első futómű:rugó előfeszítés teljesen becsavarva és onnan a 4. vonalig ki.Húzófokozati csillapítás HARDból kifelé csavarva 1 3/4 fordulatot. Nyomófokozati csillapítás HARDból kifelé 1 3/4 fordulat
Hátsó: rugó előfeszítés 195,9mm a rugó hossza Húzó csillapítás:HARDból kifelé 2 fordulat Nyomó csillapítás:HARDból kifelé 1 3/4 fordulat
majdnem olyat vettem mint a tiéd,1.6ért kaptam volna egyet,jobban ment volna a szerelésemhez
féltem a hatszáztól /pedig jobban tetszik a K8 600 formára/,hogy kevés lesz az erő.....
Nemgáz birja a srác a gyűrődést.Tök megvadul a szerpentinen.Szerintem nem te voltál.Én is inkább kidugott nyelvel meredek az útra de az a ruha elég meghatározó a fehér részével.
Zutty elviharzott melettem egy kék gixxer mögötte egy fekete mondom ezek ti lehettetek.
Nem nagyon lehet bámészkodni ilyen tempónál.
Amúgy ma rengeteg motoros jött szembe.
Fent én mentem legelöl, de én nagy általánosságba a saját sávunkba nyomom.
Cimbidet nem akartunk megijeszteni ezt bátram mondhatom a többiek nevében is - sorry -
Kettő után a Szentendrei OMV-től.Jött veled szembe egy halom SV-s.Nem vetted észre?
Rolira ráhoztátok a frászt mikor átjött valamelyiktek a másik sávba.
Sok balesetmentes km-t
Egyszer, ha megvadulok, én is lehet 1000-re nevezek majd be