkodni és lehet spórolok tovább....
Ja és a K4 vagy K5-nek van egy nem olcsó típushibája is, no meg a döntésed mellett szóljon az is, hogy szebbek már a gépek K6-tól!
DE TE TUDOD!
Kriki barátom szokot mindig csigához hasonlítani, bár én nem is tudom, hogy ki az a Rossi Replika!
Valentino Rossi
Jobban fogsz járni vele, főleg azért is mert sokkal kisebb is testre és könnyebb is vezetni...meg tud lepni egy kezdőt a nagy gép súlya főleg egy semminek tűnő megforduláskor, amikor a csutkakormány nem enged tovább! És hát a gixerek nem éppen kis körívben fordulnak és ha rutintalan vagy, akkor lehetsz 120 kiló is....a váratlan dőlésnél nem fogod meg a kis Gixert! De egy jó tanács: Ha dől a gép, akkor kerülj alá és óvd az idomokat...inkább a bűröd horzsold le, mint a cííííp drága idomokat!
Jó vásárlást!
Köp.......
Üdv.
Csaba
Széles utat, guminőket!
Már kezdtem aggódni,hogy károsodig a blokk stb...