De. El kell dönteni. Évi 3-4 pályanapra nem kell 211GP. De ha sportgumival pályázol azt ésszel kell tenni. Túragumival meg szinte tilos. Haveromnak elment a motor eleje a sikán előtt féktávon. 25 fokban 2:20-as köridőnél egy FZ1-es mocival. Michelin Pilot road 2.
Tehát nem volt hideg, nem esett az eső, nem egy 160kg-os pályamoci és nem 8 dugattyús brembó fék. Bár az FZ1-nek elég jó a fékje. Csuklótörés, és pár forintnyi anyagi kár.
Ez egy pályagumival nem történt volna meg.
Izééééé hmmmmm hogy is fogalmazzak hogy ne legyen sértődés.
Az esetek nagyon nagy százalékában sem a motor sem a gumi nem a hibás hanem az ember mikor balesetre kerül sor.
Egy jó pilóta egy túragumival is simán tud úgy menni mint más minden jóval.
Lásd ezt: http://www.youtube.com/watch?v...
Azért mert a mislen pályagumik (nem a 2CT) jellemző tulajdonsága, hogy minden előjel nélkül veszítik el a tapadásukat. Mész vele 10 kört minden rendben majd egyszer csak az uszodában elszállsz vele.
2 embert ismertem aki mislen slickel pályázott évekig. Most már erősen idő és pénzpocsékolásnak tartják. A Hungaroringen az emberek 95%-a Dunlop, Pirelli, Bridgestone párti. (Esetleg Metzeler de az egy gyárban készül a Pirellivel). Már mint a pályagumi használók. A 2CT, BT016, Qualifier nem pályagumi. Egyszerű sportgumik. Lehet velük pályázni de inkább tapasztalt ember kezébe valók mint amatőrökébe.
Ez persze ellentmondásosnak tűnhet de minél amatőrebb valaki annál jobb gumi kell alá mert nem érzi úgy a csúszáshatárt.
Régen a gsxr kupán diablo corsa 3-al mentek 2:00-ás időt. Ők is azt mondták, hogy 5-6 kör után elkezd csúszkálni a gumi. Elmelegszik.
Nekem eszembe sem jutna felrakni pályára. Fosnék.
Esti műszak?
Volt egy kis hegesztés?
Pirelli diablo supercorsa
Metzeler racetech
Conti race attack
Miért?!
Végre megtanuljál kanyarodni.
csak szeretném kihozni a ugyanabból a zséből a lehető legjobb gumit,h azon ne muljon semmi!
Tehát nem volt hideg, nem esett az eső, nem egy 160kg-os pályamoci és nem 8 dugattyús brembó fék. Bár az FZ1-nek elég jó a fékje. Csuklótörés, és pár forintnyi anyagi kár.
Ez egy pályagumival nem történt volna meg.
Az esetek nagyon nagy százalékában sem a motor sem a gumi nem a hibás hanem az ember mikor balesetre kerül sor.
Egy jó pilóta egy túragumival is simán tud úgy menni mint más minden jóval.
Lásd ezt:
http://www.youtube.com/watch?v...
Vagy talma mit megy a bioethanolos bandittal.
2 embert ismertem aki mislen slickel pályázott évekig. Most már erősen idő és pénzpocsékolásnak tartják. A Hungaroringen az emberek 95%-a Dunlop, Pirelli, Bridgestone párti. (Esetleg Metzeler de az egy gyárban készül a Pirellivel). Már mint a pályagumi használók. A 2CT, BT016, Qualifier nem pályagumi. Egyszerű sportgumik. Lehet velük pályázni de inkább tapasztalt ember kezébe valók mint amatőrökébe.
Ez persze ellentmondásosnak tűnhet de minél amatőrebb valaki annál jobb gumi kell alá mert nem érzi úgy a csúszáshatárt.
Régen a gsxr kupán diablo corsa 3-al mentek 2:00-ás időt. Ők is azt mondták, hogy 5-6 kör után elkezd csúszkálni a gumi. Elmelegszik.
Nekem eszembe sem jutna felrakni pályára. Fosnék.
persze ez függ a stilustól,motortol...
most conti sport attack van rajt,állitólag egy fos ahogy van :)