De megérte. am,ha írsz,akkor sztem nyomd meg azt a "válaszol gombot",mert akkor tuti elolvasom,illetve ebből tudni fogom hogy kinek szólt az üzenet. a gépedről is dobhatnál fel valami nagyobb képet,mert sajnos nem látszik belőle semmi ezen a kis képen.
Saját magad örömére lehet csinosítani a gépet!
Az enyémen nagyon sok változás van már és nagyon cool,szeretem,egyetértek,a legszebb..
kis apróságok is nagyon tudják még fokozni az amúgyis gyönyörű gixert! Az enyémen mondjuk a plexi, felnicsík,szelepsapka,villahíd matrica,tanksapka matrica,markolat,kormánysúly,bukógomba,kisebb fogaskerék,hátsó sárhányó ledobva,tank körbefóliázva,gumin a márka kihúzva fehérrel,xenon izzók,hátsó lábtartók le és nagyon sokat tud dobni ez az összhatás a gépen! Még ledes helyzetjelzőt,kiput,sportlégszűrőt és elektronikacserét akarok beiktatni..
Amúgy Gratula a gépedhez..
Nos
Köszönöm a gratulációt !tisztában voltam vele,hogy életem legjobb döntése volt ez a tipus
mikor először megláttam 2 éve teljesen belészerettem
mégegyszer köszönöm:-)
szivesen fogadok bármilyen tippet tanácsot
üdv mindenkinek
Zoli!
Gratula! Nagyon jól választottál.
Hogy mit kell tudni a motorról? Semmi különöset. Legyen rajta mindig jó gumi. Nagyjából ennyi.
Így ahogy van még versenyzésre is alkalmas. Megbízható gép, bírja a strapát.
A futóműve nekem gyárilag is jó (70 kg vagyok), a blokk erősebb mint a korábbi GSX-R-eké és valami eképesztő milyen egyenletesen adja le a teljesítményét.
HA nem akarsz autóriasztókat bekapcsolni, akkor még akár a gyári kipufogót is fent hagyhatod. Eléggé hangos az is, ráadásul - gondolom már észrevetted - 5000 és 7000 között iszonyat repedtfazék hangja van. Fölötte meg elkezd ordítani szépen.
Nagyon jó ez a motor, én eddig 100%-ban meg vagyok vele elégedve. A Hungaroringen a vasárnap esti motorozáson széria kipufogóval, papír légszűrővel, gyári áttétellel, széria fékcsövekkel, lámpákkal tükrökkel 2:05-öt mentem vele a tömegben.
Egy valamire érdemes figyelni: ha a láncod már viseltes, akkor minél előbb cseréld le és ha lehet jó minőségű, márkás termékre. Ennél a motornál a kis lánckerék alá benyúlik a blokk öntvénye. Ha elszakad a lánc, akkor 99% hogy blokk csere, mert a leszakadó lánc egy 1,5 tenyérnyi darabot tud kihasítani a blokkból. Sajnos ismerünk olyan embert akivel ez megtörtént. Láncon ne spórolj.
Nagy örömömre sikerült vennem egy GSX R 600 K6-ost ami szerintem a legszebb motor amit valaha gyártottak!
volt már több mototrom de ezt nem ismerem tulzottan
érdekelne mi az amit tudnom kell róla
köszönettel
Z
A Yamaha Harmatiban dolgozott egy srác és egy 2003-as R1-e volt. Mondom hogyé vetted? 2.8-ért. Hány km-el? 800! Az, hogy történt? Egy fazon megvette az R1-et a BT1100 után majd 3 nappal az átvétel után visszavitte a szalonba, hogy neki ez túl erős! Példás ön mérsékletre vall. A srác meg kapott az alkalmon.
Ha hiszed, ha nem van aki csak nézegeti, meg bemegy vele a városba és letámasztja a sétálóutcában, aztán iszik egy RedBullt miközben nagyon kőkeményen áll a motor mellett.
Meg hát vannak olyan extrém esetek is mint a haverom, aki 900 azaz kilencszáz km-t tett bele egy RSV Millébe. Ment vele 3 alkalommal utcán, majd kijött az Euroringre és ott köröztünk egyet. Nem igazán ment a Millével neki, állítgattuk a futóművét annak a dögnehéz tehénnek 1000-el, de hiába, az utcai gumi is elég szűk keresztmetszet volt. A nap utolsó 20 percében megesett a szívem a srácon és odaadtam neki a haccázast.
Ez vasárnap volt, hétfőn meghirdette a Millét, 2 hét múlva elvitték és a srác vett egy K6-os 600-ast.
Gyerekek! Hadjátok a gokartpályát, nem ezeknek a gépeknek való! Hisz a neve is monja: GOKART. Max a supermotoknak felel meg, ezek a gépek csak szenvednek, és nem is tudjátok kihasználni őket. Menjetek igazi pályára, a kezdőknek is, motornak is jobban fekszik.
Látom nagy a szervezkedés a gokartpályára.
Nekem is egy K 5-ös suzukim van, és Én is kipróbálnám milyen
kanyarogni zárt pályán.
Ha lehet csatlakoznék a csapathoz.
Attila
Sziasztok.
Igaz kicsi de azért van honlapja: www.gokart-palya.hu
Szerintem egy nagyon kellems kis pálya,nem gyors de szépeket lehet rajta kanyarodni és úgy hozzászokni valamelyest a pályán való közlekedéshez.
Árak asszem 5000 Ft az egész napos, 1000 Ft-20 perc, ha vannak gokartok (hétvégente márpedíg vannak )akkor 20 percenként váltják egymást.
Majd dobok fel..
Az enyémen nagyon sok változás van már és nagyon cool,szeretem,egyetértek,a legszebb..
kis apróságok is nagyon tudják még fokozni az amúgyis gyönyörű gixert! Az enyémen mondjuk a plexi, felnicsík,szelepsapka,villahíd matrica,tanksapka matrica,markolat,kormánysúly,bukógomba,kisebb fogaskerék,hátsó sárhányó ledobva,tank körbefóliázva,gumin a márka kihúzva fehérrel,xenon izzók,hátsó lábtartók le és nagyon sokat tud dobni ez az összhatás a gépen! Még ledes helyzetjelzőt,kiput,sportlégszűrőt és elektronikacserét akarok beiktatni..
Amúgy Gratula a gépedhez..
Suzuki GSX-R 600 K8 Teszt
Köszönöm a gratulációt !tisztában voltam vele,hogy életem legjobb döntése volt ez a tipus
mikor először megláttam 2 éve teljesen belészerettem
mégegyszer köszönöm:-)
szivesen fogadok bármilyen tippet tanácsot
üdv mindenkinek
Gratula! Nagyon jól választottál.
Hogy mit kell tudni a motorról? Semmi különöset. Legyen rajta mindig jó gumi. Nagyjából ennyi.
Így ahogy van még versenyzésre is alkalmas. Megbízható gép, bírja a strapát.
A futóműve nekem gyárilag is jó (70 kg vagyok), a blokk erősebb mint a korábbi GSX-R-eké és valami eképesztő milyen egyenletesen adja le a teljesítményét.
HA nem akarsz autóriasztókat bekapcsolni, akkor még akár a gyári kipufogót is fent hagyhatod. Eléggé hangos az is, ráadásul - gondolom már észrevetted - 5000 és 7000 között iszonyat repedtfazék hangja van. Fölötte meg elkezd ordítani szépen.
Nagyon jó ez a motor, én eddig 100%-ban meg vagyok vele elégedve. A Hungaroringen a vasárnap esti motorozáson széria kipufogóval, papír légszűrővel, gyári áttétellel, széria fékcsövekkel, lámpákkal tükrökkel 2:05-öt mentem vele a tömegben.
Egy valamire érdemes figyelni: ha a láncod már viseltes, akkor minél előbb cseréld le és ha lehet jó minőségű, márkás termékre. Ennél a motornál a kis lánckerék alá benyúlik a blokk öntvénye. Ha elszakad a lánc, akkor 99% hogy blokk csere, mert a leszakadó lánc egy 1,5 tenyérnyi darabot tud kihasítani a blokkból. Sajnos ismerünk olyan embert akivel ez megtörtént. Láncon ne spórolj.
Szeressétek egymást!
Nagy örömömre sikerült vennem egy GSX R 600 K6-ost ami szerintem a legszebb motor amit valaha gyártottak!
volt már több mototrom de ezt nem ismerem tulzottan
érdekelne mi az amit tudnom kell róla
köszönettel
Z
Meg hát vannak olyan extrém esetek is mint a haverom, aki 900 azaz kilencszáz km-t tett bele egy RSV Millébe. Ment vele 3 alkalommal utcán, majd kijött az Euroringre és ott köröztünk egyet. Nem igazán ment a Millével neki, állítgattuk a futóművét annak a dögnehéz tehénnek 1000-el, de hiába, az utcai gumi is elég szűk keresztmetszet volt. A nap utolsó 20 percében megesett a szívem a srácon és odaadtam neki a haccázast.
Ez vasárnap volt, hétfőn meghirdette a Millét, 2 hét múlva elvitték és a srác vett egy K6-os 600-ast.
Ha van időpont jelezzétek.
Attila
Látom nagy a szervezkedés a gokartpályára.
Nekem is egy K 5-ös suzukim van, és Én is kipróbálnám milyen
kanyarogni zárt pályán.
Ha lehet csatlakoznék a csapathoz.
Attila
Igaz kicsi de azért van honlapja: www.gokart-palya.hu
Szerintem egy nagyon kellems kis pálya,nem gyors de szépeket lehet rajta kanyarodni és úgy hozzászokni valamelyest a pályán való közlekedéshez.
Árak asszem 5000 Ft az egész napos, 1000 Ft-20 perc, ha vannak gokartok (hétvégente márpedíg vannak )akkor 20 percenként váltják egymást.