Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ismerem a kollégát... SV1000-ese van és az egyik haverom. Ment is a pillázás mikor visszajött tőled, hogy basszus hová lett a kompresszió.
tehát vagy a gyári vagy jó bele valamelyik másiké mint pl a honda cbf600-ba a horneté pedig a katalógus nem hozza hozzá...
Nem figy. srry
azért tettem be a linket......: Air Filter: Sorry, not available
Szia!
Valami olyasmi.......Találsz itt róla egy-két infót
Légszűrő!
vegyen banditot aki akar
ehhez a hilfo katalógus ezt írja: http://www.hiflofiltro.com/17....
GSX-R 750 K8 Légszűrő HFA3613?
azé mondom....nekem mindegy.....amúgy ezek is csak teóriák amit minden szerelgető ember a maga tapasztalatai alapján hirdet mint egy igét....oszt vagy úgy van vagy nem...
Vagy erőltessen be 2 db szűrőt egymás fölé, így 24000 -ként kell csak ránézni (ránézni ismétlem... nem cserélni, meg fújogatni, meg egyebek) így tetemes időt lehet megspórolni a motorbuzulással, és lehet helyette menni!
Milyen rendes vagyok, csak úgy szórom a jobbnál jobb ötleteket! Remélem jegyzetelsz tojáshéjjas bár-gyu -kám!
12k nál tank felhajt gyári új szűrő betesz oszt csá.
Vili kis fostosszájú
Hozzám csak 3500 km állásnál került a moci
De rendes vagy! hogy fedezzelek szárazon!
Dehogynem! leveszem garattal, és kiszopkodom, hogy beszarsz, majd befújom tisztítóval, mindezt ezrenként !
Ja és rákenek egy diszperzites vödör vazelint, azon már csak nem megy át a por!
Ahogy tisztítás előtt kinézett én javasolnám a 12000-es cserét mert igen poros helyen használod a gépet.....ez nem tanya függő hanem vannak olyan országrészek mint pl Dabas ahol ha a földbe rúgsz homok száll fel....laktam lajosmizsén tudom milyen poros a levegő........ezt egy hegyi környéken nem tapasztalod, ott még 18000 után sem olyan koszos egy szűrő mint a Tiéd........
ITT AZ 5 PONT!
Holnap ezért a jó válaszért lenyelheted....
Figyejjé kisgyerek!
Ne baszogasd a szűrődet 12000 -ig, de utána cseréld ki azonnal vili?Hidd el megéri!Tapasztalat!
Kiszopkodni nem lehetne?
Vagy emiatt a kolléganődnél reklamáljak?
Kis cickányfing.... csütörtökön ne felejtsd megyünk a ringre mink kb 5től ott leszünk
Szia KisZacskószőrtüszőm!
Holnap kifújom a szűrődet okés?
Kibefelé, meg ahogy akarod, ha nem akkor is!
Te romlottszar!
Ja bocs! Akkor átnézetem eletromikroszkóppal.... de amit használsz az kopik, abba bejuthat minden szar,ezzel idővel számolni kell.
Kompresszóvesztésnek meg lehet még sokezer más oka is....de te ezt jobban tudod! Mondjuk ez is hozzájárulhat, de ezeknél a magas fordulatszámon üzemelő madárcsont súlyú, felületkezelt alkatrészek tömkelegéből álló motoroknál elég pár elnyúlt (kihagyott) olajcsere, folyamatos koppolás, gyilok(mondjuk gumifüst tiltáson álló motorral), azt hellóvan neki!
Meg amúgy is a blokk körüli dolgok nullázódnak le gyorsan a gsxreknél (futómű, váz, felnik, idomok.. )! Ahogy itt nyomjuk!
Szia Medve!

Baszom azt a kifordulós fajtádat, kihúzom magam a pogramok alól és inkább vedelek mi? Pedig a pogramok jók voltak és nem volt oan sok a köcsög....
Ez direkt neked készült eredeti hántolt cserzett szöcskebűűűr és belűl heinekenes tasakokkal van ellátva automatikusan utántöltődős ....
Magyarul akkor te se cserélnéd ki a helyemben csak 12 000-nél vagy rosszul értelmezem?
A mérhető károsodáshoz kb 1000km is elég egy rossz légszűrővel.....ezt tapasztaltam olyan gépnél 23000km-nél ahol a szakszervizben a sportszűrőt befújás nélkül tették bele a motorba mondván gyárilag be van fújva....nem volt......a 24-es szervizen csont száraz volt a szűrő és az otthagyott gépen másnap kompressziómérés volt......utáni kis sírás.......és papírszűrő visszahelyezése....én csak 6000-ként kiütögetem a szűrőből a port és ha nagyon koszos mert poros helyen lakik a gazda akkor javaslom a cserét 12000-nél a 18 helyett......de ahogy írtam nekem tök mindegy ki mit csinál a saját gépével....