Sosem versenyeztem a merszen. Tavaly a haverom (2:20 FZ1) azért esett el mert egy ember a sikán előtt féktávon középről bevágott az ideális ívre. Nekem is vannak videóim azokon látni, hogy kivárom a pillanatot az előzésre. Nem bántom a lassabbakat. A baj nem akkor van amikor a 2:10-es ember találkozik a 3 percessel hanem amikor a 2:15-ös találkozik a 2:20-al. Az ezelötti merszen 25-en voltak és ha megnézed a képeket csupa fullos pályamenő. Ha csak a 2:30 feletti embereket engednék fel asszem hamar csődöt jelentenének. Szerintem a mostani sem volt teltházas úgy, hogy 110-en regisztráltak.
Nemrég beírtam ide, hogy június 2.-áig mindenkinek el kell döntenie, hogy jön-e a június 18, 19, 20.-ai vidéki szülinapos, fórumtalira bulira.
Szóval légyszi kezdjétek el beírosgatni magatokat, mert Gixxerpetivel júni 3.-án hazamegyünk és intézzük a kajarendelést....
A következő lista már élesben megy, szóval ide már csak az írja fel magát, aki 1000%, hogy jön!
1. Tomiquattro (Aki mellesleg a szülinapos lesz)
2. Gixxerpeti
3. Gyorsi
4. Kriki (drága kis ágyasom)
5. Joe-Z (Ricsi is jön lehet)
6. Jómagam (Doki)
Ezen listát merészelem magam megírni, mivel tudom, hogy biztosan jönnek ezen GIXERBUZI HULIGÁNOK!
A balesetet tegnap lezártuk arra nem is írnék de itt el kéne gondolkoznod azon, hogy miért is nem ment oda hozzád más senki.
Tavaly a merszek nagyrészén csak mint néző voltam jelen de így is odamentem a legtöbb buktázó emberhez egy kis lelki támogatást nyújtani. Ilyenkor jólesik hallani nekik, hogy á ez semmi. Ha most azt is a szememre vetted, hogy túl rendes vagyok hát ez van.
Amikor odamentem az azért volt mert elesett egy ismerős. Semmi több.
Olvasgatom ezt, mindkettőtöket 1-2 szó erejéig ismerlek.......2008-ban volt a merszeken ilyen verseny hangulat mint amit itt olvasok, tavaly normális mert belátták, hogy a motorosok.hu.-n mi akik ezt szóvá tették kibeszéltük és ez hatott talán mert megfogalmazták azt, hogy a gyorsaknak vigyázni kéne a lassabbakra, így jó hangulat volt kevés buktával és nem arról szólt, hogy a merszen kell megmutatni ki mennyire tud.......amúgy nem értem, hogy aki 2.10 alatt megy az minek megy a mersz-re a 3 perces(mint jómagam is) emberek közé küzdeni?......annyi remek pályanap van különböző csoportokkal, hogy csak na.....viszont ha ez lesz megint a merszeken mint 2008-ban akkor az utcai emberkék el fognak tűnni.....lehet, hogy ez jó a spílereknek, de a szervezőknek nem biztos....
Ahhoz képest hogy ddt-vel megbeszéltük hogy nem említjük a fórumon a dolgot, elég sok haverja idecsődült az igazát magyarázni.
Legyek rutintalan, nem tudok pályázni, nem ismerem az ideális ívet, elfogadom. Igazatok van, rutinos ott nem előz azonos sebességgel haladó motorost. Az senkit ne zavarjon hogy én az r1-re mentem rá aki lassabb volt, ddt még a háta mögött volt az r1-nek. Senkit ne zavarjon hogy ha ddt a balost szűken veszi attól még tudja hogy én ott vagyok neki jobbra. senkit ne zavarjon hogy azt mondja nem látott, de mégis satuznom kellett hogy belém ne jöjjön oldalról. Senkit ne zavarjon hogy egész mersz előtt oda se jött köszönni se, pedig velünk szemben volt, de balesetkor csakis Ő volt az egyetlen aki odajött megkérdezni a sztorit, mint aki érzi hogy vaj van a fején. Egyszerű elintézni a mondandót az ideális ívvel megy egy nem láttalak-al. Legközelebb ezek szerint ha kimegyek merszre, kiüthetek mindenkit aki rákavarodik az ideális ívemre. pár kanyarral odébb a hátánál voltam, akkor észre tudott venni. Amikor mellette, sőt előtte vagyok akkor már nem lát. Nem nekem gurult el a gyógyszerem hanem neki. Megmutatja hogy kifér azon a lyukon aki rányílt az R1 széles kanyarvétele miatt, elém meg még be tudja tenni. Ha nem satuzok Ő jön belém, és nem fordítva. Én voltam ott és a kevés rutinommal is meg tudom ezt állapítani. De legyek én a hibás, mert nem az ideális íven mentem. Nekem akkor is tiszta a lelkiismeretem. Merszen fokozottan figyelni kell a lassabb pilótákra. Ha ddt azt állítja nem is látott akkor nem értem hogy figyelt rám. Minek nézelődne a pályán? Talán mert nem csak Ő van a pályán. De mindegy, hagyjuk a témát, én vagyok a hibás. Nem szeretnék erről a témáról többet beszélni, eleve nem is kellett volna ide felkerülnie.
Van egy kurva nagy problémám és már a falra mászom tőle mert senki semmit nem tud mondani! Mindenki csak találgat. Van egy K7 600-as gixxerem. Az a gáz vele, hogy függetlenül a motor hőmérsékletétől és mindentől néha elkezd kerregő hangot adni kb így: rrrrrrrr. :) (nagyon idegesítő) Ilyenkor esik a teljesítmény és mintha többet is fogyasztana. Ahogy elkezdem jobban húzni neki akkor nagy nehezen visszatér a normális hangja és ereje. Ez a viselkedés néha előjön néha eltűnik. Több szervizben voltam már de semmi. kompjuter minden megvolt! Ennyit mondtak: semmi baja!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert tényleg kész vagyok miatta! Ha van még kérdésetek akkor kérdezzetek mert lehet, hogy nem jutott eszembe valami amit még írnom kellett volna.
Nem ismerem a Tutist,csak látásból!Nem is azt mondtam,hogy hülye vagy köcsög,hanem azt hogy aki ilyen szituban megpróbál előzni hasonló sebességgel közlekedő motorost ebben a kanyarkombinációban annak nincs megfelelő rutinja.Ami még ezt alátámasztja,hogy kiment a kavicsba és elesett.Mivel azt a kanyart a Tibi és a Dani után be tudta volna venni,csak nem volt kellő rutin ahhoz hogy tudja mit kell csinálni.Legközelebb majd odafigyel jobban.
Ha az ember megy az ideális iven és nincs már elötte senki, akkor minek forgolodna?
A második video szintén azt bizonyitja hogy jobbszélröl csak akkor tudod a hármas kanyart venni ha elöbb odaérsz az érintéshez mint az ideális iven halado ember. A kettes videon kényelmesen odaértél a megelözött ember elött. De azt nem engedheti meg senki magának hogy a pálya jobbszéléröl érkezve egyszerre akarjon az érintöhöz érkezni egy másikkal aki az ideális iven már lapra fektetett motorral érkezik. Amikor ddt lapra tette a motort onnantól már képteleség forgolodni, senki nem számit arra hogy valaki nagy gázzal azt a kanyart derékszögben akarj bevenni jobbszélröl érkezve.
Tehát kizárolag akkor sikerülhetett volna ez az atrakcio, ha te joval elöbb oda tudsz érkezni az érintéshez, de ahogy az eset megtörtént azt feltételezte hogy egyszerre érkeztetek volna oda ami ugye világos hogy csattanással jár......
just my 2 cents
Ingyenes fórumtalálkozó Csak a fejadagod, s piád magad fizeted
Ákálámágóóó
Túl gyors voltál vagy mi a szösz?
Aribaribaribaáááááááá.
Megkérdezhetnéd a ZŐCCSÉGES erőműves srácot is, hogy lenne-e kedve jönni....
Nemrég beírtam ide, hogy június 2.-áig mindenkinek el kell döntenie, hogy jön-e a június 18, 19, 20.-ai vidéki szülinapos, fórumtalira bulira.
Szóval légyszi kezdjétek el beírosgatni magatokat, mert Gixxerpetivel júni 3.-án hazamegyünk és intézzük a kajarendelést....
A következő lista már élesben megy, szóval ide már csak az írja fel magát, aki 1000%, hogy jön!
1. Tomiquattro (Aki mellesleg a szülinapos lesz)
2. Gixxerpeti
3. Gyorsi
4. Kriki (drága kis ágyasom)
5. Joe-Z (Ricsi is jön lehet)
6. Jómagam (Doki)
Ezen listát merészelem magam megírni, mivel tudom, hogy biztosan jönnek ezen GIXERBUZI HULIGÁNOK!
Tavaly a merszek nagyrészén csak mint néző voltam jelen de így is odamentem a legtöbb buktázó emberhez egy kis lelki támogatást nyújtani. Ilyenkor jólesik hallani nekik, hogy á ez semmi. Ha most azt is a szememre vetted, hogy túl rendes vagyok hát ez van.
Amikor odamentem az azért volt mert elesett egy ismerős. Semmi több.
Legyek rutintalan, nem tudok pályázni, nem ismerem az ideális ívet, elfogadom. Igazatok van, rutinos ott nem előz azonos sebességgel haladó motorost. Az senkit ne zavarjon hogy én az r1-re mentem rá aki lassabb volt, ddt még a háta mögött volt az r1-nek. Senkit ne zavarjon hogy ha ddt a balost szűken veszi attól még tudja hogy én ott vagyok neki jobbra. senkit ne zavarjon hogy azt mondja nem látott, de mégis satuznom kellett hogy belém ne jöjjön oldalról. Senkit ne zavarjon hogy egész mersz előtt oda se jött köszönni se, pedig velünk szemben volt, de balesetkor csakis Ő volt az egyetlen aki odajött megkérdezni a sztorit, mint aki érzi hogy vaj van a fején. Egyszerű elintézni a mondandót az ideális ívvel megy egy nem láttalak-al. Legközelebb ezek szerint ha kimegyek merszre, kiüthetek mindenkit aki rákavarodik az ideális ívemre. pár kanyarral odébb a hátánál voltam, akkor észre tudott venni. Amikor mellette, sőt előtte vagyok akkor már nem lát. Nem nekem gurult el a gyógyszerem hanem neki. Megmutatja hogy kifér azon a lyukon aki rányílt az R1 széles kanyarvétele miatt, elém meg még be tudja tenni. Ha nem satuzok Ő jön belém, és nem fordítva. Én voltam ott és a kevés rutinommal is meg tudom ezt állapítani. De legyek én a hibás, mert nem az ideális íven mentem. Nekem akkor is tiszta a lelkiismeretem. Merszen fokozottan figyelni kell a lassabb pilótákra. Ha ddt azt állítja nem is látott akkor nem értem hogy figyelt rám. Minek nézelődne a pályán? Talán mert nem csak Ő van a pályán. De mindegy, hagyjuk a témát, én vagyok a hibás. Nem szeretnék erről a témáról többet beszélni, eleve nem is kellett volna ide felkerülnie.
Van egy kurva nagy problémám és már a falra mászom tőle mert senki semmit nem tud mondani! Mindenki csak találgat. Van egy K7 600-as gixxerem. Az a gáz vele, hogy függetlenül a motor hőmérsékletétől és mindentől néha elkezd kerregő hangot adni kb így: rrrrrrrr. :) (nagyon idegesítő) Ilyenkor esik a teljesítmény és mintha többet is fogyasztana. Ahogy elkezdem jobban húzni neki akkor nagy nehezen visszatér a normális hangja és ereje. Ez a viselkedés néha előjön néha eltűnik. Több szervizben voltam már de semmi. kompjuter minden megvolt! Ennyit mondtak: semmi baja!
Remélem valaki tud nekem segíteni mert tényleg kész vagyok miatta! Ha van még kérdésetek akkor kérdezzetek mert lehet, hogy nem jutott eszembe valami amit még írnom kellett volna.
Előre is köszönöm!
A második video szintén azt bizonyitja hogy jobbszélröl csak akkor tudod a hármas kanyart venni ha elöbb odaérsz az érintéshez mint az ideális iven halado ember. A kettes videon kényelmesen odaértél a megelözött ember elött. De azt nem engedheti meg senki magának hogy a pálya jobbszéléröl érkezve egyszerre akarjon az érintöhöz érkezni egy másikkal aki az ideális iven már lapra fektetett motorral érkezik. Amikor ddt lapra tette a motort onnantól már képteleség forgolodni, senki nem számit arra hogy valaki nagy gázzal azt a kanyart derékszögben akarj bevenni jobbszélröl érkezve.
Tehát kizárolag akkor sikerülhetett volna ez az atrakcio, ha te joval elöbb oda tudsz érkezni az érintéshez, de ahogy az eset megtörtént azt feltételezte hogy egyszerre érkeztetek volna oda ami ugye világos hogy csattanással jár......
just my 2 cents