1. nem azért tanusítok neki ekkora jelentőséget mert unatkozok, csak érdekel a vélemény, meg hogy mi lenne a fasza.
2. sehonnai motoros? ezt így honnan szedted?
Á itt az én bőbeszédű barátom. Mesélj csak, hogy is van azzal a tapadáshatárral?
De elmondom mik az alap dolgok. "megnéztem a 003 racing be ir pályára 1.9 et hátra. akkor én hagoyk ebbe egy 2.1 et az elég lesz sztem előre meg egy 1.9 et az korrekt?" 1. Ha pályára 1,9-et ír miért raknál bele annyit utcára ahol fele akkora sincs a terhelés? 2. Mesélj már olyan gumiról amelyikbe előre kisebb nyomás kell mint hátra!
Ezek azért alap dolgok mert elég hozzá némi IQ nem kell 20 éves motoros előélet.
Pl. ha életedben egyszer mentél már motorral 1,9-es első gumival akkor rájössz, hogy szinte vezethetetlen a gép. Persze ha mész 3-4 durva kört a ringen akkor eléri az üzemi nyomást meg a hőfokot csak közben 4X jobban kopik mint ha 2,1 -el mentél volna ki.
De jókat röhögünk a haverokkal, hogy hozzád hasonló sehonnai motorosok milyen nagy jelentőséget tanusítanak a guminyomásnak, olajnak, légszűrőnek. Állíts mindent a gépkönyvben előírt értékűre és tanulj meg motorozni aztán kezdjél el ötletelni.
Az én esetemben erősen függ a nyomás attól is, hogy mekkora a testtömegem. másoknak ugyanez a gumma ami nekem fentvan, tökéletes hidegen felfújva 2,5-re. Én ez alá engedem le, mert a csoffadt kis testem nem elég nehéz. Én próbálgatással lőttem be, hogy mekkora a megfelelő nyomás. 2 - 2,3 között jó nekem. Hűűűű ezért is mit fogok kapni mindjárt. Kitalálja valaki, hogy a guminyomás független a vezető tömegétől.
megvan a gumi már, fenn is van. csak a gumis sokat nyomott bele, szóltam neki hogy sok de állította hogy ez így jó.. de mondom azért megkérdezlek titeket is
Igen. Mi, akik rutinosabbak vagyunk az internet használatában, talán kiigazodunk a világháló szövevényes adathalmazában. De szerintem szép Magyar nyelven megkérdezni valamit amit nem tudunk, az nem szégyen, és úgy kéne hozzáállni a dologhoz.
Én sajnos nem tudok menni Sem május elsején, sem augusztus huszadikán... Csak valamikor Júliusban, vagy mikor szokott még lenni a nyáron. De az is meggondolandó, mert szerintem a napot, egy húszezressel a zsebben, nem árt indítani...
Amit ne vegyél. BT014, BT016. Amit vegyél: Ezen kívül szinte bármilyen másik gumit. Sok motorossal beszéltem akik ezt használták és (velem egyetemben) azt tapasztalták, hogy ezek a gumik nem a legjobbak tapadás terén. Hosszútávon bírják, tehát nem kopnak annyira gyorsan, viszont ennek az az ára, hogy nehezen melegszik és könnyen hül. De majd mindjárt jön valaki, aki "megszakérti" a témát, aztán lehurrogja a fejem, hogy megint faszságokat beszélek.
2. sehonnai motoros? ezt így honnan szedted?
De elmondom mik az alap dolgok. "megnéztem a 003 racing be ir pályára 1.9 et hátra. akkor én hagoyk ebbe egy 2.1 et az elég lesz sztem előre meg egy 1.9 et az korrekt?" 1. Ha pályára 1,9-et ír miért raknál bele annyit utcára ahol fele akkora sincs a terhelés? 2. Mesélj már olyan gumiról amelyikbe előre kisebb nyomás kell mint hátra!
Ezek azért alap dolgok mert elég hozzá némi IQ nem kell 20 éves motoros előélet.
Pl. ha életedben egyszer mentél már motorral 1,9-es első gumival akkor rájössz, hogy szinte vezethetetlen a gép. Persze ha mész 3-4 durva kört a ringen akkor eléri az üzemi nyomást meg a hőfokot csak közben 4X jobban kopik mint ha 2,1 -el mentél volna ki.
De jókat röhögünk a haverokkal, hogy hozzád hasonló sehonnai motorosok milyen nagy jelentőséget tanusítanak a guminyomásnak, olajnak, légszűrőnek. Állíts mindent a gépkönyvben előírt értékűre és tanulj meg motorozni aztán kezdjél el ötletelni.
ha jár hozzá pl kettö buko gomba...
Amúgy 2,0-2,2 hidegen, elöl - hátul...mert ha bemelegszik úgyis nő a nyomás, vagy mi.....
Így már érthetőbb?