Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jol van,várjuk a képeket.
Ez még egy régebbi féligkész kép..
Most sajna még ezen a gépen nincsenek róla képek.. Beszart a gép és elveszett minden
Majd dobok fel..
De megérte. am,ha írsz,akkor sztem nyomd meg azt a "válaszol gombot",mert akkor tuti elolvasom,illetve ebből tudni fogom hogy kinek szólt az üzenet. a gépedről is dobhatnál fel valami nagyobb képet,mert sajnos nem látszik belőle semmi ezen a kis képen.
De amúgy köszi! Sok meló volt vele..
ez a klubbhelységünk !Itt szoktunk összeröffenni,sajna a másikfeléről nincs kép pedig az az igazi!
Saját magad örömére lehet csinosítani a gépet!
Az enyémen nagyon sok változás van már és nagyon cool,szeretem,egyetértek,a legszebb..
kis apróságok is nagyon tudják még fokozni az amúgyis gyönyörű gixert! Az enyémen mondjuk a plexi, felnicsík,szelepsapka,villahíd matrica,tanksapka matrica,markolat,kormánysúly,bukógomba,kisebb fogaskerék,hátsó sárhányó ledobva,tank körbefóliázva,gumin a márka kihúzva fehérrel,xenon izzók,hátsó lábtartók le és nagyon sokat tud dobni ez az összhatás a gépen! Még ledes helyzetjelzőt,kiput,sportlégszűrőt és elektronikacserét akarok beiktatni..
Amúgy Gratula a gépedhez..
Jó ez a kis szoba.
dögös vas, nagyon zsír!
Ma este 21.00 Eurosport...MotoGP edzés...és ez is eljött végre
Már fent is van a teszt a videoval együtt.
Suzuki GSX-R 600 K8 Teszt
Nos
Köszönöm a gratulációt !tisztában voltam vele,hogy életem legjobb döntése volt ez a tipus
mikor először megláttam 2 éve teljesen belészerettem
mégegyszer köszönöm:-)
szivesen fogadok bármilyen tippet tanácsot
üdv mindenkinek
Zoli!
Gratula! Nagyon jól választottál.
Hogy mit kell tudni a motorról? Semmi különöset. Legyen rajta mindig jó gumi. Nagyjából ennyi.
Így ahogy van még versenyzésre is alkalmas. Megbízható gép, bírja a strapát.
A futóműve nekem gyárilag is jó (70 kg vagyok), a blokk erősebb mint a korábbi GSX-R-eké és valami eképesztő milyen egyenletesen adja le a teljesítményét.
HA nem akarsz autóriasztókat bekapcsolni, akkor még akár a gyári kipufogót is fent hagyhatod. Eléggé hangos az is, ráadásul - gondolom már észrevetted - 5000 és 7000 között iszonyat repedtfazék hangja van. Fölötte meg elkezd ordítani szépen.
Nagyon jó ez a motor, én eddig 100%-ban meg vagyok vele elégedve. A Hungaroringen a vasárnap esti motorozáson széria kipufogóval, papír légszűrővel, gyári áttétellel, széria fékcsövekkel, lámpákkal tükrökkel 2:05-öt mentem vele a tömegben.
Egy valamire érdemes figyelni: ha a láncod már viseltes, akkor minél előbb cseréld le és ha lehet jó minőségű, márkás termékre. Ennél a motornál a kis lánckerék alá benyúlik a blokk öntvénye. Ha elszakad a lánc, akkor 99% hogy blokk csere, mert a leszakadó lánc egy 1,5 tenyérnyi darabot tud kihasítani a blokkból. Sajnos ismerünk olyan embert akivel ez megtörtént. Láncon ne spórolj.

Szeressétek egymást!
Tisztert Gsx R 600 Tulajok!

Nagy örömömre sikerült vennem egy GSX R 600 K6-ost ami szerintem a legszebb motor amit valaha gyártottak!
volt már több mototrom de ezt nem ismerem tulzottan
érdekelne mi az amit tudnom kell róla
köszönettel
Z
A Yamaha Harmatiban dolgozott egy srác és egy 2003-as R1-e volt. Mondom hogyé vetted? 2.8-ért. Hány km-el? 800! Az, hogy történt? Egy fazon megvette az R1-et a BT1100 után majd 3 nappal az átvétel után visszavitte a szalonba, hogy neki ez túl erős! Példás ön mérsékletre vall. A srác meg kapott az alkalmon.
Én nem is tudtam hogy van neki honlapja !
Ha hiszed, ha nem van aki csak nézegeti, meg bemegy vele a városba és letámasztja a sétálóutcában, aztán iszik egy RedBullt miközben nagyon kőkeményen áll a motor mellett.

Meg hát vannak olyan extrém esetek is mint a haverom, aki 900 azaz kilencszáz km-t tett bele egy RSV Millébe. Ment vele 3 alkalommal utcán, majd kijött az Euroringre és ott köröztünk egyet. Nem igazán ment a Millével neki, állítgattuk a futóművét annak a dögnehéz tehénnek 1000-el, de hiába, az utcai gumi is elég szűk keresztmetszet volt. A nap utolsó 20 percében megesett a szívem a srácon és odaadtam neki a haccázast.
Ez vasárnap volt, hétfőn meghirdette a Millét, 2 hét múlva elvitték és a srác vett egy K6-os 600-ast.
Gyerekek! Hadjátok a gokartpályát, nem ezeknek a gépeknek való! Hisz a neve is monja: GOKART. Max a supermotoknak felel meg, ezek a gépek csak szenvednek, és nem is tudjátok kihasználni őket. Menjetek igazi pályára, a kezdőknek is, motornak is jobban fekszik.
Rendben
Oké

Ha van időpont jelezzétek.

Attila
Gyere,szívesen látunk csak találjunk megfelelő időpontot mindenkinek.
Hali

Látom nagy a szervezkedés a gokartpályára.
Nekem is egy K 5-ös suzukim van, és Én is kipróbálnám milyen
kanyarogni zárt pályán.
Ha lehet csatlakoznék a csapathoz.
Attila
Sziasztok.
Igaz kicsi de azért van honlapja: www.gokart-palya.hu
Szerintem egy nagyon kellems kis pálya,nem gyors de szépeket lehet rajta kanyarodni és úgy hozzászokni valamelyest a pályán való közlekedéshez.
Árak asszem 5000 Ft az egész napos, 1000 Ft-20 perc, ha vannak gokartok (hétvégente márpedíg vannak )akkor 20 percenként váltják egymást.