hát nekem ma aztmondták suzuki márkaszervizbe hgoy 3000 párszáz a munkaora miatt + a súlyok amiket a centirozáshoz raknak fel. hála istennek gépi cenírozás van. meg csak odaviszem, az öreg kiszedi a kereket meg minden aztán hozhatom is haza
Naaaagyon helyes!
Gondolom arrafeléd még a legkisebb utca is magyar autópálya minőségű... Ha van valami, többek között ezért is irigyellek, hogy odakint megcsináltad a szerencséd
nekem a miton mindkét oldalon elreped a villanyaknál. megnézte aki csinálta és aztmondta hogy lehet hogy egy nagyobb ütésnél, féknél lefejeltem volna az elsőkereket. begyökölte vagy mi a faszt csinált és ugy megcsinálta hogy nem is látszott a hegesztés és még bírta a strapát. mindenhez szakember kell. amugy tud valaki mondani árat hogy ti mennyiért cseréltettek gumit? mármint hogy a cseréért magárét menynit fizettek?
Na hallod.Jó is lenne ilyen olcsó nekem is.De fájdalom a berik nem ad méretet a testesebb emberekre.Egyedül a Bering ami pásszol rám.Mondjuk a píztárcának nem de ez más kérdés.Pedig egy Legendet elbirna a pofám.Akciósan 87e.
Így maradt a mofaker.
Gondolom arrafeléd még a legkisebb utca is magyar autópálya minőségű... Ha van valami, többek között ezért is irigyellek, hogy odakint megcsináltad a szerencséd
Így maradt a mofaker.
Púpos kétrészesek még: Spyke, Dainese, Alpinestars, ICON.....és még biztos van...
Én értem, hogy költségesek, és hát pontosan ezért a távolabbi tervek közé raktározom el