Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ne haragudj hogy ilyet kérdeztem! Nem akarom lecserélni a szerelmem! Mégegyszer bocsánat
Sziasztok! Szerintem az új gixernek az első lámpája szép lett, viszon a kipufogót elcseszték. Nekem k6 van, jobban passzol hozzá a kissebb dob, főlleg hogy lecseréltem egy yoshimurára .
Nem akarok tök bunkónak tűnni, de emberek, előbb miért nem motorozni tanultok meg ahelyett, hogy mindig a legújabb gépre ültök? Ne szopjátok be ezt a vásárlói társadalmi szarságot, hogy mindig a legújabb kell! A motorostudás ezerszer többet számít mindenféle csillivilli technikánál és gépnél. Persze ezzel nem azt akarom mondani, hogy vegyünk szutyok régi vasakat, de pl. jacis, most vette a gépet, minek az új mikor még ezt sem ismered?
Pedig szebb a K4-ed
Na mondom én ami szép az szép
Sziasztok! Tudja valaki hogy az új 600 milyen árban van/lesz? Nagyon beleszerettem!
Indexes lámpák, LED-es indexek ITT
Szevasztok!

esetleg tud valaki segíteni nekem hogy honnan tudok letölteni Gixxerhez elektronikai kapcsolási rajzot? Konkrétan a K3 as é kellene. De ha valaki tudja hol található az utólag felszerelhető fokozatkijelző csatlakozási pontja azt külön megköszönném.
Űdv
Nincs.
Segítségre lenne szükségem. 99-es GSX-R 600, kulcs elfordít se kép se hang. Most raktam be az akksit sok hónap állás után, és csináltam egy olyan hülyeséget hogy fordítva kötöttem rá a pólusokat, ezt tudtomra is adta rögtön egy kis szikrázással. Lehet ettől van gond? Akksit egy ilyen mutatvány kinyírhatja? Akksi ezelöt t működött (febr elején járattam kicsit), de holnap megnézetem azért . Biztosítékok jók, most néztem. Pedig arra gyanakodtam. Ötlet valakinek?
hello

gsxr600ra van 25kw-s fojtás ?
Megnéztem a Motorkiállításon őkelmét (és a 750-est is) tényleg gyönyörűek, bár nekem pont az első lámpa nem az esetem. Túl matyómintásra sikerült. : )
Majd szépen lassan megszokjátok a k8-ast is.
legtöbbeknek azért jön be a K6, mert a k8 még nincs az utcákon...Majd ha lesz akkor az fog tetszeni. Utána meg a k10..mindig is így volt, ezután is így lesz
Látod?Pont ebben nem értünk egyet! A legtöbbeknek épp a k6-os széria jön be!
Ritkán találnak el ennél jobban motrot! Eddig bárkivel beszéltem erről,mindenki fikázza az új k8-as verziót!A lámpája nagyon ocsmány elől,ne haragudj,jó neked ez jön be,valóban különbözőek vagyunk,de sokak az én véleményemet osztják! A kipu is nagyon gáz rajta esztétikailag,és ezt nem csak én mondom hanem a tesztelők nagyrésze is!Épphogy a rövid cső az ami forradalmian új változtatás volt és ez nagyon király Gp érzést kelt!Ráadásul ha lecseréled a gyárit! Persze csak csonkára,sosem vennék rá hosszú csövet!AZ MÁR A MÚLTÉ!
Hát izlések és pofonok, szerintem pont a k6-k7 a legrosszabbul sikerült széria és pont kicsi a kipufogója és az első lámpa(szerintem) a k4-k5 elég szép ,de a csucs a k8 , szerintem nem igazán lehet benne esztétikai hibát felleni, főleg hogy az első lámpát durván eltalálták
na ittvolna:
Hy!
A k7-es 600-as csak egy kis színbéli különbséggel más mint a miénk,semmi másban!
Kis piros van benne... Ennyi..
megnéztem és igazad van
a k7 ugyanolyan mint a K6
de nekem nem az van ezért nekem a k6-os a legszebb:-)
Azt megkérdezhetem hogy ki milyen olajat haszál a gépbe? Én motul 300v10w40-et!
A K7 600-nak? Biztos hogy nem de szurj be egy képet egy K7-ről légyszi!
nem jól tudod!
a K7-nek nagyobb kályhacsöve van!
A K7-esnek szerintem ugyan olyan a kipufogólya mint a tiednek de lehet hogy tévedek!