Mindenképp megnézetem, de gondolom ezt a Sima Team is megnézi nekem nem?
Még hátul egy kicsit az az alu segédváz ment el kicsit, de az nem olyan vészes...
Spóroltunk az idomokon, mert azt ragasztottuk saját magunk és most megteszi, amég nem szakad rám a nemzeti bank...
valszeg csak fel kell lazitani a csavarokat az alsó és felső villahidnál és helyrerakva lehuzni..de azért én kiméregetném azt a vázat..egy ilyen felni sérülésnél sanszos a váznyak deformálódása.
Bakker most, hogy mondod ilyen alapokat meg sem néztünk úgy ment a kapkodás tegnap...
A váz hála az égnek egyben van és nem sérült, nem reoedt...a nagyja rész ütést és erőt a kerékagy nyelte el és a tárcsák...
Viszont a kormány, egy jó 10 fokot el van ferdülve az egyenes kerékálláshoz képest...
Már köszönöm jól vagyok, bár a térdem és a hátam kapott nagyobbat, no meg az a hülye fejem...
A fejem már rendben és minden más zúzódás, viszont a hátamra ugyanígy ráestem 2003-ban és a térdem pedig már 3 szor kiment sportbaleset miatt, úgyhogy nem jött jól ez egyiknek sem...
A legutóbbi Merszen, amikor kint voltatok Zsófival, mikor az a nagy viharszerűség jött felfele, na akkor taliztunk és azelőtt 4 nappal volt a perec...
Megúsztam ez a lényeg...
Tegnap már vittük is futóműveshez, mert megjött az ajándék jézuskától...
Azt nem is néztem basszus...
A kormány részen ugye nem lehet semmi kábel, ami ehez tartozna...?
Mert a gázbovdenemet szét is baszta, ahogy megtekeredett a kormány...7000Ft volt egy kurva bovden -10%-al...
Valaki nem tudja véletlenül, hogy a Gixerem mi alapján méri a sebességem?
Tegnap ugyanis, amikor kész lett és vittük Simáékhoz, akkor minden működött a műszerfalon kivéve a sebességemet nem mutatta...
Mit kell megnézni rajta, hogy kiderüljön mi van?
Köszönöm előre is!
Sziasztok!
Megint lenne egy kérdésem.A fékbetéteket meddig lehet koptatni?A fém résztől mennyi a minimum ferodol réteg amitől már cserés.Nem szeretném,ha a tárcsa sérülne.Köszi
Hatalmas melót nyomtunk ma Gixerpetivel annak érdekében, hogy 3 órától 5-ig elkészüljön a Gixer...
DE SIKERÜLT...
Délután 5-kor már talpán volt a gép és kapta a fagyállót, majd kis teketória és rémisztgetés után indult is...
Felgumiztattuk így ideiglenesen, mert ma már vinni kellett a Sima Team-hez, mivel jövő héttől szabin vannak... így ma fél 6-ig oda kellett érnünk...SIKERÜLT!
Egy jó egészséges BURNOUT-hoz kellő kormányferdülés van a korányon az egyenes kerékálláshoz képest, így úgy mentem Peti mögött a motorral, mintha folyamatosan erőcsúsztatnék, mármint kinézetileg....a ferde kormány miatt...
Egyfolytában paráztam, hogy úristen vajon a nagy kapkodásban rendesen átnéztünk-e mindent....
Féltem az elejétől nagyon...remélem nem fog kiesni a kerék, meg ilyeneken paráztam és feszült voltam...
De végül is idomok és motorsegg nélkül rendőrmentesen odaértünk...
Krisztián körbenézte majd azt mondta, hogy holnap délben telefonáljak és elmond mindent, hogy mennyibe fog fájni és hogy mikorra lesz meg!
Pééééééterrrr Tesó...KÖSZI AZ EGÉSZ NAPOS SEGÍTSÉGEDET, MUNKÁDAT ÉS A FUVART! KIRÁLY VAGYOL APÁM...
Ezt a jól járnál vele szöveget az olcsó Castrol olajjal már el is cseszted.....amúgy is csörög tőle a blokk,hát még ha olcsó is de lehet csak nekem volt ez a tapasztalat.
A láncszetted bírja? vagy azt kíméled,ezért bánta a kuplungod?
Ilyen az, ha valaki szereti a VAS-at...