Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem nagyon ajánlom a felhajtásos mizériát, mivel ha észreveszi a rendőr, ugrott a jogsid az tuti..Nem éri meg..
A jardine Gp1-et én is néztem, de a k7-hez alul van egy középdob, a K8-hoz meg a gyári középdobra van rádugva a végcső. Ergo a K7-nek ad még egy plusz hangot a középdob, a K8-nál meg sajna a gyári középdobból jön ki a hang..
Hú,még a teljesen új állapotról nincs sajnos,de holnapra dobok fel képeket róla!
Csinálok amiről lehet! Ok?
Ja az az enyémen is megvan már,de most a felhajtáson melózunk...
Van pár képed a jelenlegi állapotról? Lehet hogy koppintanék pár dolgot ha nem baj.
Hoppá, motoros felhajtós kütyü volt a kérdés! Bocsi nem figyeltem eléggé.
Az SV-n egy igen egyszerű eljárást alkalmaztunk ( valószínüleg ez lesz a gixeren is ), a végeredményt a fényképeim közt megtalálod. Gyakorlatilag annyi történt hogy izmos lemezdarab méretrevágva az eredeti rendszámtartó konzol felfogatásához hozzáhekkel, rendszám rácsavaroz. A gixeren egyszerűbb a művelet mert megcsak az indexeket sem kell megbuherálni.
Agip Formula Moto Super Clien! Ez a pontos neve!Ez egy spricnis flakonban van,egy két punpálás belőle a felnire,majd ronggyal áttörlöd és utána vízzel leöblíted és ennyi! Olyan könnyen lejön,hogy el sem hiszed!De komolyan! És ami még jó benne,hogy nagyon sokáig elég egy flakon!Én már négy éve vettem az előző mocimhoz 2 flakonnal,abból még csak az egyiknek a fele fogyott el mostanra,pedig én elég gyakran használom!Szóval bátran ajánlom mindenkinek!Nagyon jó!
Szép a narancs is, de az nem ment a bukósityakhoz ( kék ).
Végre meglett a kipuffom is! Jardine Gp1! Ultra brutál hangzás,valami eszméletlen!
Szinte full extrás lett így a gép!Mindent felraktam rá amit szerettem volna.. kipuff,sportlégszűrő,elektronika,kisebb fogaskerék elöl,versenyplexi,xenon,ledes helyzetjelzők,felnicsík,karbonos Gsx-R villahíd és tanksapka matrica,Gsx-R-es markolatok kék kormánysúllyal,tankfólia,bukógomba,rendszám, szelepsapkák! Talán nem hagytam ki semmit! A lényeg hogy nagyon tettszik,és meg tudtam valósítani amit szerettem volna,igaz 2 év alatt,de sikerült!
Most a motoros rendszámfelhajtón dolgozunk,akinek esetleg már van ilyen az segíthetne infókkal,megköszönném!
Eddig Brigéciolt használtam ( occsó+jó), de mintha gyengült volna a hatása, vagy nem is tudom mi történhetett. Nekiálltam felnit tisztítani, Brigéciol a felületen, hagytam kb. 10 percig hatni az anyagot, de csak annyit értem el hogy amit a víz nem vitt le ojajat azt szivaccsal szépen elkentem. Müvelet megismétel, hatás semmi. Sz'al vagy a Brigéciolt hagyta el az ereje, vagy a lánckenő kenceficével ( castrol ) nem stimmel valami. Vagy esetleg mindkettő felejtős?
Igen, sokan ezt mondták míg meg nem látták a narancs színűt
csodaszer a petróleumos rongy, utána átmosni szivaccsal majd szárazra törölni. Pikk-pakk megvan..
Domino! Kaphatók nagyon jó kis "csodaszerek" amiknek segítségével könnyű a felnitisztítás.. én már csak tudom,hiszen órákat szoktam eltölteni a tisztítással! Nagyon nem szeretem ha koszos..
általában csilli-villi:D
Tudtam én hogy macerás lesz, dehát ez a legszebb színösszeállítás a k8-asok közt
Hehe, ezért nem vettem fehér gixxert :) Meg a narancs szebb is
Szebb időt mindenkinek!
Szerintetek létezik a felnikoszolódás ellen valami praktika ( folia, vagy valami )? A fehér felni igen sz@rul nez ki mocsokosan és melós tisztítani ( lustaság fél egészség... ).
de belemegy 10-15cm-et csak nem 30 cm-et kb! ez a baj
de amugy megoldottam, olajreersztőcsavar ki és kb 3 decit leeresztettem belőle és most van kb 2mm-el a felső nivo fölött!
ne mond már hogy egy 10-15cm-es gumicső nem megy be oda ahol olaj van...Én is így szívtam le a GSRből az olajat, röhögve..
fecskenő gumicső nem jött be mert nem tudok addig lemenni vele h elérjem az olajat! megakad sok helyen!
ennyi plusz olajjal lehet vvmi baja? ma voltam vele veszprémben oda vissza 225km!
nem volt segitségem és rosszul néztem az olajszintet! és hát túl töltöttem
De nem most volt 1000-es szervízen? Ennyire nem eszi az olajat hogy deciket kelljen utánatölteni..
fecskendőre egy gumicső és szívhatod is..
szevasztok! segitség kellene! túltöltöttem a gixxxert olajjal, van vmi módszer amivel letudnám esetleg a felesleget szívni? vagy pedig csak az olajleeresztőnél tudnék leereszteni belőle? kb 1-1,5deci olaj van benne az ablak fölött pluszban ez gondot okozhat? előre is köszi remélem mihamarabb válaszól vki!
Nem is akartam én belekötni. Az tény hogy egy nagyon-nagyon jó motor. Tán annyi a tanulság hogy a 600as is szinte ugyanolyan jó.