Köszönöm Jacis és balage a válaszotokat! Örülök hogy eddig akit kérdeztem mindenki jót mondott a motorról! Már alig várom a húsvétot hogy elhozzuk, de addig még körül nézek pár helyen!
Mégegyszer köszönök mindent! További sok kilómétert a gépekbe!
Sziasztok! Nincs itt olyan motoros akinek SRAD-os 600-asa van?! Érdeklődni szeretnék, hogy milyen a gép! És még annyit, hogy amit kinéztem volt pályán, jelent ez vmit?! Köszi előre is
Szia! Én január közepén vettem meg az enyémet és azóta a rossz idők ellenére is beleraktam 1400km idáig! De annyira szeretem hogy egy percig sem bántam meg a vételt, sőt nagyon boldog vagyok ! Nálam 6 idáig a fogyasztása 6-6.5liter körül mozog bár az idő miatt nem is nagyon szoktam rángatni, na jó azért néha előfordult de szerintem ez nagyon jónak mondható (6liter)! A vétel előtt azért nézz szét nagyon mert én is megnéztem egy párat és volt olyan ami nagyon elvolt már használodva! Én az enyémet imádom! Neked meg jó vételt!
Tapasztalatok(k5): 2.5 szezon alatt 47e km, ebbol 7-8e palya km. Blokkba nyulni nem kellett (szeria). Most lesz vezermu lanc csere. Huz mint uj koraban. Ami bedoglott: rugostag csere 2007ben, de azt en rontottam el. A fektarcsa leves, most csereltem le, 3. lancot nyuzom... szoval ami kopik az kopik. De kb ennyi. Amugy jo vas, de az ujak erezhetoen jobbak palyan.
Sziasztok!
Én a segítségeteket szeretném kérni abban hogy mint tapasztalt suzuki motortulajosok elmondjátok h. mennyire jó választás egy Suzuki gsx-r 600 k4-es! Mivel ha minden sikerül akkor húsvétra veszek egyet! Már ki is néztem! És az az igazság hogy nagyon beleszerettem! Tehát a véleményeteket várom! Ő lenne az a képen!
Sziasztok!
Tudtok valakit aki tud javítani vázat,mert most vettem egy mocit és az oldalidom le lett szedve mert javítani kell és most vettük észre hogy van egy pici lyuk a vázon. Mint egy pisztolygolyó lyuk.?Lehet vele valamit kezdeni?
Joci!
Nem az a baj hogy a szabályoknak nem felelne meg. Sajnos a lámpákon kívül vannak más eltérések is.Minimális különbség van az elektronikájában is, más a gyújtáskapcsoló (ha elveszted a kulcsot vagy eltörik, rendelhetsz az USA-ból) és sajnos van valami kiegészítő emissziós rendszere ami miatt nemcsak a kipufogó, hanem az üzemanyagvezetékek és a fojtószelepsor is különböznek az Európai modelltől. Ezeknek mind más is az alkatrész-száma és Európában nehezebb beszerezni. Ha itt beszarik valami én nem akarok 5-6 hétig várni egy amerikai szállításra. (Brian tudna mesélni róla, hogy milyen az, mikor a szekunder fojtószelepsor megadja magát.)
Ráadásul a Kaliforniában forgalmazott modellnek (E-33) 1 literrel kisebb a tankja és 1 kg-mal nehezebb.
Szóval én maradok az Európai modelleknél. Lehet hogy olcsóbb megvenni, de ha egyszer kell hozzá valami....
Szia Ricco!
Olvasva amit írtál felötlött bennem hogy ha pályagépnek akarod akkor nem tökmindegy hogy amcsi vagy európai? Ok a lámpák meg km óra más de azok ugysem számítanak-vagy más olyan különbség is van ami miatt esteleg versenyre nem tudnál nevezni mert valami nem felelne meg a szabályoknak?
Akkor ezt beszívta szegény srác. Ezért nem éri meg az amcsiból behozott motor.
Nekem is lett volna 0 km-es 2008-as R6R versenygépnek 1.8 misiért, vagy Gixxer 600 K8 1,65-ért. Csak hát Las Vegasból és sajna nem csupán a kilométeróra és a lámpa az eltérés. :-S
Barátom vette,hogy na most nagyot kaszál rajta mert nem akart sokat költeni motorra és igen mph-ban van az óra......sajna igy járt......márkaszervizben azt molndták,h minden lámpát tükröt le kell eusra cserélni.hm....ilyen ez a hungary.Azért köszöntem!Üdv!
Ja, ahogy néztem az elektronikai bibliáját a Gixernek, úgy tűnik, ezt nem lehet állítani.
Amcsi változatod van? (Úgy értem: a kilométeróra is mérföldes?)
A tesóm és én is 190 magasak vagyunk és nem okoz gondot a moci kényelme. Neked is tudom ajánlani
Üdv
B