Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Vissza is fog.Hideg van.Takard le a hűtőt.
Esetleg ugraszd ki a termosztátot.Bele egy fazékba fel a gázra egy hőmérő társaságában és figyeld ahogy nyit.
Adodvissza!
Csácsumi!

Jaja, normális jelenség! A K8 is 70-75 fok körül él!
Vettem,vettem.
Sziasztok!

Valaki tudna segíteni,hogy hidegebb időben motoroztam kb 0-2 fok lehetett 6.ban mentem 110-130 között a blokk visszahűlt a 66-73 Celsius fok körüli értékre.
A motor Gsx-r 600 k3 én úgy tudtam,hogy a termosztát 85 foknál nyit. Ez normális jelenség?
Ti mit tapasztaltatok? Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.
Szinyák
E-mail, forródraut!
Hey Zotta, szemetesládád skubizd!
Nyár közepe fele.
Vedd ahogy én.
Bementem a motorosbótba.
Télen.0 fok.
Mondom kéne valami a sisakra plexipára ellen.
Közben elejtettem hogy jogsi készül kéne valami motor.Pegaso stradával szemezte.
Vedd meg eztet.Volt a válasz.
Mi a bánat ez.
Törött is volt,kék is volt.Namondom suzuki az meg mi a szösz.
Eladósrác mondja jóez nagyon.
Jó is volt azóta letekertem egy 20-ast naggyából vele.
Mikorra tervezed a vásárlást?
Ha van valami tuti MOTORszerelőd, vidd magaddal!
Aha, na ezek jó infók
Alapvető külső jegyek.Idomcsavarok,idomok,féktárcsák,belső blokkalkatrészek állapota,váz van e polírozva,kompressziómérés nem árt..Menet közben egyenesen megy e,füstöl,húz rendesen,csörög,zörög,kapcsolható a fokozatok mind rendesen,nem e csúszik a kuplung.
Mivel nincs összehasonlítási alapod vigyél egy tapasztalt havert ő megmondja a tutit.Esetleg dumáld meg az eladóval egy szervízben állapotfelmérést.Még ha te fizeted és buksz 5-10e-ret nem egy balesetes félhulla motor javítását bukod.
Csak segédmotor
de tetszenek.
És az nem tetszik?
De szerintem ezt már kitárgyaltuk elég jól, most már inkább beszéljünk arról hogy mikre kell odafigyelni motor vásárlásikor....
Kisebb?
Nagymotorral nincsen.
De valahol el kell kezdeni.
Nem elről beszéltem.
Más motoros tapasztalat?
Állva csak egyszer dűltem el.
saját garázsban de a fal megtartótt...............hellyel-közzel.
De nem voltam épületes látvány ca motor és a fal közt mint egy lapított nókus.
Viszont még mindíg aszondom első motornak inkább egy 100 alatti lóval rendelkező könnyen kezelhető gép jobb.
Egy reflexszerű elsőfék húzás utáni tigrisbukfenc (első motornál tuti egy-két ilyen befigyel.Tapasztalatból beszélek.)
Ennek költsége huhh.Na az igen.
De tuti hiába beszélek.
Legalább egy vezetéstechnikai tréninget be kéne iktatni a K3-4-5 mellé.
hát hogy írtad hogy téged is más mocira akartak rábeszélni de te mégis a gsr nél maradtál.......
jaja köszi.

Én nem nagyon találtam milla alatt.
Nem hiszem hogy ezzel problémáim lennéne 90kg vagyok és az építő iparban dolgozom, Tehát nem egy kis vézna srác vagyok.....