azé mondom....nekem mindegy.....amúgy ezek is csak teóriák amit minden szerelgető ember a maga tapasztalatai alapján hirdet mint egy igét....oszt vagy úgy van vagy nem...
Vagy erőltessen be 2 db szűrőt egymás fölé, így 24000 -ként kell csak ránézni (ránézni ismétlem... nem cserélni, meg fújogatni, meg egyebek) így tetemes időt lehet megspórolni a motorbuzulással, és lehet helyette menni!
Milyen rendes vagyok, csak úgy szórom a jobbnál jobb ötleteket! Remélem jegyzetelsz tojáshéjjas bár-gyu -kám!
Dehogynem! leveszem garattal, és kiszopkodom, hogy beszarsz, majd befújom tisztítóval, mindezt ezrenként !
Ja és rákenek egy diszperzites vödör vazelint, azon már csak nem megy át a por!
Ahogy tisztítás előtt kinézett én javasolnám a 12000-es cserét mert igen poros helyen használod a gépet.....ez nem tanya függő hanem vannak olyan országrészek mint pl Dabas ahol ha a földbe rúgsz homok száll fel....laktam lajosmizsén tudom milyen poros a levegő........ezt egy hegyi környéken nem tapasztalod, ott még 18000 után sem olyan koszos egy szűrő mint a Tiéd........
Kiszopkodni nem lehetne?
Vagy emiatt a kolléganődnél reklamáljak?
Kis cickányfing.... csütörtökön ne felejtsd megyünk a ringre mink kb 5től ott leszünk
Ja bocs! Akkor átnézetem eletromikroszkóppal.... de amit használsz az kopik, abba bejuthat minden szar,ezzel idővel számolni kell.
Kompresszóvesztésnek meg lehet még sokezer más oka is....de te ezt jobban tudod! Mondjuk ez is hozzájárulhat, de ezeknél a magas fordulatszámon üzemelő madárcsont súlyú, felületkezelt alkatrészek tömkelegéből álló motoroknál elég pár elnyúlt (kihagyott) olajcsere, folyamatos koppolás, gyilok(mondjuk gumifüst tiltáson álló motorral), azt hellóvan neki!
Meg amúgy is a blokk körüli dolgok nullázódnak le gyorsan a gsxreknél (futómű, váz, felnik, idomok.. )! Ahogy itt nyomjuk!
Baszom azt a kifordulós fajtádat, kihúzom magam a pogramok alól és inkább vedelek mi? Pedig a pogramok jók voltak és nem volt oan sok a köcsög....
Ez direkt neked készült eredeti hántolt cserzett szöcskebűűűr és belűl heinekenes tasakokkal van ellátva automatikusan utántöltődős ....
A mérhető károsodáshoz kb 1000km is elég egy rossz légszűrővel.....ezt tapasztaltam olyan gépnél 23000km-nél ahol a szakszervizben a sportszűrőt befújás nélkül tették bele a motorba mondván gyárilag be van fújva....nem volt......a 24-es szervizen csont száraz volt a szűrő és az otthagyott gépen másnap kompressziómérés volt......utáni kis sírás.......és papírszűrő visszahelyezése....én csak 6000-ként kiütögetem a szűrőből a port és ha nagyon koszos mert poros helyen lakik a gazda akkor javaslom a cserét 12000-nél a 18 helyett......de ahogy írtam nekem tök mindegy ki mit csinál a saját gépével....
Valami olyasmi.......Találsz itt róla egy-két infót
Milyen rendes vagyok, csak úgy szórom a jobbnál jobb ötleteket! Remélem jegyzetelsz tojáshéjjas bár-gyu -kám!
Ja és rákenek egy diszperzites vödör vazelint, azon már csak nem megy át a por!
Holnap ezért a jó válaszért lenyelheted....
Ne baszogasd a szűrődet 12000 -ig, de utána cseréld ki azonnal vili?Hidd el megéri!Tapasztalat!
Vagy emiatt a kolléganődnél reklamáljak?
Kis cickányfing.... csütörtökön ne felejtsd megyünk a ringre mink kb 5től ott leszünk
Holnap kifújom a szűrődet okés?
Kibefelé, meg ahogy akarod, ha nem akkor is!
Te romlottszar!
Kompresszóvesztésnek meg lehet még sokezer más oka is....de te ezt jobban tudod! Mondjuk ez is hozzájárulhat, de ezeknél a magas fordulatszámon üzemelő madárcsont súlyú, felületkezelt alkatrészek tömkelegéből álló motoroknál elég pár elnyúlt (kihagyott) olajcsere, folyamatos koppolás, gyilok(mondjuk gumifüst tiltáson álló motorral), azt hellóvan neki!
Meg amúgy is a blokk körüli dolgok nullázódnak le gyorsan a gsxreknél (futómű, váz, felnik, idomok.. )! Ahogy itt nyomjuk!
Baszom azt a kifordulós fajtádat, kihúzom magam a pogramok alól és inkább vedelek mi? Pedig a pogramok jók voltak és nem volt oan sok a köcsög....
Ez direkt neked készült eredeti hántolt cserzett szöcskebűűűr és belűl heinekenes tasakokkal van ellátva automatikusan utántöltődős ....