Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Írj hogy ez volt-e kiváncsi vagyok!
Hát remélem h csak ez a baja és nincs nagy gond....köszi a tippet
Még egy biztató jel szerintem, hogy azért csinálja csak magas fordulaton mert ott a legnagyobb a rezonancia, és a nem okés stender érzékelőd ott mondja hogy állj, mivel erősebb rezgésnél nagyobb esély hogy nem érintkezik ott valami....
Nekem erős tippem van a stender, azaz a motor kitámasztójának érzékelőjére. Azt ellenőrizd hogy működik e. Mert ha a motor egyszer csak azt hiszi kinnt van a stender akkor biza letilt a gyújtás és a fordulat mérőd megy a nulla felé.......
Az én motoromon egy kis alu tengely nyomja az érzékelőt, ha a tengely full be van nyomva, akkor okés, mert a stender fennt van, ha nincs benyomva a tengely amennyire kell, mivel hogy elmozdult az érzékelő,(rezonancia, rázkódás hatása) akkor azt hiheti hogy a stender lennt van.....Bizzunk benne ez a hibád.
Ez durva ilyesmit még soha nem hallottam!
Hali!

K4 GSX-R600 tulajokhoz lenne 1 kérdésem... Mitől van az hogy pl 6.seb fokozatban 9000-es fordulatnál (kb170km/h) a moci ránt 1et a ford.szám mérő mutatója leesik 0ra a motor megáll...közben gurulok és ahogy 70km/h sebesság alá csökken a tempó újra felugrik a mutató és megy megint a vas... 5.seb fokozatba ugyanez a szitu csak 11000nél... Vki tapasztalt már ilyesmit? Esetleg vkinek volt ilyesmi gondja?
Ja azt elfelejtettem mondani, a videót nézzétek meg.
ELADÓ!
K4-K5- ös 600-as gixerre eladó egy komplett ARROW kipufogórendszer és egy BMC légszűrő nagyon jó állapotban.
Akit esetlegérdekel, hívjon: 06/20-9786219
a gomba az jól vizsgázott, de az a törött lengővilla nem szép látvány..
Sajnálom a motorodat, de a gomba tényleg bizonyított, lehet, hogy ilyet veszek.
Ahogy nézem a gomba megtette a dolgát.
Hát ez meg. Egy részeg fasz piroson átment és oldalról egy kereszteződésben elütött vagy 80-al.....
Ez volt az első szerelmem de azóta vettem egy ugyan ilyet
Hát vazze ez meglett csukva
Jaja
Köszi a segítséget, bár itt a környékünkön nem voltak a túl segítőkészek, folyton azt erőltetik, hogy csináltassak, meg, nem nagy dolog kifúrni az idomot, úgyhogy ott is hagytam őket, keresek tovább.
Sziasztok! Valaki tud nekem abban segíteni hogy hol tudok venni váltó+hátsó fék konzolt olyan tuning verziót tudjátok láttam egy képen egy matt feketét és nagyon bele szerettem!
LSL-nek vannak gombái amihez nem kell fúrni, ráadásul ez a blokkot is védi..
Már egyszer írtam,még tel számot is! Na de leírom szívesen még egyszer!
Attól függ kivel hozatod! Kaptam ajánlatokat,egyik 85,65,57! Nekem 60 ba volt a postaköltséggel együtt.. Ez változhat 2-3 ezer ft-ot a dollár emelkedése vagy csökkenése miatt!Egyik dob sem szól úgy mint a Jardine!:)Ennél hangosabb márcsak a Two Bothers! Remélem jól írtam! A Jardine Amerikai dob,teljesen nyitott,kint közkedvelt!Annyira népszerű ott mint nálunk a Yoshi.
Üdv!
Bármelyik Suzuki márkaképviseletben tudsz rendelni ilyet!Mára már többféle verziója is létezik a bukógombáknak,amiket fúrás nélkül tudsz feltenni!Ízlés dolga,kinek melyik jön be jobban!Szerintem ez a legjobb! Kicsit drágább ugyan mint a fúrott,de szerintem sokkal esztétikusabb,és aki ad a motorjára az nem furatja át!Sokak azt hiszik/hitték,hogy csak a fúrott verzió létezik,nem néznek jobban utána! Én mindennek nagyon utánaérdeklődöm,kutatok mielőtt cselekednék,na de így volt ez a mocin található többi extrával is!
A kipuffot is fél évig nézegettem,érdeklődtem,melyik lehetne a legjobb választás!Megnéztem az összes lehetséges változatot ami szóba jöhetne,és a Jardine nyert!
Thx már ment is a mail
Hello!
Csak az lenne a kérdésem, hogy hol lehet ilyen bukógombát kapni, és kb . mennyiért, mert már nagyon régóta keresek olyan gombát, ahol nem kell idomot fúrni, mert azt azért sajnálnám.
Ez igen komoly
csáo!
mennyibe került ez a dob?