Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hatodikban ugye nem vágja ki az ember szemét a váltófény?!
Vannak még ilyen kétrészes, púpos bőrök a Roleffen kívül?
Marha
Na szóval:
Az alsó gombot nyomom, eztán gyújtást kapcsolok, még mindig nyomom a gombot öt másodpercig. Aztán a felsőt nyomom, és kitépi a szememet a lámpa. Be van állítva, nyomom az alsót. Aztán a felsőt tolom, majd a felsővel beállítom. Majd az alsóval kilépek. Jól veszem ki a szövegedből?

Amúgy meg nem Spedd, hanem Speed

Bizony hogy elfelejtetted Nm
Királyak lettek! El is felejtettem megköszönni...
De most majd talán egy ilyen dzsekibe ruházok be.....
én egyszer megpróbáltam picit lejebbállítani hogy elöbb villanjon de hamar feladtam. igy majd csak 14.5 nél bassza ki a szemem
Jók lettek amúgy kabátról képek véleményed?
Doki ugyan ezt kell eljátszanod neked is ne figyelj a láborra jól tartsd a mocin
Ezt a villanófény beállítást leírhatná valaki K7-re vonatkozóan is... THX..
Na ide figyelj Spedd frankon csináld az amit mondok de tényleg frankon Ráülsz a mocira mind 2 lábod a földön figyelj úgy nem jó ha egyiken nagyobb a tartóerő de komolyan felkészited mutató ujjadat és megnyomod a sell gombot ami alul vagy de még akkor amikor nincs gyújtáson a moci nyomod folyamatosan ráteszed szépen másik kezeddel gyújtást de el ne engedd mert akkor gebasz van rátetted gyújtást nyomod még sell gombot kb 5 másodpercig utána elengeded megnyomod adj gombot tudod a felsőt elkezd villogni a kicsi csini fehér lámpa ott állítgatod adj gombbal mit csináljon villogjon vagy csak világítson nah ezt már beis állítottad utána kilépsz sel gombbal újra megnyomod adj gombot ott tudod állítgatni szintén adj gombbal hogy mikor bassza ki a szemedet a lámpa beállítod és kilépsz sel gombbal kész is vagy pörgetheted a gépet és villogni fog a megadott fordulatnál remélem vicces és érthető voltam köszönöm magamnak a segítséget meg aNiMaTiOn haveromnak végül sok próbálkozás után sikerült
Pontosabban tojásos nokedlisedik.....
Salátával.....
Ez nagyon laza! Nyaki teljes törésnél, némi túlzással akár az is lehet, hogy a kormány jobbra, motor balra, pilóta előre...
És az egykerekezéstől nem alakulhat ki hasonló eset erre a nyaki törésre, vagy repedésre? Az oké, hogy van aki szinte "csattanás-szerűen" teszi le a gépet, annál óhatatlanul megnő az esélye. Főleg, hogyha már meg van kezdve egy repedés. Arról nem beszélve, hogyha folyamatosan stoppie-zással áll meg.
Nos, tehát egykerekezés, kátyúk, satöbbi, nem ízlik ezeknek a vázaknak, még azt hallottam, hogy rengeteg eset után tojásosodik a felni köralakja.
Fenébe is, kifizetődőbb ésszel motorozni...
Szia!
Úgy megcsinálják észre sem veszed.....
Az évenkénti modellfrissítéssel csak a vásárlókkal basznak ki, mert gyorsabban romlik az értéke, márcsak az új modellek árversenye miatt is.... a többiről nem is beszélve.
Igazából új motort venni csak akkor érdemes, ha hosszútávra gondolkodsz, 1-2 év múlva lecserélni tiszta szopás, anyagilag mindenképp, bár aki megteheti annak mindegy...
Faragás meg mindíg menni fog....ebből a szempontból a túragépek jobban állnak mert ott nem életbevágó a súly/lóerő, csak a felextrázottság változik, meg a metálfény.....meg napfénytető ablakemelővel....... Egy kicsi ABS......egy kicsi kipörgésgátló...ott is lehet költeni ám! (kurva marketing....)
Megfelelő ötvözött hozaganyaggal védőgázos fogyóelektródás hegesztéssel normálisan begyökölve, teljes nyugalommal.
Akinek javított volt a váz, gsxr 1000 motorja volt, és nem volt vele semmi baja.Ez csak attól függ, hogy mennyire ért hozzá aki csinálja.
Például volt olyan is (K5 1000), ahol nem indokolt váztörés lépett fel, ezt úgy képzeld el, hogy piciperec esetén szétnyílt a váz a nyaki (nyakhoz közeli) hegesztésnél, javításkor vette észre a szerelő, hogy a hegesztés egy része már korábban elvált egymástól, mert a törés már mattult, és koszolódott is....frisstörés meg egész pici volt.
Az, hogy ez gyári (gyártási) problémára vezethető vissza nem tudom, de ezek a vázak kapnak abban a műhelyben erősítést(belülről) a szétnyílt részen mindenképp. Pont egy k5 1000 várta, hogy történjen vele valami (hegesztésnél nyílt szét az is) és a fiú, aki csinálta már panaszkodott is, hogy ez nem az első ilyen motor......remélem a 600 -nál nincs, vagy nem lesz ilyen probléma.. , Mármint nem hajtogatom szét a motorkát..... ,
Most kapja az instrukciókat ...
Hajrááá...
Aluvázat nemigen javíttatnék.Pláne ha 280-ra képes a motor.Bár tény hogy ezek már nemigen birják anyira a törést mint a régebbiek.Súlycsökkentés van kétévente különben nem lehetne mondani hogy 2 KG val könyebb és 3 pacival erősebb lett a gép.Húúúú de penge mehetek cserélhetem a K4-K5-öt K7 re.Felkopna a marketingesek álla ha nem tudnának faragtatni valahol a mérnökökkel.
ÉS a heggesztés mellett sem törik el? Mert a BW's blokkja 4 év, és 44 200 kilóméter után megrepedt, az állóhenger jobb alsó csücskétől egészen le a ventillátorig. Már meg lett csinálva, viszont a szerelőm mondta, hogy a heggesztés nem törik, viszont az mellett esélyes (ami persze nem olyan sok).
Bár tudom, hogy blokköntvény, és Gixxer váz közt lehet (sőt, van) különbség!

Na meg igen, Gyula mellett engem is érdekel a váltófény beállítása
Hy All!
Aki tud segíteni hogy tudom beállítani mocin váltás jelzőt az írjon mert könyvből én nem tudtam beállítani
Én ismerek Én magam
Ültem a piroson javítás után, semmi változás. Eltörni nem törhet el a hegesztésnél nagyon profin megcsinálják akárcsak a gyárban!
Szia!

Most, hogy mondod... Az a baj, hogy árérzékenyek vagyunk, nem is kicsit. Tudod, ahogy olvasgattam, sokan írták, hogy a javított az szar, mert nem olyan stabil, meg széteshet a gép nagyon nagy tempónál... Mondjuk előző állítással (logikusan kikövetkeztetve) némileg egyetértek, de abban már nem igen tudok hinni, hogy szétesik a gép... A sok halálesetre már rácuppanna a fogyasztóvédelem.
És ismersz olyan pilótát, akinek javított vázas a motorja? Mert érdekelne, hogy mekkora változást tapasztalt törés előtt, és után