Gyakorlatilag igen.Elméletileg árnyaltabb.De sokkal könnyebb a valós képességein felül vállalni magát az embernek mint egy hornet-en vagy sövön.
Azon is túl lehet,még a camping bicón is de a gixxer és társai nagyobb csábításnak teszi ki az újdonsült ridert.
Figyelj csak, egy motor akkor jó, ha a féke, és a futóműve kihúz abból a szarból, amibe a blokkja belevitt! Sajnos a kis Suzuki nem ilyen! A GS500 lendületes motor, teljesítménye túrázásra tökéletesen elég! Viszont a féke, és a futóműve igen elavult! Továbbá hallom folyamatosan róla, hogy zabálja literszámra az olajat!
De egynek van baja az tuti, az egyik szerencsétlen K6 épp alattad leheli ki a lelkét, hordozza azt a góóóólem vázadat, teeeee lombrágó, kampósorrú jólfésült kalmopirin
Mi baj van a gs500f-fel majdnem úgy néz ki mint egy gsxr, csak kicsit lassabb ? Én csak jókat olvastam róla, azon kívül, hogy lassú, de ez relatív, mert a 180-at kiviszi, és szerintem kevés kocsi gyorsul jobban nála. Még azt is olvastam, hogy elég jól van összerakva, nagyon megbízható.
Köszi! Ezek tényleg nagyon szépek. Van különbség a K4, K5, és K6 között, mert elég egyformának tűnek. Csak azért kérdem, mert a K6-ot írtad. A K3 ahogy látom már régebbi kivitel.
Szerintem meg ne e között a két motor között válasz. Miért pont GS500? Az egyik legrosszabb minőségű motor. Veszel egy 600-as Hornetet vagy egy újabb fajta SV650 és már is több pacid van meg egy jobb motorod de még nem a veszélyes kategória. Én sportmotort nem vennék kezdésnek csak nakedet vagy sport-túrát.
Figyi Kicsi!
A gsxr 600 jó! Nem nagy, gyors, könnyű,nincs nagyon ellenfele aszfalt úton (mindenhol elmegy, csak bevállalás kérdése),kicsit drága mindennapos használatra, de legalább megbízható.
Felülsz rá, csavarsz egy kövéret, és már ott is vagy.....
Egy milka magasságában már kaphatsz K6 -ot, ami ugyan szégyentelenül alacsony ár ahhoz amit tud, de ez neked jó!
Ha megszokod a 600 -at, utána minden más aszfaltkoptató motor ami alatta van, hikomattos faszrázó talicskává degradálódik....(nembántjuk az SV -eket, mer aranyosak)
Tehát turórudi....
Kezdésnek ilyen kondíciókkal inkább a hornet.
A. a GS500 bár fényezik sokan hogy milyen jó alapjában egy legalább 25 éves konstrukció vagy még több.Gyenge is és elég csóringer kivitel.Igénytelenebb futároknak és borzlesre kíválló de hamar megunod és gyorsabbat szeretnél.
B. gixxer jó is szép is megy is mint a mérgezett egér de ne hiszem hogy a tapasztalat gyüjtésére ennyi kihegyezett motoron kéne kezdeni.
C.A hornetben már van kraft,össze van szerelve,könyű kezelni,barátságosabban adja le a teljesítményét,nuku idomok ami boruláskor jól jön.És tartja az árát ha egy év mulva szertnél sportosabbat eladnád nem egy GS-t kell bevetetni.
Amúgy még egy Hornet jöhet szóba, hogy teljes legyen a kép . Azért kérdezek ilyeneket, mert semmi tapasztalatom nincs nagy mocik terén, csak amiket olvastam, de szerintem jobb kérdezni, mint hamar meghalni . Nos akkor gs500, gsxr600, vagy hornet? Bár ezt elég hülye helyen kérdezem itt biztos mindenki a gsxr-re szavaz a honda fórumban meg a Hornet-re, de tán tud valaki mondani valami hasznos dolgot is a túrórudin kívül .
Szia!
Vegyél inkább túrórudit!
Csak ne az enyémet....
Ilyen fasz kérdést......ha nem tudod magad eldönteni, neked nem szabad ilyen szerkezetet venni! ,
Azon is túl lehet,még a camping bicón is de a gixxer és társai nagyobb csábításnak teszi ki az újdonsült ridert.