Szia!
Ha eszed semmi, meghalsz a GS500-zal is, ha van eszed, akkor GSX-R600-assal is elmotorozol évtizedekig! Persze önmagában ez nem garancia! Én úgy gondolom, a GS500-ast pörgetni kell, nógatni előzésekkor, legalábbis nálam ez történt egy 2001-es példánynál!
Helyedben GSX-R600-ast vennék, mégis csak jobban fel van szerelve! Megbízhatóbb futómű, komolyabb fékek, és még sorolhatnám!
A lóerőgarmadától ne fossál, senki sem mondta neked, hogy nyélgázon vidd át a vasárnapi kosztot Marika néninek!
Lehetne egy hülye kérdésem gs500-ast vagy gsxr600-ast vegyek , jogsim már régóta van, de eddig csak 250-es MZ volt a legnagyobb, amivel sokáig motoroztam gond nélkül, no meg ER5-ös, amivel vizsgáztam (ez volt a top ). Kicsit félek a túl sok pacitól. Köszi a válaszokat.
Tolják a hozzánemértők!
Én ugyan nem tolom...csak ha van rajta punci, és azt is csak hátulról és 1 percnél rövidebb ideig, hogy ne fáradjak ki nagyon......mert tudod, hogy motorzni kell, és ahhoz meg kell a kraft
Most már tudom, hogy mennek a dolgok...nagyon köszönöm ....azt hogy te nem értesz dolgokat ...azon sajnos nem tudok segíteni ....remélem nem ér baj amiatt, hogy ilyen sötét kisgyerek vagy! , ,
Ha eszed semmi, meghalsz a GS500-zal is, ha van eszed, akkor GSX-R600-assal is elmotorozol évtizedekig! Persze önmagában ez nem garancia! Én úgy gondolom, a GS500-ast pörgetni kell, nógatni előzésekkor, legalábbis nálam ez történt egy 2001-es példánynál!
Helyedben GSX-R600-ast vennék, mégis csak jobban fel van szerelve! Megbízhatóbb futómű, komolyabb fékek, és még sorolhatnám!
A lóerőgarmadától ne fossál, senki sem mondta neked, hogy nyélgázon vidd át a vasárnapi kosztot Marika néninek!