Mi a faszt csinálsz te avval? 4 éve vettem egy szett pucolót, 2-3 havonta havonta használom és a fele még meg van. Pedig a tisztító löttyel addig fújkálom amíg nem folyik alul felül.
Nálam ez kimerül annyiban, hogy többé nem veszek Yamahát és Hondát sem veszek soha. Minden alkatrész 2-3X annyiba került a Yamahámra mint a gixxerre. Egy 600RR-re 75 rugó az üléstakaró idom. A gixxerre 30 volt.
Na bazdmeg megint felment a pumpa inkább megyek kipucolom a K&N-t a gépben!
Mert ugye az sem pénzügyileg racionális Zoli hogy 800-kilométerenként pucolom a légszűrőm egy olyan folyadékkal ami 4600Ft és 5 alkalomra elég nem?
De tudod mit TELIBEKÚROM mert ez a hobbim, és erre szívesen költök és nem érdekel mennyit eszik benzinből,gumiból,kuplungból,fékbetétből,láncból,olajból,idomb
ól!
A motorozás csak viszi a pénzt, de nem kötelező lehet venni 1.3-as dízelt és autózni!
Nehogy már összehasonlíts egy Gsxr-t a kávédarálóddal!
Ennyi hülyeséget amit összehordasz. A Gsxr egy idomos sportmotor az SV meg egy naked túramotor. Ha te most azért nem veszel idomos motort mert ha elesel drágább megjavítani akkor jó nagy fasz vagy és tudod mit küzd a széllel mert az milyen férfias
Nehezen bírom elviselni a hozzáállásod a dolgokhoz
Én kutyától vettem egy első szettet féláron Tesó...
24.000 helyett ideadta 12-be...mert nem vette át tőle egy megrendelője...
Otthon pedig kicseréltem sec-perc alatt...
Ha elmered vinni a géped szerelőhöz fékbetétcserére és ezért 30 rongyot kifizetsz, akkor úgy picsán rúglak, hogy átrepülöd motorostól az egész kedvenc ugratós útaszakaszodat...
Nehogy elvidd már...
Kinézünk egy jó fékbetétet, amit kutyánál én is jó áron vettem (Brembo) és kicserélem neked kb. 45 perc alatt és a végén meg jól ELBASSSZATJUK azt az összeget, amit szerelésért akarsz kifizetni...
Magamból indulok ki mert ezt tudom. Én kb. 6000 km-t megyek egy évben ami kb 3 hátsó gumi és 1 első. Én pályázott használt gumit szoktam venni darabja 10 és 20 ezer között állapottól függően... vegyük átlagban 15ezer *4db 60000Ft
Egy gumicsere nekem 2000Ft tehát az 8000 Ft egy évben.
Gumira összesen kb. 70000Ft egy évben.
Ha szerencséd van akkor a kötelező szervizen és a gumin kívül nem nagyon kell költeni rá.
Én idén speciel kicsit szopok most volt kuplungcsere+18000-es szerviz fizettem 55ezret össz plusz szóltak,hogy 1000-2000km és elől fékbetét csere. Munkadíjjal kb 25-30ezer és sztem idén láncszett cserébe is belefutok az kb 40ezer körül lesz.
Szóval ha beleszaladsz egy-két kopó alkatrész cseréjébe az gyorsan megdobja az éves fenntartást.
Fogyasztás: erősen jobb kéz függő. Én mentem már 5.5 literes fogyasztással is túrán, ringen 10 liter körül. Én átlagban utcán 7-8-9 literrel járok attól függ mennyire gurul el a gyógyszer
Azt hiszem ennyi kérdezz nyugodtan bármi eszedbe jut még!
Idomok egy tétel és ha tényleg nem ragasztgatott cuccokkal akarod megoldani a javítást akkor fáj.Pénzben.
Ároktakarítás KB mennyi volt össz-vissz?
Nem mindent lehet ragasztani és e miatt álljon a gép szezonban.Neeeemáááááá.
És ugye tudjuk hogy a gixxer-t azért jobban dobják el mint a többit a nagy darabszámok miatt.Így vagy nem lehet bontva kapni idomot vagy megkérik az árát.
Nekem meg nem kell.Ennyi.
Semmi támadás semmifikázás csak puszta pénzügyi racionalitás.
Te figyi Zoli...80-al raktam le kb. a Gixxerem a Fóti árokba...nem kicsit repült a gép... 0 FORINTOT FIZETTEM IDOMJAVÍTÁSRA...
A fejidom tört szét jobban és a sárvédő és kicsi repedés az oldalán...ez a GENYÓ BRINGA hozott ragasztót és megragasztottuk még Gixerpeti segítségével 3-an egy olyan 2 óra alatt az egész hóbelebancot. És még ez a FOSTARTÁLY Bringa a ragasztót is fizette, mert mondtam neki, hogy ha nem, akkor belelépek gecis talpú cipővel a szeme sarkába...
Erre nagyon beféltt és másnap hozott mégegy tartalék ragasztót is az utánragasztáshoz...
Szóval ha ez alapján választasz motort, hogy mi törik róla, akkor a te géped tényleg egy váz és 2 kerék kormánnyal...
Akkor a következő szettet majd te intézed Dokikám!
Ami most van az idén még kibírja....