Sziasztok! Szerintem az új gixernek az első lámpája szép lett, viszon a kipufogót elcseszték. Nekem k6 van, jobban passzol hozzá a kissebb dob, főlleg hogy lecseréltem egy yoshimurára .
Nem akarok tök bunkónak tűnni, de emberek, előbb miért nem motorozni tanultok meg ahelyett, hogy mindig a legújabb gépre ültök? Ne szopjátok be ezt a vásárlói társadalmi szarságot, hogy mindig a legújabb kell! A motorostudás ezerszer többet számít mindenféle csillivilli technikánál és gépnél. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy vegyünk szutyok régi vasakat, de pl. jacis, most vette a gépet, minek az új mikor még ezt sem ismered?
esetleg tud valaki segíteni nekem hogy honnan tudok letölteni Gixxerhez elektronikai kapcsolási rajzot? Konkrétan a K3 as é kellene. De ha valaki tudja hol található az utólag felszerelhető fokozatkijelző csatlakozási pontja azt külön megköszönném.
Űdv
Segítségre lenne szükségem. 99-es GSX-R 600, kulcs elfordít se kép se hang. Most raktam be az akksit sok hónap állás után, és csináltam egy olyan hülyeséget hogy fordítva kötöttem rá a pólusokat, ezt tudtomra is adta rögtön egy kis szikrázással. Lehet ettől van gond? Akksit egy ilyen mutatvány kinyírhatja? Akksi ezelöt t működött (febr elején járattam kicsit), de holnap megnézetem azért . Biztosítékok jók, most néztem. Pedig arra gyanakodtam. Ötlet valakinek?
legtöbbeknek azért jön be a K6, mert a k8 még nincs az utcákon...Majd ha lesz akkor az fog tetszeni. Utána meg a k10..mindig is így volt, ezután is így lesz
Látod?Pont ebben nem értünk egyet! A legtöbbeknek épp a k6-os széria jön be!
Ritkán találnak el ennél jobban motrot! Eddig bárkivel beszéltem erről,mindenki fikázza az új k8-as verziót!A lámpája nagyon ocsmány elől,ne haragudj,jó neked ez jön be,valóban különbözőek vagyunk,de sokak az én véleményemet osztják! A kipu is nagyon gáz rajta esztétikailag,és ezt nem csak én mondom hanem a tesztelők nagyrésze is!Épphogy a rövid cső az ami forradalmian új változtatás volt és ez nagyon király Gp érzést kelt!Ráadásul ha lecseréled a gyárit! Persze csak csonkára,sosem vennék rá hosszú csövet!AZ MÁR A MÚLTÉ!
Hát izlések és pofonok, szerintem pont a k6-k7 a legrosszabbul sikerült széria és pont kicsi a kipufogója és az első lámpa(szerintem) a k4-k5 elég szép ,de a csucs a k8 , szerintem nem igazán lehet benne esztétikai hibát felleni, főleg hogy az első lámpát durván eltalálták
esetleg tud valaki segíteni nekem hogy honnan tudok letölteni Gixxerhez elektronikai kapcsolási rajzot? Konkrétan a K3 as é kellene. De ha valaki tudja hol található az utólag felszerelhető fokozatkijelző csatlakozási pontja azt külön megköszönném.
Űdv
gsxr600ra van 25kw-s fojtás ?
Ritkán találnak el ennél jobban motrot! Eddig bárkivel beszéltem erről,mindenki fikázza az új k8-as verziót!A lámpája nagyon ocsmány elől,ne haragudj,jó neked ez jön be,valóban különbözőek vagyunk,de sokak az én véleményemet osztják! A kipu is nagyon gáz rajta esztétikailag,és ezt nem csak én mondom hanem a tesztelők nagyrésze is!Épphogy a rövid cső az ami forradalmian új változtatás volt és ez nagyon király Gp érzést kelt!Ráadásul ha lecseréled a gyárit! Persze csak csonkára,sosem vennék rá hosszú csövet!AZ MÁR A MÚLTÉ!
A k7-es 600-as csak egy kis színbéli különbséggel más mint a miénk,semmi másban!
Kis piros van benne... Ennyi..
a k7 ugyanolyan mint a K6
de nekem nem az van ezért nekem a k6-os a legszebb:-)
a K7-nek nagyobb kályhacsöve van!