Szia!
Igen egy speciális pályán, ahol üvegen ki tudsz füstölni egy tank benzint, annélkül, hogy vissza kellene engedni a gázt!
Igy hamar tönkre lehet tenni bármit, csak idő kérdése
Már le van rendelve ebayról a szuperbrutál nanoszemcsés, málnásjoghur(u)tos vazelin 2 raklappal, ecsegen mindenki meg lesz szekszualizálva, még a poratkák is...az tuti... ,
Szia!
Nem tudom mi bajod a k4-5 szériával.
Sokkal jobb vele menni, mint az enyémmel, nekem furcsa volt, hogy a váltója sokkal finomabb, és a kuplung is szuper rajta.
Motorja is jó....összhatásra nagyon jó, egyedül a fokozatkijelzőt hiányoltam,az első 3 másodpercben.
Figyi már! Emlékszel, hogy beszéltük, hogy rendelünk és csináltatunk új kulcsot a gépünkhöz! Szólj már, ha rendelsz, mert akkor engem is érdekelne! Nem árt, ha van egy ÚJ is!
Kösz Pöcsös!
Pl: van egy bombázó nő, és nem akar szopni.: nomármost ez súlyos típushiba, mert a bombázók imádják a szájbahegesztést, nagyon.
Tehát ha kifogsz egy ilyet....dobd, mert nagyon drága a javíttatása, és a sok belefeccölt lóvé nembiztos, hogy megtérül.
Langyimanó
Fesszab leégés elég sok motornak a hibája.
Van akinek felrobbant az akksija menet közben. Nem konkrétan a tied.De a 09-es ezres a nagy teszten a motrrevüben elhagyta a hajtókarját és a dugattyúját az aprilia rsv4 szintén az R1 megfőzi magát és a többi és a többi.
Na mi van TE GANÉÉÉÉ!
Ugye nem felejtetted el a telefonon és emailben beszélt randit nálam?
Igaz a hátam közepére sem kívánlak te FOSTÖMLŐ, de ha már kicsikartad, hogy jöhess, akkor most mit csináljak!
No azért most nehogy azt mond, hogy az én vezetékleégésem az gyári hibája a K7-nek? Egyértelmű volt, hogy az előző tulaj balfasz vezetékelése okozta a galibát, vagy csak a fesszab adta be a kulcsot simán. BUMM! 1000-ből 1!
De a K4-K5 típushibáját konkrétan már vagy 5 embertől hallottam és van egy ilyen hírdetés is az apróban, ami kimondottan ennek a típushibának a javításáról szól! Szóval....
Na meg most minek beszéljem rá egy K4-K5-re, amikor újabb és jobb is a K6-K7 és csak csekély az árkülönbség!
Ne menjünk messzire...van egy telefontípus, amit 30ezerért meg tudnál venni, de van az újabb is, amiben már wifi is van például meg még szebb is, viszont 40ezerbe kerül! Nem rászánod azt a +10ezret a jobbra?
Ezek vele járnak.Meg a tipushibák.Így egy csomagba.Minden gépnek vannak.Van akinek meg leég a fél vezetékezés.
Mindenre számítani kell.......................a hungárián cintányérozó fehérelefántokon kívül.
Nem arról van szó, hogy a sajátomat favorizálom....csupán annyi, hogy ténylegesen jobb a K6-K7, mint például a K4-K5! És ez nem favorizálás kérdése, hanem fiatalabb évjárat és több infó és rutin alapján lévő összerakottság, tehát jobb és jobban megéri fiatalabbat venni, mint öregebbet, ha már csak 100-200ezer a különbség, amivel többet kell neki érte kiperkálnia. Naná, hogy ne a régebbi szériát vegye, ami ráadásul többeknél is előjövő típushibás is!
Egyik sv-s srác dobott fel tőle két oldalidomot.Ő meg volt vele elégedve.
Hát.................pályaidom.............mit mondjak.Olyan nem lesz mint a gyári.
Én csak pályára raknék fel ilyet.Oda viszont elvégzi a feladatát.Ha ripityára törik nem az eredeti drága megy szét.Nem annyira szép közelről bár precíz melóval meg lehet csinálni szépre.A motorstylingos az SV-n gyengére sikerült nem ajánlják bár olcsó nagyon.
jóéjt! ,