Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Teljesen igazad van
Most akárki akármit mond nem fogok bemenni ma boltba és venni 8500 km után légszűrőt majd csak 12 000 után de a könyve is 6000 12000 km állásnál csak tisztítást ír 18000-nél cserét.....
Ez a szűrő szerintem a levegő egyirányú áramlására lett kifejlesztve..... (gondolom én, de majd a hozzáértők segítenek ha tévednék... például ddt500, vagy szobapatkány? )
Tudod Gyula mint a segged, az is egyirányú forgalomra van tervezve....
Vagy esetleg tévedtem? Akkor bocsesz....
Hey!
Nekem speciel a kifújatás után megtett 6000 km -t követően nem volt észrevehető különbség a szűrő koszos és tiszta felülete között (szemre) egy 12.000 km futás utáni légszűrőhöz képest(tehát szűrt a szűrő ránézésre is!)
Ettől függetlenül roncsolódhatott a szűrőfelület, és juthatott be több kosz a motorba, csak szerintem ahhoz, hogy gallyra menjen kicsit több kell.(mondjuk feleslegesen kifújatni 12000 km alatt x-szer )
Amúgy, ha be van tartva a szervízintervallum, nem emiatt fog tönkremenni a gép.
azért érdemes lenne azokkal a kollégákkal beszélni akiknél 15-16000km-nél 8bar körüli értékeket mértünk........ők se gondolták volna, hogy árt amit csinálnak......az injektoros gépeknél nem annyira észrevehető ha elmegy a kompresszió(sűrítési végnyomás, de az kapja be aki másképp nem érti) mert elég jól kompenzál az ecu csak egy kicsit elmegy az erő....
Ha eddig ment koszossal akkor már kibírja azt a 3500 km-t közúton majd utána csere meg én aki minden kanyargás után mocit mos csak nem lesz baja
csak jelzés értékkel tettem fel a linket és az idézetet....nekem tök mindegy ki mit használ........
Én nem tenném de te géped.
Nem hinném hogy valami baja is lenne a motornak a szűrő miatt, hogy most kifújattam kb 3-4 bar nyomással 12 000-nél úgyis cserés lesz 3500 km-t már kibír a tisztítottal is
Utána meg veszünk újat nehogy csődbe mennyen a gyár.....
Ajjjj.Én nem mertem szólni hogy frászt spórolok 12k enként egy szűrőn még nekem esnek.
Érdekes olvasnivaló a légszűrők milyenségéről, tisztításáról, kiemelném a gyári szűrő ilyetén tisztítását:


"Hibát követ el az az ember, aki 6-8 baros levegővel, kompresszorral kifújja a szűrőből a port, ugyanis a nagy nyomás a szűrőpapír elemi rostjait, porózusságát mechanikailag teszi tönkre és a szűrési küszöb könnyedén duplájára nő, de akár megsokszorozódik, hiszen a pórusok megnagyobbodnak. A szűrőpapír nem erre az igénybevételre van mechanikailag méretezve. Aki nem hiszi, meggyőződhet maga róla: tegyünk a napra egy új szűrőt, a szűrő árnyékába egy fénymérőt. Jegyezzük fel az értéket. Majd egy koszos szűrőnél mérjük meg a fényerősséget az árnyékában és aztán fújjuk ki alaposan kompresszorral az áramlási iránnyal ellentétesen. Most megint tegyük mögé a fénymérőt és lepődjünk meg, hogy a fényerősség eléri, sőt, meghaladja a vadiúj szűrő mögött mértet, pedig a koszos szűrőpapír nem lett fehérebb, mint az új. De a fényt és a koszt jobban átereszti. Ez nem egy tudományos teszt, több helyen támadható is, de elgondolkodtató."


a cikk: http://totalbike.hu/magazin/2010/04/30/olcso_tuning_a_rossz_levegoszuro
/
Szia Picur!

Bécsi út kifelé menő shell kút előtti lámpánál balra fel.
200 m után megint bal és meg is érkeztél.
Szia Mizsi!Mibűl van ez a kabátka?Cordura?
Túrázásra ezres gixxer?
Mmmmmmmm.Nemmáááááá.
Amúgy szép a gép de ha tényleg túrásra vetted volna a figurát Idomos bandit lett volna nem ez.
Ha meg tényleg visszafogod magad akkor kiheréled az élményt.
De ez nem bántás nehogy úgy vedd.
...mint a fegyverletétel.
Há világos.
ja,és köszi
Nem keversz, a kistesó volt tervben.
Nem csak ez volt a K5 eladásának oka, összejöttek ott már jócskán a kilóméterek is.
Nem éreztem volna jól magam ezres után egy hatszázason,más alternatívát kellett választani. Tavaly több mint 15ezret mentem, az minimum 4 hátsó,2 első gumi,a többi költséget nem említem,mert az km függő. Változtatok a stílusomon, öregesre,túrásra veszem a figurát,többet nem veszek szuperverseny gumit,nézek egy közte megoldást, így talán nem kell 3ezer kilóméterenként gumit vennem,kutyának nincs erre pénze....és nem elhanyagolható,hogy K7 ezresen ott a butító kapcsoló, ha úgy támad kedvem kímélem magam,és a motort is.
Benzint bele töltöm nem a légszűrőre
Thx
Kifújattam kompresszorral és kész
Te Mizsi! A motorod kurva szép meg minden. Grat hozzá! De nem azért adtad el a K5-öt mert, hogy nagy meg zabálja a gumit? Úgy rémlik 600-750-ben gondolkodtál. Vagy keverlek valakivel?
Eladnám 3XL kabátom, colosabb 110-120 kilós emberre tökéletes, ha kimosom nincs nyoma a használatnak!
Kivehető bélés, hálós nyári külső váz, CE hát,váll,jönyök protektorokkal.
Kényelmes,és nem jön szembe az utcán....
Ára 40.000.pénz
Ez azért van mert kimostad a gyári légszűrőt.
Az enyém már tutira nem megy el további 6000-et. Igaz, még relatíve jó... Még mindig szebben néz ki, mint molnargyu tisztított szűrője. De nagyon sok port nyelt pár alkalommal, úgyhogy inkább cserés lesz ebben a hónapban. Új gyertyákat megkapta a Beccyke. Szépen meg voltak sülve a gyertyák.


Apropó... Valami gond lehetett valamelyik gyertyával. Semmi különöset nem véltem felfedezni a gyertyákon, csupán annyi volt a tünet, hogy induláskor fura rángatózást éreztem a motoron. A hangja sem volt túl szép. Olyan volt, mintha az egyik henger nem menne rendesen. (Mármint a gyújtás nem volna megfelelő) Gyertyacsere óta meg minden tökéletes. Először a légszűrőre gondoltam, de most már tutira nem. Járt már így valaki?
Az hol wan more?