bazdki, ember. hol tudsz te ennyit menni? közbe szereztem egy mélyépítészi mérnöki diplomát vagy mi kelett neked. na mostmár tudunk intézni valami bizniszt?
Őőőőő.Kiállításról hazajövet a kerepesin ment 3 ilyesmi.Az egyik hátulján csak szőröket láttam meg a fószer csuklóit a magasban mintha csersznyézett volna.Na mondom most törvénytisztelő leszek és megyek picit velük.Örs után a mekdöncinél csatlakoztam az arcokhoz.Csorogtunk-csorogtunk de talán 4 Km birtam és 2 lámpát utána usgyi.Nem semmi milyen kis nyugodt pacákok ezek.Nem egy ideges tipusok.
Voltunk ma haverral Pannonia Ringen, valamilyen autós edzés volt.
Kellemes hangok csiklandozták a dobhártyám...bmw,porsche,dodge viper,corvette és mégy ilyen finomságok...
mi motorral mentünk, pár kép:
Na. Akkor a mai napról. Szépen haladtam az M3-as kivezetőjén amikor is az eszembe ötlött, hogy még egy rendeset nem gyorsítottam a mocival mióta leáttételeztem és talán nem a ringre kéne ezt hagyni. Na a lámpánál fasza üres volt a pálya. Szépen elindultam és 3-tól nyeleztem a gépet. Hát frankón beszartam rajta akkorát tolt. Na mondom ebből mi lesz a ringen?
Kiérkezve első kérdésem a Janihoz:"Svédnek meg van a PB? Nincs 03-at ment."2-ik kérdés:"Predi motorja bírja? Ja bírta majdnem egy körig." Szegény predátor kiment a boxból és a lejtős egyenesben haváriázott a blokk. 3 henger, megakadás stb.
Na ebédszünetben elmentünk vizsgázni. 15 kérdésből 10-et kellett eltalálni. 1 hibával megjátszottam. A csapatból mindenki vette ezt az akadályt elsőre.
Na akkor az első menet. Ugyebár 2 célom volt mára. 1.Talpon maradni. (A tavalyi évkezdés után ez marginális kérdés nálam ). 2. 2:10 alá menni. 08-nak örültem volna.
Na ahogy kirongyoltam a boxból egyből jól éreztem magam. Nem fostam meg semmi ilyesmi. Gumi hideg 2 kört szántam a bemelegítésre. A célegyenesben elengedtem mindenkit. Na aztán elkezdtem küldeni és egész jól tudtam kezelni a gépet. Valahogy még nyugodtabb is volt a célegyenesben mint tavaly. Persze gyakorlatilag mindenki gyorsabb volt nálam szóval a kék zászlót kaptam orrba szájba de nem zavart.
A moci annyira megy, hogy az valami hihetetlen. Lehet rövid lesz a -1,+2. Elég gyengén muzsikáltam egész nap de a 295 így is bevillant. A fék baszott kemény. Szóval első mért köröm 2:24. Aztán 18, 16, 12, 11,4 és itt meg is álltam. A cél végi féktávval komoly gondjaim voltak mert amikor beraktam a 2-est szó szerint ugrált a moci.
Na mindegy mentem 10 kört és egész jó állapotban voltam. 1 pályaelhagyásom volt a célrarában. Addig gépészkedtem a mocin, hogy a kanyarodásra már nem jutott időm.
Eléggé össze-vissza csináltam mindent. A gyors jobbosban megtaláltam a belső rázókövet, rángattam a gázt itt ott szóval még rázódtam. A dőlésszög sem volt az igazi.
A második menet kicsit jobb volt de köridőben ugyan ott voltam. 2:11,5.
Na a harmadik menetben elhatároztam, hogy 3-ban veszem az 1-es kanyart hátha úgy nyugisabb a féktáv. Ez be is jött. Kevesebben is voltunk már, meg sötétedett de végül is 2:10,3 lett a vége. Mondjuk itt már dög fáradt voltam talán 5 kört mentem. Kicsit javult a dőlésszög is.
A többiekről. Svéd PB-t futott. 3-at is. 2:02.61 a vége. Mondjuk a végén már a 600-ok között ment. Meg volt hülyülve. Jani is ment 02-őt. Brunekker 2:10. Koca motort járatott és szétunta magát.
Esés szerencsére nem sok volt. Egy embert vitt el a mentő. Nagyjából ennyi.
Én ez idő alatt meg túráztam egy laza 1000 -est
A pályázott D211 kibírt 4000km -t, ha szerencsém lesz holnap lecseréltetem....
összekevertelek benneteket
Amugy GTR
Voltunk ma haverral Pannonia Ringen, valamilyen autós edzés volt.
Kellemes hangok csiklandozták a dobhártyám...bmw,porsche,dodge viper,corvette és mégy ilyen finomságok...
mi motorral mentünk, pár kép:
Kiérkezve első kérdésem a Janihoz:"Svédnek meg van a PB? Nincs 03-at ment."2-ik kérdés:"Predi motorja bírja? Ja bírta majdnem egy körig." Szegény predátor kiment a boxból és a lejtős egyenesben haváriázott a blokk. 3 henger, megakadás stb.
Na ebédszünetben elmentünk vizsgázni. 15 kérdésből 10-et kellett eltalálni. 1 hibával megjátszottam. A csapatból mindenki vette ezt az akadályt elsőre.
Na akkor az első menet. Ugyebár 2 célom volt mára. 1.Talpon maradni. (A tavalyi évkezdés után ez marginális kérdés nálam ). 2. 2:10 alá menni. 08-nak örültem volna.
Na ahogy kirongyoltam a boxból egyből jól éreztem magam. Nem fostam meg semmi ilyesmi. Gumi hideg 2 kört szántam a bemelegítésre. A célegyenesben elengedtem mindenkit. Na aztán elkezdtem küldeni és egész jól tudtam kezelni a gépet. Valahogy még nyugodtabb is volt a célegyenesben mint tavaly. Persze gyakorlatilag mindenki gyorsabb volt nálam szóval a kék zászlót kaptam orrba szájba de nem zavart.
A moci annyira megy, hogy az valami hihetetlen. Lehet rövid lesz a -1,+2. Elég gyengén muzsikáltam egész nap de a 295 így is bevillant. A fék baszott kemény. Szóval első mért köröm 2:24. Aztán 18, 16, 12, 11,4 és itt meg is álltam. A cél végi féktávval komoly gondjaim voltak mert amikor beraktam a 2-est szó szerint ugrált a moci.
Na mindegy mentem 10 kört és egész jó állapotban voltam. 1 pályaelhagyásom volt a célrarában. Addig gépészkedtem a mocin, hogy a kanyarodásra már nem jutott időm.
Eléggé össze-vissza csináltam mindent. A gyors jobbosban megtaláltam a belső rázókövet, rángattam a gázt itt ott szóval még rázódtam. A dőlésszög sem volt az igazi.
A második menet kicsit jobb volt de köridőben ugyan ott voltam. 2:11,5.
Na a harmadik menetben elhatároztam, hogy 3-ban veszem az 1-es kanyart hátha úgy nyugisabb a féktáv. Ez be is jött. Kevesebben is voltunk már, meg sötétedett de végül is 2:10,3 lett a vége. Mondjuk itt már dög fáradt voltam talán 5 kört mentem. Kicsit javult a dőlésszög is.
A többiekről. Svéd PB-t futott. 3-at is. 2:02.61 a vége. Mondjuk a végén már a 600-ok között ment. Meg volt hülyülve. Jani is ment 02-őt. Brunekker 2:10. Koca motort járatott és szétunta magát.
Esés szerencsére nem sok volt. Egy embert vitt el a mentő. Nagyjából ennyi.