Szia!
A szervizkönyvben elméletileg benne van a színkód, általában(mindig?) három betű, vagy kérdezz egy profi fényezőt, aki segít, de állítólag a motorgyárak nem szívesen adják ki a festékek összetételét.
Sziasztok! Valaki megtudná nekem irni hogy a K4 kéknek (mint az enyém) a farok idóm milyen fehér? Azthiszem van neki valami kodja de nem igazán értek a festékek szinének a meghatározásához! Lefestem a farokidom alját olyan szinüre mint a farokidóm! Láttam egy ilyen megoldást és nagyon beleszerettem
Elolvastam a másik topicban a kisregényed (literes sportgépek kivéve a HO.. YA.. igen az hatalmas .Egyébként örömmel látom, hogy ha már 10-est vettél akkor legalább a legszebbet (nem a többi rondaságot)Az megkérdezhetem, hogy mért szoktál a kandóra járni?
Értem már! Hétvégén állitólag nagyon jó idő lesz végre nem kell majd fagyoskodni! Hétvégén a szar idő ellenére is elmentem motorozni de úgy fáztam egy pár km után hogy szinte élvezhetetlen volt a dolog! Vigyázz ám a 10-el nehogy meglepjen a hétvégén !
Hát ez amolyan szólás. Az amelyik magasabb hőmérsékleten is viszkózus marad arra azt szokták mondani, hogy vékonyabb. Versenymotorokba a 10W60-ast is ajánlják.
Hát a gixerhez is 40-es az előírt. Aztán ha "vékonyabbat" raksz bele az a Te dolgod. De a kawába is 50-es fog menni. Most 10600 van benne úgy, hogy nem kezdek rögtön olajcserével. Ezt az 1000km még csak kibírja. Jáááááj vasárnap szénné hajtom!
A szervizkönyvben elméletileg benne van a színkód, általában(mindig?) három betű, vagy kérdezz egy profi fényezőt, aki segít, de állítólag a motorgyárak nem szívesen adják ki a festékek összetételét.
Akkor idéntől a kawa fog a kandó előtt állni? Egyébként gartulálok a géphez.
nincs fennt egy képed se a kawacsacsiról ha olyan motorom lenne kitapétáztam volna vele a szobám