na akkor lezárom ezt a guminyomás kérdést. köszönök minden segítséget, belerakok 2.2 körül hátra meg 2.1 körül előre és uccu. majd pályán egyszer rendezünk egy gumi dobáló bunyót és meglátjuk. szóval szerintetek a pali nincs a csúcsponton?
Igazából a kipuff végett nem,mert az vissza lett cserélve a gyárira! Na meg a xenon is ki lett szedve belőle! Ami viszont nem volt nekik megfelelő az a rendszámom,és a duda.A rendszám azért mert nem volt megvilágítás rajta!/nekem erre a hátsó lámpa szolgál / A dudában meg annyi gebasz volt hogy nem működött! Eleinte azt hittem hogy beázhatott az egyik mosásnál,de erre mindig ügyeltem ezért furcsálltam is! Nem is ez volt a baj! Valami vezeték el volt törve a rázkódás miatt elvileg. le kellett volna bontani mindent,hogy hozzá lehessen férni,így az maradt! ez most ennyi lett!
Anno mikor botrány volt belőle lekérdeztem az alvázszámot, rendszámot stb. Futóműre pedig a megoldás is megvan. Szimmering cserénél hígabb olajat raktunk bele. jó pap is holtáig tanul ... :S
húsvéti gurulásra eddig én is mennék, de nem tudom biztosra mondani mert előtte nap este érkezik Betti apukája haza 2 hónap után Németországból. Aztán lehet náluk leszünk. Szóval még én se tudom mi lesz. De egy 50%os IGEN-t mondok
Anno mikor mondtam hogy télen futóművemet be kell állítani akkor linkeltél egy törött gixerről képet. Na ő a tulaj és az ő gépéről raktál fel képet. link
Ami pedig tény hogy az enyémmel is csúsztak
Enyémet pedig sikerült beállítani gyári értékekre.
Sala. Esküszöm neked a legjobb jóindulat hajt mert látom bajban vagy. Állítsd 2,2-2,3 közé. Ennyi. Ha mész a ringre elöl 2,1 hátul 1,9. Ha növeled a tempót engedheted a hátsót lejjebb.
A bridgestone-os pali nem volt képben csak ránézett egy táblázatra.
Igen ez világos de itt többen is túlmisztifikálják ezt a gumiügyet. Utcára minek szélsőértékre állítani a gumit? A 2,2 bármelyik gumira jó. A pilot roadtól a D211GP-ig. Persze jöhet a gagyi duma, hogy minden gumi más de az átlag felhasználó lószart nem érez ebből.
Gyerekek! Ha már guminál tartunk! Most volt műszakin a mocc! Kellett vennem rá egyet előre,mert az gány volt! Szerencsére nagyon jó árban jutottam hozzá,de a műszakim így is 25 rugó volt!
az a baj hogy okosat mondanál ha minden gumi egyforma lenne, de nem így van. Én ezért is javasoltam előzőleg salának hogy kérdezze meg a forgalmazót, minthogy itt ötleteljen mindenki a guminyomásról.
Amúgy csak mellékesként megjegyzem, 90%-ban az emberek nem üzemi hőfokon mérik a guminyomást, hanem amikor kitolják a garázsból pl...Szóval általában amikor kérdezik az emberek a guminyomást, akkor a hideg állapotra kiváncsiak...
Hát akkor tegyük tisztába a dolgot, hogy közértehtő legyen. 1,9-es nyomással nem lehet jól motorozni. Ha üzemi hőfokon 1,9 van a gumidba akkor elbasztad.
Ha hideg 1,9-el felmész a pályára és kurvamód meghajtod a motort nagygáz nagyfék akkor felmegy 2,1-2,2-re ami már működőképes.
De a gumid kurvamód el fog fogyni. Amikor felhajtasz a pályára min. 2,1-nek kell lennie az első gumidban.
Az 1,9 egyetlen pillanatban jó, közvetlenül a gumimelegítő bekapcsolása előtt. Minden más faszság.
Mind a kettőt lezúzta. Szar ügy. A futóműhöz gratulálok.
A húsvéti dobogókői motorozásra eddig Speed, Doki sanszos nagyobb aktivitást várok!
Hagyjátok már a gumi témát mert már unalmas a civakodás!
Animation! Mennek a póló rendelések?
Írok majd mailt postai utánvéttel kéne
Én most viszem és max 10 rugó lesz...
Gondolom jattolni kellett a kipufogó miatt....
Anno mikor mondtam hogy télen futóművemet be kell állítani akkor linkeltél egy törött gixerről képet. Na ő a tulaj és az ő gépéről raktál fel képet.
link
Ami pedig tény hogy az enyémmel is csúsztak
Enyémet pedig sikerült beállítani gyári értékekre.
A bridgestone-os pali nem volt képben csak ránézett egy táblázatra.
Amúgy csak mellékesként megjegyzem, 90%-ban az emberek nem üzemi hőfokon mérik a guminyomást, hanem amikor kitolják a garázsból pl...Szóval általában amikor kérdezik az emberek a guminyomást, akkor a hideg állapotra kiváncsiak...
Te meg azért nem haladsz mert folyton 1,9-el mész.
Ha hideg 1,9-el felmész a pályára és kurvamód meghajtod a motort nagygáz nagyfék akkor felmegy 2,1-2,2-re ami már működőképes.
De a gumid kurvamód el fog fogyni. Amikor felhajtasz a pályára min. 2,1-nek kell lennie az első gumidban.
Az 1,9 egyetlen pillanatban jó, közvetlenül a gumimelegítő bekapcsolása előtt. Minden más faszság.