Vissza is fog.Hideg van.Takard le a hűtőt.
Esetleg ugraszd ki a termosztátot.Bele egy fazékba fel a gázra egy hőmérő társaságában és figyeld ahogy nyit.
Valaki tudna segíteni,hogy hidegebb időben motoroztam kb 0-2 fok lehetett 6.ban mentem 110-130 között a blokk visszahűlt a 66-73 Celsius fok körüli értékre.
A motor Gsx-r 600 k3 én úgy tudtam,hogy a termosztát 85 foknál nyit. Ez normális jelenség?
Ti mit tapasztaltatok? Válaszotokat előre is köszönöm.
Üdv.
Szinyák
Vedd ahogy én.
Bementem a motorosbótba.
Télen.0 fok.
Mondom kéne valami a sisakra plexipára ellen.
Közben elejtettem hogy jogsi készül kéne valami motor.Pegaso stradával szemezte.
Vedd meg eztet.Volt a válasz.
Mi a bánat ez.
Törött is volt,kék is volt.Namondom suzuki az meg mi a szösz.
Eladósrác mondja jóez nagyon.
Jó is volt azóta letekertem egy 20-ast naggyából vele.
Alapvető külső jegyek.Idomcsavarok,idomok,féktárcsák,belső blokkalkatrészek állapota,váz van e polírozva,kompressziómérés nem árt..Menet közben egyenesen megy e,füstöl,húz rendesen,csörög,zörög,kapcsolható a fokozatok mind rendesen,nem e csúszik a kuplung.
Mivel nincs összehasonlítási alapod vigyél egy tapasztalt havert ő megmondja a tutit.Esetleg dumáld meg az eladóval egy szervízben állapotfelmérést.Még ha te fizeted és buksz 5-10e-ret nem egy balesetes félhulla motor javítását bukod.
Állva csak egyszer dűltem el.
saját garázsban de a fal megtartótt...............hellyel-közzel.
De nem voltam épületes látvány ca motor és a fal közt mint egy lapított nókus.
Viszont még mindíg aszondom első motornak inkább egy 100 alatti lóval rendelkező könnyen kezelhető gép jobb.
Egy reflexszerű elsőfék húzás utáni tigrisbukfenc (első motornál tuti egy-két ilyen befigyel.Tapasztalatból beszélek.)
Ennek költsége huhh.Na az igen.
De tuti hiába beszélek.
Legalább egy vezetéstechnikai tréninget be kéne iktatni a K3-4-5 mellé.
Esetleg ugraszd ki a termosztátot.Bele egy fazékba fel a gázra egy hőmérő társaságában és figyeld ahogy nyit.